Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 467237
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2025 roku

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje o planowanych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w roku 2025.

  • 2/2025/TECH PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZAD. INW. PN. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY ODDZIAŁU ONKOLOGII KLINICZNEJ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BUDYNKU SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚWIĘTEJ RODZINY PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 25 W WARSZAWIE"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej znajdującego się w budynku Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny przy ul. Madalińskiego 25 w Warszawie”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).

    Termin złożenia ofert: do dnia 22.01.2025 r. do godziny 12:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    • ogłoszenie - nadzór inwestorski onkologia (1).pdf
      545 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 Wzór formularza oferty 2_2025_TECH (1).docx
      17 KB Pobierz
    • ZAŁACZNIK NR 2 - PROJEKT UMOWY , POSTEPOWANIE NR 2_2025_TECH. (2).pdf
      1.42 MB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NE 3 -SZCZEGÓŁOWU OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA .POSTEPOWANIE NR 2 _2025_TECH. (2).pdf
      588 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 Wzór oświadczenia RODO_2_2025_TECH (1).docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia sankcyjnego 2_2025_TECH (1).docx
      15 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_2_2025_TECH.pdf
      405 KB Pobierz
  • 1/2025/DZP DOSTAWA PAPIERÓW DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę papierów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 1320)

    Termin złożenia ofert: do dnia 15 stycznia 2025 r. go godziny 10:00. Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Termin i miejsce składania próbek: próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 15.01.2025 r. do godziny 10:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_1_2025_DZP.pdf
      148 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_1_2025_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_1_2025_DZP.xlsx
      12 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_1_2025_DZP.pdf
      475 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_1_2025_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_1_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_1_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 1_2025_DZP.pdf
      45 KB Pobierz
    • Wybór oferty 1_2025_DZP.pdf
      78 KB Pobierz
  • 38/2024/DZP CZĘŚĆ II – PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY ODDZIAŁU ONKOLOGII KLINICZNEJ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 25 W WARSZAWIE

    Roboty budowlane
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Część II – Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej znajdującego się w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny przy ul. Madalińskiego 25 w Warszawie” w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.)

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej  Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert 16.01.2025 r. do godz. 10:00

    Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany w całości lub w części ze środków przyznanych Zamawiającemu w ramach dotacji celowej na realizację zadań inwestycyjnych przez Miasto Stołeczne Warszawa. Możliwe jest również sfinansowanie przedmiotu zamówienia w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – Narodowa Strategia Onkologiczna - Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”: Inwestycja D1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Jednocześnie Zamawiający informuje, że Załącznik nr 5 do SWZ tj. Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót, ze względu na duży rozmiar plików nie została zamieszczona na stronie internetowej Szpitala. Dokumentacja ta została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączeniu. Termin składania ofert po zmianie: 27.01.2025 r. do godz. 10:00.

     

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączeniu. Termin składania ofert po  II zmianie: 30.01.2025 r. do godz. 10:00.

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączniku. Termin składania ofert po III zmianie 31.01.2025 r. do godz. 10:00.

    • ogłoszenie o zamówieniu.pdf
      145 KB Pobierz
    • SWZ 38_2024_DZP.pdf
      506 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_ formularza_oferty.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_2_Projektowane_postanowienia_umowy.pdf
      566 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_RODO.docx
      16 KB Pobierz
    • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf
      38 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenie II.pdf
      39 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia III.pdf
      39 KB Pobierz
  • 31/2024/DZP usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych,odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje, że ogłosił postępowanie na "Usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych,odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego", nr postępowania 31/2024/DZP.

    Postępowanie prowadzone jest na Platformie Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

     

  • 246_2024_TECH „Wykonanie okresowego przeglądu zasilaczy UPS firmy Gamatronic”

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie okresowego przeglądu zasilaczy UPS firmy Gamatronic. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 20.12.2024 r. do godziny 12:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku 

    Informacja o wyborze oferty w załączeniu.

    • OGŁOSZCZNIE DO ZAMÓWIENIA 246_2024_TECH.pdf
      703 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 formularz oferty 246_2024_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 oświadczenie RODO_246_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 246_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 zlecenie na przegląd zasilaczy UPS_.docx
      449 KB Pobierz
    • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO ZAMÓWIENIA NR 246.pdf
      185 KB Pobierz
    • WYBÓR WYKONAWCY ZAM.NR 246.pdf
      187 KB Pobierz
  • 296_2024_TECH "Wykonanie wymiany układu IT w rozdzielnicach TSG-21 i TSG -22 , oraz rozbudowa układu IT o by – pass w rozdzielni IT 64"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie wymiany układu IT w rozdzielnicach TSG-21 i TSG -22 , oraz rozbudowa układu IT o by – pass w rozdzielni IT 64".

    Postępowanie prowadzone jest w trybie poniżej 130 000,00 zł przez Dział Techniczny.

    Oferty należy złożyć do 20.12.2024 r. do godz. 11:00.

    Dokumenty w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o unieważnieniu postępowania w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie do zamówienia nr 296_2024_TECH-1.pdf
      530 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 296_2024_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 oświadczenie RODO_296_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 296_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 projekt umowy na wymianę układu IT .pdf
      318 KB Pobierz
    • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO ZAMÓWIENIA NR 296_2024_TECH..pdf
      192 KB Pobierz
    • UNIEWAŻNIENIE ZAMÓWIENIA NR 296.pdf
      188 KB Pobierz
  • 246/2024/TECH WYKONANIE OKRESOWEGO PRZEGLĄDU ZASILACZY UPS FIRMY GAMATRONIC

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie okresowego przeglądu zasilaczy UPS firmy Gamatronic”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 27.11.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia oferty w załączeniu.

    W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

    • Ogłoszenie_246_2024_TECH.pdf
      729 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór_formularza oferty 246_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_ 2_ wzór_oświadczenia_RODO_246_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_3_wzór_oświadczenia_sankcyjnego 246_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_246_2024_TECH.pdf
      200 KB Pobierz
    • Unieważnienie postępowania_246_2024_TECH.pdf
      173 KB Pobierz
  • 229/2024/TECH WYKONANIE POMIARÓW WYDAJNOŚCI WENTYLACJI MECHANICZNEJ ORAZ POMIARÓW POZIOMU DŹWIĘKU – HAŁASU INSTALACYJNEGO OD PRACY WENTYLACJI MECHANICZNE

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie pomiarów wydajności wentylacji mechanicznej oraz  pomiarów poziomu dźwięku – hałasu instalacyjnego od pracy wentylacji mechaniczne”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 30.10.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: wersja papierowa

    Miejsce złożenia ofert: Kancelaria Szpitala lub sekretariat Szpitala, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    W załączniku informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty

    • Ogłoszenie_229_2024_DZP.pdf
      209 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty 229_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_2_Pojektowane postanowienia umowy_229_2024_TECH.pdf
      1.02 MB Pobierz
    • Zał_3_Wzór oświadczenia RODO_229_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia sankcyjnego 229_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_5_WYKAZ CENTRAL WENTYLACYJNYCH_229_2024_TECH.pdf
      457 KB Pobierz
    • Zał_6_WYKAZ FILTRÓW HEPA 229_2024_TECH.pdf
      145 KB Pobierz
    • Zał_7_WYKAZ FILTRÓW zamówienie nr 229_2024_TECH.pdf
      826 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert wentylacja.pdf
      211 KB Pobierz
    • wybór wykoanwcy wentylacja.pdf
      207 KB Pobierz
  • 28/2024/DZP Zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Położniczy

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie w trybie do 130 000 zł na zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert: 30.10.2024 r. do godz. 14:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Formularze oraz wzory oświadczeń w załączniku.

     

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte jest dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego

    pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024

     

    Wyjaśnienie treści ogłoszenia

    Do Zamawiającego wpłynęło pytanie do  poz. 2. Dostawa zamrażarki do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury

    Czy Zamawiający dopuści zamrażarkę do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury, która nie posiada wbudowanego zamka ma klucz ?

     Pozostałe parametry wg OPZ

    Odp. Zamawiajacego: Zamawiający dopuszcza zamrażarkę bez wbudowanego zamka na klucz.

    Wyjasnienie treści ogłoszenia c.d.

    Dostawa zamrażarki do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury

     Czy Zamawiający dopuści zamrażarkę do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury, bez 4 kółek z hamulcami ?

     Pozostałe parametry wg OPZ

    Odp. Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza zamrażarkę bez 4  kółek z hamulcami.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu

    Oferta wybrana:

    Ronomed Sp. z o.o. Sp.k., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław

    Wartość  wybranej oferty: cena netto poz. 1:  10 400,00 zł, cena brutto 11 232,00  zł

                                                            Poz. 2:    2 000,00 zł, cena brutto   2 460,00 zł

    Uzasadnienie wyboru: najwyższa liczba punktów z kryterium „Cena”.

    • ogłoszenie.pdf
      269 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_formularz właściwości technicznych.docx
      23 KB Pobierz
    • Zał_4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      26 KB Pobierz
    • Zał_ 3_ PPU_Aparatura.docx
      43 KB Pobierz
    • Zał_5 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      220 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      30 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa