Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 497271
  • 19/2025/DZP, Zakup urządzeń do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami zużywalnymi

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na zakup urządzeń do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami zużywalnymi w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł.

    Termin składania ofert do dnia 20.05.2025 r do godz. 14:00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Ogłoszenie oraz dokumenty postępowania w załącznikach

    • Ogłoszenie.pdf
      276 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_ formularz właściwości technicznych.xlsx
      13 KB Pobierz
    • Zał_3_formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      12 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_RODO.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_6-1 PPU Urządzenie do dezynfekcji.pdf
      311 KB Pobierz
    • Zał_6-2 PPU preparaty do dez.pdf
      303 KB Pobierz
    • Zał_7_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie.pdf
      295 KB Pobierz
  • 21/2025/DZP DOSTAWA ODZIEŻY DLA PERSONELU MEDYCZNEGO SZPITALA

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Dostawę odzieży dla personelu Szpitala”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 14.05.2025 r., do godz. 10.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienia treści OPZ w załączniku.

    • Ogłoszenie_21_2025_DZP.pdf
      163 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_21_2025_DZP.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo - cenowy_21_2025_DZP.xlsx
      11 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_21_2025_DZP.pdf
      419 KB Pobierz
    • Zał_4_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie_21_2025_DZP.pdf
      295 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_21_2025_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_21_2025_DZP.docx
      17 KB Pobierz
    • wyjasnienia treści OPZ.pdf
      68 KB Pobierz
    • wyjaśnienia z dn. 8_05.pdf
      116 KB Pobierz
    • wyjaśnienia treści OPZ z dn. 9_05_25.pdf
      116 KB Pobierz
    • wyjaśnienia treści OPZ z dn. 12_05_25.pdf
      52 KB Pobierz
  • 20/2025/DZP DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO STERYLIZACJI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Dostawę artykułów do sterylizacji”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 13.05.2025 r., do godz. 10.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienia treści opisu przedmiotu zamówienia w załączeniu.

    c.d. Wyjaśnień treści opisu przedmiotu zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    • Ogłoszenie_20_2025_DZP.pdf
      194 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_20_2025_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_20_2025_DZP.xlsx
      16 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_20_2025_DZP.pdf
      477 KB Pobierz
    • Zał_4_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie_20_2025_DZP.pdf
      295 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_20_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_20_2025_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści OPZ_20_2025_DZP.pdf
      188 KB Pobierz
    • II Wyjaśnienia treści OPZ_20_2025_DZP.pdf
      171 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_20_2025_DZP.pdf
      62 KB Pobierz
  • 13/2025/DZP, Usługa konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy.

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy, jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Pzp na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert do dnia 10.04.2025 r. do godz. 10:00

  • 61/2025/TECH PRZEGLĄD 44 SZT. CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH FIRMY KLIMOR ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA WYPOSAŻENIU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Przegląd 44 szt. central wentylacyjno-klimatyzacyjnych firmy Klimor znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 4.04.2025 r., do godz. 12.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIAU NR 61_2025_TECH.pdf
      762 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 61_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 2 oświadczenie RODO_61_2025_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 61_2025_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 4 projekt umowy zam. nr 61 _2025_TECH.pdf
      1.74 MB Pobierz
    • Załącznik nr 4 Szczegółowy zakres przeglądu central wentylacyjno - klimatyzacyjnych firmy Klimor.pdf
      107 KB Pobierz
    • Załacznik nr 5 - Wykaz central wentylacyjno-klimatyzacyjnych firmy Klimor-1.pdf
      457 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 61_2025_TECH.pdf
      238 KB Pobierz
    • Informacjia o wyborze Wykonawcy -str.internetowa.pdf
      273 KB Pobierz
  • 62/2025/TECH WYKONANIE NAPRAWY ZASILACZY UPS FIRMY GAMATRONIC ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SZPITALU IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie naprawy zasilaczy UPS firmy GAMATRONIC znajdujących się w Szpitalu  im. Świętej Rodziny". Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 4.04.2025 r. do godziny 10:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOZENIA OFERT ZAM. NR 62_2025_TECH.pdf
      545 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 62_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 2 oświadczenie RODO_62_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 62_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 projekt umowy zamówienie nr 62_2025_TECH.pdf
      299 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 62_2025_TECH.pdf
      213 KB Pobierz
    • wybór wykonawcy_62_2025_TECH. STR.INT..pdf
      233 KB Pobierz
  • 49/2025/TECH ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO AGREGATÓW KOGENERACYJNYCH TYPU HE-SEC-239/365-MG239-GZ PRODUKCJI HORUS – ENERGIA

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Zakup wraz dostawą części zamiennych do agregatów kogeneracyjnych typu HE-SEC-239/365-MG239-GZ produkcji Horus – Energia. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 24.03.2025 r. do godziny 14:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf
      504 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO -CENOWA .(1).xlsx
      12 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 - formularza oferty 49_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie RODO_49_2025_TECH(1)(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 4 oświadczenie sankcyjne 49_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 projekt umowy(1).pdf
      405 KB Pobierz
    • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ZAMÓWIENIA NR 49_2025_TECH..pdf
      235 KB Pobierz
    • Informacja o wyborze wykonawcy -strona internetowa.pdf
      234 KB Pobierz
  • 9/2025/DZP WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj".

    Postępowanie prowadzone jest jako dostawa w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 26.03.2025 r. do godz. 10:00

    Zadanie finansowane jest z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
      142 KB Pobierz
    • SWZ_fotowoltaika.pdf
      381 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1_ formularz oferty.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 _PPU _ dostawa fotowoltaiki.pdf
      457 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3_Wzór_oświadczenia_RODO.docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5_Program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      730 KB Pobierz
    • Załącznik nr 6_WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Załacznik nr 7_Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 8_warunki przyłączenie i umowa przyłączeniowa.pdf
      1.04 MB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści SWZ_9_2025_DZP.pdf
      122 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 9_2025_DZP.pdf
      38 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      60 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_9_2025_DZP.pdf
      161 KB Pobierz
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2025 roku

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje o planowanych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w roku 2025.

  • 2/2025/TECH PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZAD. INW. PN. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY ODDZIAŁU ONKOLOGII KLINICZNEJ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BUDYNKU SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚWIĘTEJ RODZINY PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 25 W WARSZAWIE"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej znajdującego się w budynku Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny przy ul. Madalińskiego 25 w Warszawie”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).

    Termin złożenia ofert: do dnia 22.01.2025 r. do godziny 12:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku postępowania w załączeniu.

    • ogłoszenie - nadzór inwestorski onkologia (1).pdf
      545 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 Wzór formularza oferty 2_2025_TECH (1).docx
      17 KB Pobierz
    • ZAŁACZNIK NR 2 - PROJEKT UMOWY , POSTEPOWANIE NR 2_2025_TECH. (2).pdf
      1.42 MB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NE 3 -SZCZEGÓŁOWU OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA .POSTEPOWANIE NR 2 _2025_TECH. (2).pdf
      588 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 Wzór oświadczenia RODO_2_2025_TECH (1).docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia sankcyjnego 2_2025_TECH (1).docx
      15 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_2_2025_TECH.pdf
      405 KB Pobierz
    • WYBÓR WYKONAWCY NADZÓR ONKOLOGIA KLINICZNA.pdf
      237 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa