Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 431829
  • 22/2020, : Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, usług współpielęgnacji pacjentów i innych usług wewnątrzszpitalnych w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 214 000,00 euro na   Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, usług współpielęgnacji pacjentów i innych usług wewnątrzszpitalnych w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny

    Termin składania ofert: 24.09.2020 r., godz. 10:00

    Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Marketplanet szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Oferty należy składać w wersji elektronicznej.

    Data wysłania ogłoszenia o zamówieniu do DUUE: 20.08.2020 r.

    Ogłoszenie, SIWZ  i formularz oferty w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku oraz stawki z aktualnej umowy jako odpowiedź na pytanie.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o unieważnieniu postępowania w załączniku

    • Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
      119 KB Pobierz
    • SIWZ - sprzątanie - tekst.doc
      785 KB Pobierz
    • Formularz oferty.docx
      13 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania poprawione.pdf
      1.3 MB Pobierz
    • Aneks nr 3 do umowy z 2017 r..pdf
      145 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert (10).pdf
      192 KB Pobierz
    • Unieważnienie postępowania.pdf
      62 KB Pobierz
  • 20/2020 Dostawa artykułów do procesu sterylizacji

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony w wartości poniżej 214.000 euro na dostawę artykułów do procesu sterylizacji.

    Termin składania ofert do dnia 14.08.2020 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączeniu.

    Przetarg został ogłoszony dnia 03.08.2020 r.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Protokół z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o unieważnieniu postępowania w części 3 zamówienia w załączniku.

    Informacja o wykluczeniu Wykonawcy w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • Formularz asortymentowo cenowy.xls
      101 KB Pobierz
    • SIWZ sterylizacja.doc
      258 KB Pobierz
    • ogłoszenie sterylizacja.pdf
      586 KB Pobierz
    • pytania i odpowiedzi 20 2020.pdf
      276 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      98 KB Pobierz
    • Uniew 3 str.pdf
      123 KB Pobierz
    • Wykluczenie VP strona.pdf
      128 KB Pobierz
    • Wybór oferty 20.pdf
      307 KB Pobierz
  • 19/2020 Odbiór odpadów komunalnych segregowanych

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 30.000 euro

    Termin składania ofert 23.07.2020 r. 

    Miejsce składania ofert: Kancelaria Szpitala, 02-544 Warszawa, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25

    Ogłoszenie o zaproszeniu do składania ofert w załączeniu

    Formularz oferty w załączeniu

    Ogólne warunki umowy w załączeniu

    Protokół w załączniku.

    Wybór oferty w załączniku.

    • Ogólne warunki umowy (32).doc
      165 KB Pobierz
    • Formularz oferty.odt
      20 KB Pobierz
    • Ogłoszenie (1).pdf
      79 KB Pobierz
    • Protokół 19 2020.pdf
      61 KB Pobierz
    • Wybór 19 2020.pdf
      39 KB Pobierz
  • 18/2020, sporządzanie i dostawa mieszanin do żywienia pozajelitowego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie do 30 000 euro na sporządzanie i dostawę  mieszanin do żywienia pozajelitowego.

    Termin składania ofert do dnia 16.07.2020 r. do godz. 12:00.

    Ogłoszenie, ogólne warunki umowy i załączniki do umowy, formularz oferty w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja o wyborze oferty w załączniku.

    • ogłoszenie.pdf
      68 KB Pobierz
    • Wzór formularza oferty.docx
      14 KB Pobierz
    • Ogólne warunki umowy.doc
      82 KB Pobierz
    • Załączniki nr 1, 2, 3.doc
      73 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4.odt
      31 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania (2).pdf
      80 KB Pobierz
    • Wybór oferty (5).pdf
      59 KB Pobierz
  • 15/2020, dostawa gazu ziemnego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę gazu ziemnego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro.

    Oferty należy składać do dnia lutego 30 lipiec 2020 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Termin wysłania ogłoszenia o zamówienia do DUUE 24.06.2020 r.

    Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu   25.06.2020 r. pod numerem  2020/S121 – 294820.

    Ogłoszenie,  SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączniku oraz na platformie zakupowej.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie.pdf
      235 KB Pobierz
    • SIWZ - gaz - tekst.doc
      99 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy (1).xlsx
      14 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania (1).pdf
      126 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.doc
      196 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      61 KB Pobierz
  • 13/2020 Zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie wschodniej - II etap

    Roboty budowlane
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia poniżej 5.350.000 euro na Wykonanie robót budowlanych oraz zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie wschodniej - II etap,  prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

    Termin składania ofert do dnia 2.06.2020 r. do godz. 10:00.

    Otwarcie ofert 2.06.2020 r. godz. 10:15

    Termin zamieszczenia głoszenia w BZP 12.05.2020 r.

    Ogłoszenie, SIWZ, Ogólne warunki umowy oraz dokumentacja projektowa i kosztorysy ślepe w załącznikach.

    W odpowiedzi na pytania Wykonawców Zamawiający zamieszcza szczegółowe kosztorysy ślepe.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o odrzuceniu oferty w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie przetargowe.pdf
      548 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.odt
      47 KB Pobierz
    • SIWZ - zagospodarowanie terenu.doc
      139 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - DROGI.pdf
      2.88 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - INSTALACJA ELEKTRYCZNA.pdf
      1.31 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY OGRODZENIE.pdf
      797 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY -ŚCIANA.pdf
      963 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - ZIELEŃ.pdf
      1.75 MB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ŚCIANA OPOROWA-PB-OPIS-09-03-2020.docx
      7.11 MB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ŚCIANA OPOROWA-PB-OPIS-09-03-2020.pdf
      1.99 MB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ŚCIANA OPOROWA-PB-STRONA TYUŁOWA.doc
      68 KB Pobierz
    • 04.03.2020-RYS. NR1_RZUT I WIDOK SCIANY OPOROWEJ .pdf
      370 KB Pobierz
    • 04.03.2020-RYS. NR2_KONSTRUKCJA I ZBROJENIE SCIANY OPOROWEJ.pdf
      545 KB Pobierz
    • 04.03.2020-RYS. NR3_KONSTRUKCJA BALUSTRADY PROJ.SCIANY OPOR.-RYS 3.pdf
      456 KB Pobierz
    • PB-A-PZT-03.2020-PZT.pdf
      2.02 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-DROGI-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • Szpital Madalińskiego Opis techniczny.pdf
      392 KB Pobierz
    • ZAWARTOŚĆ OPRACOWANIA Szpital Madalińskiego.pdf
      750 KB Pobierz
    • R01_PLAN.pdf
      303 KB Pobierz
    • R02_Przekroje_konstr.pdf
      215 KB Pobierz
    • R03_KONSTRUKCJA_SCHODOW.pdf
      419 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-KONSTRUKCJA-SCIANA OPOROWA-Strona tytułowa.doc
      65 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-PBW-KONSTRUKCJA-ŚCIANA OPOROWA-OPIS.pdf
      1.16 MB Pobierz
    • PB-K-PK-0-R01_RZUT I WIDOK SCIANY OPOROWEJ .pdf
      370 KB Pobierz
    • PB-K-PK-0-R02_KONSTRUKCJA I ZBROJENIE SCIANY OPOROWEJ.pdf
      545 KB Pobierz
    • PB-K-PK-0-R03_KONSTRUKCJA BALUSTRADY PROJ.SCIANY OPOR.pdf
      456 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-NASADZENIA-strony tytułowe.doc
      106 KB Pobierz
    • Madalińskiego wsch-PBW-ZIELEŃ-OPIS.pdf
      238 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R01 A3.pdf
      710 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R02 A3.pdf
      637 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-NASADZENIA-strony tytułowe.doc
      91 KB Pobierz
    • Madalińskiego wsch-PBW-ZIELEŃ-STWiOR.pdf
      203 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-OGRODZENIE-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- PBW-OGRODZENIE-OPIS.pdf
      1.17 MB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R01-OGRODZENIA OD STRONY WSCHODNIEJ-INWENTARYZACJA.pdf
      831 KB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R02-OGRODZENIA OD STRONY WSCHODNIEJ-PROJEKT.pdf
      1.04 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-OŚWIETLENIE TERENU-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- PBW-OŚWIELENIE TERENU-OPIS.pdf
      836 KB Pobierz
    • EE_R01_Piwnica.pdf
      1.18 MB Pobierz
    • EE_S01_schemat.pdf
      74 KB Pobierz
    • EE_T01_dem.pdf
      246 KB Pobierz
    • EE_T02_Parking.pdf
      258 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-DROGI-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • SPECYFIKACJE TECHNICZNE.pdf
      598 KB Pobierz
    • Zawartość specyfiacji.pdf
      88 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-ŚCIANA OPOROWA-KONSTRUKCJA-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-ŚCIANA OPOROWA-KONSTRUKCJA-opis.pdf
      565 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OGRODZENIE-ARCHITEKTURA-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OGRODZENIE-ARCHITEKTURA-opis.pdf
      1.03 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OŚWIETLENIE TERENU-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-OŚWIETLENIE TERENU-opis.pdf
      231 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY DROGI.pdf
      1.09 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY INSTALACJA ELEKTRYCZNA.pdf
      463 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY ŚCIANA pdf.pdf
      723 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY ZIELEŃ pdf.pdf
      534 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY OGRODZENIE pdf.pdf
      812 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      60 KB Pobierz
    • odrzucenie oferty.pdf
      79 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      148 KB Pobierz
  • 14/2020 Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214.000 euro na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Termin składania ofert do dnia 21.05.2020 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, Formularz asortymentowo-cenowy w załączniku.

    Zamawiający informuje, że (w formularzu asortymentowo-cenowym i w SIWZ rozdział III) nazwa części 15 powinna brzmieć: Maski i czepki chirurgiczne.

    Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 11.05.2020 r.

    Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza na dzień 22.05.2020 r. do godziny 10.00

    Informacja o zmianie ogłoszenia w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania w Części 11 i 14 w załączniku.

    Informacja o przywróceniu oferty i poprawieniu innej omyłki w załączniku.

    Uczestnicy postępowanie przetargowego 14/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający informuje,że w dniu 01.06.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO dotyczące odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze w postępowaniu numer 14/2020 na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Zgodnie z art. 185 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.) Zamawiający wzywa Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni, licząc od dnia ukazania się niniejszej informacji, wskazując stronę, do której przystępują.

    Treść odwołania w załączniku.

    Wybór najkorzystniejszej  oferty na część 15 i 16 zamówienia w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na części 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,13 w załączniku.

    Uczestnicy postępowania przetargowego 14/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający informuje, że w dniu 13.07.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO dotyczące odwołania od czynności i zaniechania Zamawiającego dotyczących części 2 postępowania numer 14/2020 na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Zgodnie z art. 185 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.) Zamawiający wzywa Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni, licząc od dnia ukazania się niniejszej informacji, wskazując stronę, do której przystępują.

    Treść odwołania w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      803 KB Pobierz
    • SIWZ.doc
      203 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      59 KB Pobierz
    • Zmiana ogłoszenia.pdf
      48 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.pdf
      1.18 MB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      138 KB Pobierz
    • Odrzucenie oferty i unieważnienie.pdf
      170 KB Pobierz
    • Unieważnienie odrzucenia oferty, omyłka.pdf
      84 KB Pobierz
    • KIO Zarys.pdf
      504 KB Pobierz
    • wybór oferty 15 i16.pdf
      151 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      402 KB Pobierz
    • Treść odwołania.pdf
      2.14 MB Pobierz
  • Plan Zamówień publicznych na rok 2020

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    W załączniku Plan Zamówień Publicznych

    • Plan zamówień publicznych na rok 2020 po korekcie.pdf
      254 KB Pobierz
  • 9/2020 Konserwacja i przeglądy wentylacji i klimatyzacji

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 214.000 euro na wykonywanie konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert do dnia 15.04.2020 r., do godz. 10.00.

    Ogłoszenie, SIWZ, Instrukcja zasad bezpieczeństwa, dokumentacja techniczna, instrukcja obsługi i konserwacji, rejestr splitów, wykaz central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w załączniku.I

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • Ogłoszenie o zamówieniu (1).odt
      30 KB Pobierz
    • SIWZ - przeglądy - tekst.doc
      116 KB Pobierz
    • ZAŁACZNIK NR 1 -WYKAZ SPLITÓW SZPITALA.xlsx
      31 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 Wykaz central wentylacyjno - klimatyzacyjnych.ods
      15 KB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NR 3- INSTRUKCJA ZASAD BEZPIECZEŃSTWA I OBSŁUGI CHŁODZIARKI ABSORPCYJNEJ (1).pdf
      4.95 MB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NR 4 DOKUMENTACJA TECHNICZNA INSTALACJI I KONSERWACJI AGREGATU SPRĘŻARKOWEGO (1).pdf
      4.92 MB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NR 5 - INSTRUKCJA OBSŁUGI I KONSERWACJI WIEŻY CHŁODNICZEJ . (1).pdf
      2.3 MB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.pdf
      46 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      53 KB Pobierz
  • 11/2020 Usługa ubezpieczenia mienia Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 000 euro na usługę ubezpieczenia mienia Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert do dnia 24.03.2020 r. do godziny 10.00.

    Ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, informacje do oceny ryzyka, rejestr majątku, szczegółowe warunki zamówienia w załączniku.   

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Zamawiający przedłuża termin składania ofert i wyznacza na dzień 02.04.2020 r., godz. 10.00.

    Rozmieszczenie hydrantów, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, rzuty budynku w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego II w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Wybór oferty w załączniku.

     

    • Ogłoszenie o zamówieniu (7).doc
      67 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Informacje do oceny ryzyka (2).docx
      43 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Rejestr majątku (1).xlsx
      54 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Szczegółowe warunki zamówienia (2).docx
      66 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - tekst (2).docx
      88 KB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi.pdf
      1.01 MB Pobierz
    • Hydranty wewnętrzne.pdf
      3.6 MB Pobierz
    • Hydranty zewnętrzne.pdf
      697 KB Pobierz
    • Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego.pdf
      18.75 MB Pobierz
    • Rzut 1 piętra ppoż. strefy.pdf
      2.36 MB Pobierz
    • Rzut 2 piętra (1)p.poż. strefy.pdf
      2.3 MB Pobierz
    • Rzut NP A0 p.poż strefy (1).pdf
      2.61 MB Pobierz
    • Rzut piwnicy -7.30 A0 (1) p.poż . strefy (1).pdf
      2.85 MB Pobierz
    • Rzut piwnicy -11.60 A0 p.poż.strefy (1).pdf
      880 KB Pobierz
    • Rzut WP A0 (1) p.poż. strefy (1).pdf
      2.75 MB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi II.pdf
      58 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert (4).pdf
      94 KB Pobierz
    • Wybór oferty ubezpieczenie.pdf
      100 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa