Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

O szpitalu

  • Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 288582
  • 14/2019 Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 221.000 euro.

    Termin  składania ofert do dnia 2.08.2019 r. do godz. 10:00 w kancelarii Szpitala

    SIWZ wraz z ogólnymi warunkami umowy, ogłoszenie i właściwości techniczno-użytkowe w załącznikach.

    Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 24.07.2019 r.

    Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania ofert w oparciu o art. 38. ust. 1. p. 3) iust.6. ustawy z dnia 29.01.2004 r. (z póź. zmian.) Prawo zamówień publicznych.Termin składania ofert po zmianie 6.08.2019 r.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku

    zmiana ogłoszenia w załączniku

    Informacja z otwarcia złożonych ofert w załączniku.

    Zamawiający przypomina o złożeniu oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej.

    • ogłoszenie.pdf
      514 KB Pobierz
    • SIWZ,.doc
      182 KB Pobierz
    • Właściwości techniczne.doc
      394 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia.pdf
      53 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia 2.pdf
      55 KB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      1.21 MB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      75 KB Pobierz
  • 13/2019 Sporządzanie i dostarczanie nmieszanin do żywienia pozajelitowego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o wartości poniżej 30 000 euro  na sporządzanie i dostarczanie mieszanin do żywienia pozajelitowego.

    Termin składania ofert do dnia 19.07.2019 do godz. 12:00.

    ogłoszenie, ogólne warunki umowy wraz z załącznikami w załącznikach.

    tel. do kontaktu: 22 4502284

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    • ogłoszenie.pdf
      73 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.doc
      84 KB Pobierz
    • wzór oferty,.docx
      14 KB Pobierz
    • załączniki.1,2,3.doc
      73 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4.odt
      15 KB Pobierz
    • ochrona danych ososbowych,.doc
      77 KB Pobierz
  • 12/2019, Wykonanie robót budowlanych oraz zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie zachodniej i wschodniej

    Roboty budowlane
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 5.548.000 euro na Wykonanie robót budowlanych oraz zagospodarowanie terenu Szpitala, Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie zachodniej i wschodniej.

    Termin składania ofert do dnia 18.06.2019 r. do godz. 10:00 w Kancelarii Szpitala.

    SIWZ, ogłoszenie i dokumentacja techniczna w załącznikach.

    Pytanie Wykonawcy i odp. Zamawiającego w załączniku.

     Zamawiający dokonuje sprostowania dotyczącego opisu przelewu wadium:  Na poleceniu przelewu w rubryce „tytułem” należy wpisać „Wadium na przetarg nr postępowania 12/2019, na  Wykonanie robót budowlanych oraz zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie zachodniej i wschodniej, część........................."

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Zamawiający przypomina o złożeniu oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    Zamawiający informuje, że postępowanie w części 2 zamówienia: „Roboty budowlane oraz zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny, strona wschodnia w pobliżu Parkingu Szpitala” zostało unieważnione podstawie art. 93. ust. 1. p. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

    • ogłoszenie przetargowe.odt
      42 KB Pobierz
    • SIWZ - zagospodarowanie terenu.docx
      145 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - DROG CZĘŚĆ I PDF.pdf
      475 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - INSTALACJA ELEKTRYCZNA CZĘŚĆ I PDF.pdf
      712 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - INSTALACJA WODNO - KANALIZACYJNE I SANITARNE CZĘŚĆ I PDF.pdf
      479 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - REMONT KONSTRUKCJI OGRODZENIA CZĘŚĆ I PDF.pdf
      1.67 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - REMONT KONSTRUKCJI STROPU CZĘŚĆ I PDF.pdf
      1.97 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - ZIELEŃ CZĘŚĆ I PDF.pdf
      994 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-KONSTRUKCJA-WZMOCNIENIE STROPU-Strona tytułowa.doc
      62 KB Pobierz
    • PBW-KONSTRUKCJA-WZMOCNIENIE STROPU.doc
      2.39 MB Pobierz
    • PBW-KONSTRUKCJA-WZMOCNIENIE STROPU.pdf
      1.84 MB Pobierz
    • Rys. 1. 420x800_Rzut piwnic – schemat wzmocnienia konstrukcji od dołu i od góry.pdf
      959 KB Pobierz
    • Rys. 2. 420x700_Przekrój A-A.pdf
      857 KB Pobierz
    • Rys. 3. 420x700_ Izolacja termiczna i przeciwwodna konstrukcji stropu – detale uszczelnień.pdf
      1.8 MB Pobierz
    • Rys. 4. 420x680_Szczegóły naprawy i wzmocnienia konstrukcji stropu.pdf
      1.28 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-DROGI-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • opis_br_drogowa.docx
      722 KB Pobierz
    • opis_br_drogowa.pdf
      774 KB Pobierz
    • RYS_01.pdf
      795 KB Pobierz
    • RYS_02.pdf
      631 KB Pobierz
    • RYS_03.pdf
      292 KB Pobierz
    • 1. MADALINSKIEGO-PBW-WK-Strona tytułowa.pdf
      43 KB Pobierz
    • 2. PB wod kan Madalińskiego.pdf
      694 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-WK-Strona tytułowa.doc
      63 KB Pobierz
    • PB wod kan Madalińskiego.doc
      1.07 MB Pobierz
    • 3. PB-S-WK-0_R01 PZT.pdf
      1.65 MB Pobierz
    • 4. PB-S-WK-0_R02 Rzut niskiego parteru.pdf
      1.07 MB Pobierz
    • 5. PB-S-WK-0_R03 Rozwinięcie instalacji wody.pdf
      323 KB Pobierz
    • 6. PB-S-WK-0_R04 Rozwinięcie kanalizacji deszczowej.pdf
      382 KB Pobierz
    • 319_PB_E_IE_0_S01.pdf
      76 KB Pobierz
    • 319_PB_E_IE_0_S02.pdf
      48 KB Pobierz
    • 319_PB_E_IE_0_T01.pdf
      256 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-OGRODZENIE-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- PBW-OGRODZENIE-OPIS.doc
      5.7 MB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- PBW-OGRODZENIE-OPIS.pdf
      1.11 MB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R1-INWENTARYZACJA ODCINIEK OD UL. MADALIŃSKIEGO.pdf
      392 KB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R2-INWENTARYZAJCA ODCINEK E-F OD UL. WIŚNIOWEJ.pdf
      496 KB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R3-INWENTARYZACJA ODCINEK G-J OD UL. WIŚNIOWEJ.pdf
      437 KB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R4-REMONT OGRODZENIA ODCINEK OD UL. MADALIŃSKIEGO.pdf
      413 KB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R5-REMONT OGRODZENIA ODCINEK E-F OD UL. WIŚNIOWEJ.pdf
      513 KB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R6-REMONT OGRODZENIA ODCINEK G-J OD UL. WIŚNIOWEJ.pdf
      558 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-ZIELEŃ-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PB-ZIELEŃ-OPIS.doc
      1.74 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PB-ZIELEŃ-OPIS.pdf
      460 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R01 pzt.pdf
      477 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R02 warstwy.pdf
      239 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R03 ściany.pdf
      294 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R04 nawierzchnie.pdf
      243 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R05 rośliny.pdf
      391 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R06 dfa.pdf
      262 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R07 nawadnianie.pdf
      353 KB Pobierz
    • Specyfikacja techniczna.doc
      583 KB Pobierz
    • Specyfikacja techniczna.pdf
      503 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OGRODZENIE-ARCHITEKTURA-KONSTRUKCJA-opis.doc
      759 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OGRODZENIE-ARCHITEKTURA-KONSTRUKCJA-opis.pdf
      1 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OGRODZENIE-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-DROGI-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • SPECYFIKACJE TECHNICZNE.doc
      501 KB Pobierz
    • Zawartość specyfiacji.doc
      26 KB Pobierz
    • Zawartość specyfiacji.pdf
      32 KB Pobierz
    • 319_PB_E_IE_STWOiR.doc
      173 KB Pobierz
    • 319_PB_E_IE_STWOiR.pdf
      120 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-ELEKTRYKA-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • 8. ST PB wod kan Madalińskiegopdf.pdf
      220 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-WK-Strona tytułowa.doc
      60 KB Pobierz
    • ST PB wod kan Madalińskiego.doc
      318 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-ZIELEŃ STWiOR.doc
      202 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-ZIELEŃ STWiOR.pdf
      252 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-ZIELEŃ-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-DROGI-Strona tytułow.doc
      64 KB Pobierz
    • opis_br_drogow.docx
      722 KB Pobierz
    • opis_br_drogow.pdf
      774 KB Pobierz
    • RYS_01..pdf
      774 KB Pobierz
    • RYS_02..pdf
      631 KB Pobierz
    • RYS_03..pdf
      292 KB Pobierz
    • Specyfikacja techniczna-Strona tytułowa..doc
      59 KB Pobierz
    • SPECYFIKACJE.docx
      184 KB Pobierz
    • SPECYFIKACJE.pdf
      727 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - DROG CZĘŚĆ II PDF.pdf
      902 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY REMONT ŚCIANY OPOROWEJ -CZĘŚĆ II PDF.pdf
      685 KB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      56 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      52 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      63 KB Pobierz
  • 6/2019, Dostawa leków

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 221 000 euro  na dostawę leków.

    Termin składania ofert 5.07.2019 r. do godziny 10:00 na platformie zakupowej Market Planet adres: szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    SIWZ, ogłoszenie, formularz asortymentowy oraz instrukcja korzystania z platformy w załączniku.

    Termin wysłania ogłoszenia do Biuletynu UE 31.05.2019 r.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego  w załączniku

    Odpowiedzi Zamawiającego c.d. w załączniku

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      854 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - tekst.doc
      116 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - Załączniki nr 2.xlsx
      390 KB Pobierz
    • Instrukcja dla Wykonawcy.docx
      3.28 MB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.pdf
      717 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 2.pdf
      70 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.doc
      256 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      717 KB Pobierz
  • 11/2019, Dostawa artykułów czystościowych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie do 30000 euro na dostawę artykułów czystościowych.

    Termin złożenia oferty 29.05.2019 r. do godziny 12:00.

    Ogłoszenie, formularze asortymentowe i oferty oraz ogólne warunki umowy w załączniku.

    Zamawiający poprawia omyłkę pisarską w pozycji 7 formularza asortymentowego - długość papieru toaletowego powinna być 130 - 135 m.

    Kontakt tel. 22 4502284.

    Lista ofert złożonych w postępowaniu w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • ogłoszenie.pdf
      59 KB Pobierz
    • wzór oferty,.Załącznik nr 1.docx
      13 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo cenowy.xls
      37 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.doc
      56 KB Pobierz
    • ochrona danych ososbowych, załącznik nr 3.doc
      77 KB Pobierz
    • lista złożonych ofert.pdf
      35 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      47 KB Pobierz
  • 10/2019, Dostawa artykułów biurowych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie do 30 000 euro na dostawę artykułów biurowych.

    Termin składania ofert 23.05.2019 r. do godz. 12:00 w Kancelarii Szpitala.

    Ogłoszenie, formularz oferty i asortymentowy oraz ogólne warunki umowy w załączniku.

    Protokół z otwarcia ofert w załączniku.

     Zamawiający informuje o poprawieniu omyłki rachunkowej w ofercie nr 2. Sprostowanie w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • ogłoszenie.pdf
      64 KB Pobierz
    • wzór oferty,.załącznik nr 1.docx
      13 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 2.xls
      49 KB Pobierz
    • ochrona danych ososbowych, załącznik nr 3.doc
      77 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.doc
      56 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      55 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert po sprostowaniu.pdf
      70 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      45 KB Pobierz
  • 8/2019 Usługa ubezpieczenia mienia Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Termin składania ofert: 26.04.2019 r. godz. 10:00

    Miejsce składania ofert: Kancelaria Szpitala

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu

    Odpowiedzi na pytania i skorygowany formularz ofertowy w załączeniu

    Zmiana terminu składania ofert.

    Nowy termin to 29.04.2019 r. godz. 10:00

    Lista złożonych ofert w załączeniu

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      52 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - tekst.DOCX
      74 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 1.DOCX
      65 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 6.xlsx
      55 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 7.docx
      41 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.pdf
      279 KB Pobierz
    • Skorygowany formularz ofertowy.doc
      44 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 2.pdf
      252 KB Pobierz
    • Lista ofert.pdf
      265 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.odt
      17 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      103 KB Pobierz
  • 5/2019 Dostawa drobnego sprzętu medycznego sterylnego i jedorazowego użytku

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego sterylnego i jednorazowego użytku   w trybie przetargu nieograniczonego.

    Termin składania ofert do dnia 2 kwietnia 2019 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w Kancelarii Szpitala.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2019 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.

    Treść SIWZ, ogłoszenie i formularz asortymentowo-cenowy w załącznikach

    Protokół z otwarcia ofert  w załączniku. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia 837531,95 zł.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej  oferty w załączniku.

    • ogłoszenie.pdf
      593 KB Pobierz
    • SIWZ drobny sprz.med..doc
      159 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      33 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.odt
      94 KB Pobierz
    • Lista złozonych ofert.odt
      9 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      231 KB Pobierz
  • 4/2019 Usługa ubezpieczeniowa Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na usługę ubezpieczeniową Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert do dnia 26.03.2019 r. do godz. 10:00

    Miejsce składania ofert: 

    Platforma zakupowa Marketplanet, adres:  szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Ogłoszenie, SIWZ wraz z załącznikami w załączniku.

    Data wysłania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE 19.02.2019 r.

    Pytania Wykonawców do SIWZ  i odpowiedzi Zamawiającego w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Wybór oferty w postępowaniu nr 4/2019 w załączeniu.

    • Druk FS.odt
      34 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - tekst.docx
      124 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 1.docx
      150 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 10.xlsx
      54 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 11.docx
      53 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 12.xlsx
      317 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Załącznik nr 14.docx
      3.28 MB Pobierz
    • Odp. na pyt..pdf
      780 KB Pobierz
    • Załącznik do odpowiedzi na pytania.xlsx
      16 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.docx
      16 KB Pobierz
    • wybór oferty w postępowaniu nr 4-2019.pdf
      1.57 MB Pobierz
  • Plan zamówień publicznych na rok 2019

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający w załączniku zamieszcza plan zamówień publicznych przewidzianych w roku 2019.

    • Plan zamówień publicznych na rok 2019.pdf
      174 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa