Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 432820
  • 151/2024/TECH USŁUGA PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ I ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN. „WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na Usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego branży budowlanej i elektrycznej nad zadaniem inwestycyjnym  pn. „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj”  

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł. w oparciu o art. 2 ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 25.06.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zadanie finansowane z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 18.06.2024 r.        

    Dokumenty postępowania w załącznikach.       

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotyczącą wyboru oferty w załączeniu.                                                                       

    • Ogłoszenie_151_2024_TECH.pdf
      901 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1- Wzór formularza oferty_151_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy 151_2024_TECH.pdf
      1.26 MB Pobierz
    • Załącznik nr 3 - Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_151_2024_TECH.pdf
      443 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia RODO_151_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5- Wzór oświadczenia sankcyjnego_151_2024_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      729 KB Pobierz
    • WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 151_2024_TECH.pdf
      242 KB Pobierz
    • Wybór oferty 151_2024_TECH.pdf
      225 KB Pobierz
  • 17/2024/DZP WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj".

    Postępowanie prowadzone jest jako dostawa w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 27.06.2024 r. do godz. 10:00

    Zadanie finansowane jest z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      120 KB Pobierz
    • SWZ_fotowoltaika.pdf
      435 KB Pobierz
    • Zał_1_ formularz oferty.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_ 2_PPU _dostawa fotowoltaika.pdf
      465 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_RODO_1_2024_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_1_2024_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      729 KB Pobierz
    • Zał_6_WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Wyjaśnienie treści SWZ 17_2024_DZP.pdf
      179 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 17_2024_DZP.pdf
      37 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 17_2024_DZP.pdf
      59 KB Pobierz
  • 03/DGL/2024 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Sprzedaż i dostawę artykułów czystościowych”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: : do dnia 07.06.2024 r. do godziny 12:00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: e.bodzak@szpitalmadalinskiego.pl

    Próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 07 czerwca 2024 r. do godziny 12:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 31.05.2024 r

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja dotycząca wyboru ofert w załączeniu.

    Unieważnienie czynności wyboru oferty w Części 1 zamówienia w załączeniu.

    Ponowny wybór oferty w Części 1 zamówienia w załączeniu.

    • Ogłoszenie_03_DGL_2024.pdf
      206 KB Pobierz
    • Zał_1_Formularz_oferty_03_DGL_2024.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo cenowy_03_DGL_2024.xlsx
      21 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_03_DGL_2024.pdf
      230 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_03_DGL_2024.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_03_DGL_2024.docx
      14 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna - dla kontahenta.pdf
      188 KB Pobierz
    • Wybór_ofert_03_DGL_2024.pdf
      78 KB Pobierz
    • część_1_zamówienia_unieważnienie_wyboru_oferty.pdf
      57 KB Pobierz
    • II_Wybór_cz_1_zamówienia_03_DGL_2024.pdf
      65 KB Pobierz
  • 16/2024/DZPZakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Neonatologii, Oddział Ginekologii i Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza postępowanie na Zakup sprzętu  i aparatury medycznej na Oddział Neonatologii, Oddział Ginekologii i Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w trybie przetargu nieograniczonego

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej  Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl      

    Termin składania ofert 13.06.2024 r. do godz. 10:00

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte są dotacją z budżetu Województwa Mazowieckiego i budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie w sprzęt medyczny i systemy informatyczne Szpitala im. Świętej Rodziny”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/82/18/2023-2024)

    oraz dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024.

     

    Dokumenty postępowania w załącznikach

    Ogłoszenie o zmianach w załączeniu.

    Nowy termin składania ofert.

    Oferty należy składać do dnia: 18.06.2024 r. do godz. 10:00. 

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części: 12, 13, 15, 18 zamówienia w załączeniu.

     

     

    • SWZ aparatura.pdf
      380 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty.doc
      45 KB Pobierz
    • Załącznik 3 PPU -aparatura.pdf
      349 KB Pobierz
    • Ogłoszenie.pdf
      214 KB Pobierz
    • 1, aparat do hipotermii leczniczej.docx
      22 KB Pobierz
    • 2, stanowisko na salę cięć dla bliźniaków BB.docx
      26 KB Pobierz
    • 3, pompa strzykawkowa.docx
      22 KB Pobierz
    • 4, pompa przepływowa.docx
      23 KB Pobierz
    • 5, lampa do fototerapii.docx
      21 KB Pobierz
    • 6, ultrasonograf _noworodki.docx
      34 KB Pobierz
    • 7, inkubator hybrydowy.docx
      26 KB Pobierz
    • 8, respirator noworodkowy.docx
      29 KB Pobierz
    • 9, system HeRO do wczesnego wykrywania sepsy BB.doc
      72 KB Pobierz
    • 10, miernik do nieinwazyjnego pomiaru poziomu bilirubiny u noworodków.docx
      19 KB Pobierz
    • 11, USG ginekologiczne.docx
      30 KB Pobierz
    • 12, aparat USG śródporodowy.docx
      18 KB Pobierz
    • 13, komora chłodnicza i zamrażarka.docx
      25 KB Pobierz
    • 14, Stacja telemetryczna.docx
      19 KB Pobierz
    • 15, pulsoksymetry i lampa zabiegowa.docx
      23 KB Pobierz
    • 16, fotel ginekologiczny.docx
      21 KB Pobierz
    • 17, generator elektrochirurgiczny.docx
      22 KB Pobierz
    • 18, fotel ginekologiczny dla niepełnosprawych.docx
      19 KB Pobierz
    • 20, pompa histero-laparoskopowa_właściwości techniczne.docx
      22 KB Pobierz
    • 21, respirator noworodkowy z trybem NAVA.docx
      30 KB Pobierz
    • 19, podnośnik dla niepełnosprawnych.docx
      18 KB Pobierz
    • Zmiana treści ogłoszenia.pdf
      215 KB Pobierz
    • Wyjaśnienie_treści_SWZ_16_2024_DZP.pdf
      2.3 MB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia 16_2024_DZP.pdf
      36 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      135 KB Pobierz
    • Unieważnienie części nr post. 16_2024_DZP.pdf
      60 KB Pobierz
  • 15/2024/DZP SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Sprzedaż i dostawę artykułów biurowych”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: : do dnia 16.05.2024 r. do godziny 11.00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia 09.05.2024 r

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej i ponownym badaniu ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca ponownego wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_15_2024_DZP.pdf
      148 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1- wzór formularza oferty_15-2024_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2- formularz asortymentowy-cenowy_15_2024_DZP.xlsx
      24 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3- Projektowane postanowienia umowy 15_2024_DZP.pdf
      227 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 - Informacja_o_ochronie_danych_osobowych.pdf
      261 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia RODO_15_2024_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 6 - Wzór oświadczenia sankcyjnego_15-2024_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      293 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_15_2024_DZP.pdf
      73 KB Pobierz
    • Unieważnienie czynności wyboru ofert 15_2024_DZP.pdf
      57 KB Pobierz
    • Wybór II 15_2024_DZP.pdf
      131 KB Pobierz
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2024 roku

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy informuje o planowanych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w roku 2024.

  • 37/2023/DZP DOSTAWA MLEKA ORAZ ŻYWNOŚCI SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA DLA NIEMOWLĄT

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Dostawę mleka oraz żywności specjalnego przeznaczenia dla niemowląt". Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 17 listopada 2023 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 9 listopada 2023 r.

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_37_2023_DZP.pdf
      147 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      36 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy.pdf
      440 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      220 KB Pobierz
    • Zał._4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      26 KB Pobierz
    • Zał._5 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_37_2023_DZP.pdf
      54 KB Pobierz
    • Wybór -MLEKO.pdf
      55 KB Pobierz
  • 30/2023/DZP WYBÓR BIEGŁEGO REWIDENTA DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ZA ROK 2023 I 2024

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) na "Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024"

    Termin składania ofert: 10 październik 2023 r. do godziny 10:00.

    Miejsce składania ofert: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SPZOZ (patio, poziom 0).

    Forma złożenia oferty: papierowa. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: "Oferta na Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024" Numer postępowania 30/2023/DZP. Nie otwierać do dnia 10 października 2023 r. do godziny 10:00"

    Dokumentacja postępowania w załączeniu. 

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024 w załączeniu.

    • Ogłoszenie_30_2023_DZP.pdf
      288 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór Formularza oferty_30_2023_DZP.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Wzór_oświadczenia_RODO_30_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_30_2023_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_4_PPU_30_2023_DZP.pdf
      247 KB Pobierz
    • Zal 5_Klauzula Informacyjna -Pracownicy Wykonawcy - Oferenta.pdf
      295 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 30_2023_DZP.pdf
      61 KB Pobierz
    • Informacja dotycząca wyboru biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024. Nr postępowania 30_2023_DZP.pdf
      69 KB Pobierz
  • 27/2023/DZP ROZBUDOWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH SZPITALA POPRZEZ ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "DOPOSAŻENIE W SPRZĘT MEDYCZNY I SYSTEMY INFORMATYCZNE SZPITALA IM. ŚWIĘTEJ RODZINY"

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na Rozbudowę systemów informatycznych Szpitala poprzez zakup sprzętu informatycznego w ramach zadania "Doposażenie w sprzęt medyczny i systemy informatyczne Szpitala im. Świętej Rodziny".

    Zadanie finansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego i m.st. Warszawa.

    Postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 9.10.2023 r. do godz. 10:00

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. Urz. UE: 07.09.2023. Ogłoszenie zostało opublikowane: 12.09.2023 r. pod numerem: 2023/S 175-549811.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wynikach w załączniku.

    • Ogłoszenie.pdf
      135 KB Pobierz
    • SWZ_27_2023_DZP.pdf
      430 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty_27_2023_DZP.doc
      38 KB Pobierz
    • Załącznik 2, do SWZ Formularz asortym.-cenowy_27_2023_DZP.xlsx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2.1 do SWZ_27_2023_DZP.pdf
      571 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2.2 do SWZ_27_2023_DZP.odt
      42 KB Pobierz
    • Załącznik 3 PPU_27_2023_DZP.pdf
      705 KB Pobierz
    • Załącznik 4, Wzór oświadczenia RODO_27_2023_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Załącznik 5, Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_27_2023_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 27_2023_DZP.pdf
      39 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 27_2023_DZP.pdf
      46 KB Pobierz
    • informacja o wyborze oferty.pdf
      68 KB Pobierz
  • 26/2023/DZP, Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę  materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych.

    SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane  z  postępowaniem  o  udzielenie  zamówienia  są udostępnione na  Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

     

    Termin składania ofert do dnia 22.09.2023 r. do godz. 10:00.

     

    Zamawiający zgodnie z art. 135 ust. 3 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) – w związku z dużą ilością pytań do dokumentacji przetargowej – przedłuża termin składania i otwarcia ofert.

    Sprostowanie – Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 14.09.2023 r.  – celem publikacji.

    Nowy termin składania i otwarcia ofert zostanie podany do wiadomości Wykonawców na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Sprostowanie - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji zostało opublikowane dnia 19.09.2023 r. w Dz. Urz. UE. Numer ogłoszenia w Dz. Urz. UE: 2023/S 180-562464.

    Nowy termin składania ofert: 26.09.2023 r. do godz. 10:00.

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa