Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 507105
  • 32/2025/DZP REMONT POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU POŁOŻNICTWA (ODCINEK A, B, D) ORAZ BLOKU PORODOWEGO ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 25 W WARSZAWIE

    Roboty budowlane
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Remont pomieszczeń Oddziału Położnictwa (odcinek A, B, D) oraz Bloku Porodowego znajdujących się w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny przy ul. Madalińskiego 25 w Warszawie" w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j.Dz.U.2024 poz. 1320 z późn. zm.)

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 3.07.2025 r. do godz. 10:00

    Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany w całości ze środków przyznanych Zamawiającemu przez Miasto stołeczne Warszawa w ramach dotacji na realizację zadania: „Remont Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SPZOZ” na podstawie umowy z dnia 9 czerwca 2025 r. zawartej z Miastem stołecznym Warszawa

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Jednocześnie Zamawiający informuje, że Załącznik nr 5.1-5.5 do SWZ tj. Szczegółowy przedmiar robót, ze względu na duży rozmiar plików nie został zamieszczony na stronie internetowej Szpitala. Dokumentacja ta została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    • Ogłoszenie.pdf
      146 KB Pobierz
    • SWZ_32_2025_DZP.pdf
      656 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_ formularza_oferty_32_2025_DZP.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Projektowane postanowienia umowy_32_2025_DZP.pdf
      602 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_RODO_32_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_32_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5.1_SPR - BRANŻA BUDOWLANA POŁOŻNICTWO (ODCINEK A_B_D).pdf
      2.34 MB Pobierz
    • Zał_5.2_SPR - BRANŻA ELEKTRYCZNA POŁOŻNICTWO (ODCINEK A_B_D).pdf
      13.81 MB Pobierz
    • Zał_5.3_SPR - BRANŻA SANITARNA POŁOŻNICTWO (ODCINEK A_B_D).pdf
      11.77 MB Pobierz
    • Zał_5.4_SPR - BRANŻA BUDOWLANA REMONT BLOKU PORODOWEGO.pdf
      18.6 MB Pobierz
    • Zał_5.5_SPR - BRANŻA ELEKTRYCZNA REMONT BLOKU PORODOWEGO.pdf
      5.25 MB Pobierz
    • Zał_6_Projekt aranzacji wnętrz Blok Porodowy.zip
      4.29 MB Pobierz
    • Zał_7_Harmonogram robót_32_2025_DZP.pdf
      30 KB Pobierz
    • Zał_ 8.1 OPIS PANELI GAZÓW MEDYCZNYCH.pdf
      259 KB Pobierz
    • Zał_8.2_właściwości techniczne paneli nadłóżkowych.docx
      18 KB Pobierz
  • 31/2025/DZP ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA POTRZEB SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Zakup sprzętu  i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny" w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j.Dz.U.2024 poz. 1320 z późn. zm.)

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 18.07.2025 r. do godz. 10:00

    Zamawiający informuje, że zamówienie objęte jest dotacją z budżetu Urzędu m. st. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakupy inwestycyjne dla miejskich podmiotów leczniczych"

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wycofuje się Zał_2.4_do SWZ_Zestaw laparoskopowy ... morcelator z pełnym oprzyrządowaniem dla potrzeb Bloku Operacyjnego opublikowany 17.06.2025 r. Aktualny plik: po zmianach Zał_2.4_do SWZ_Zestaw laparoskopowy ... morcelator z pełnym oprzyrządowaniem dla potrzeb Bloku Operacyjnego (2)_

    • ogłoszenie o zamówieniu.pdf
      136 KB Pobierz
    • SWZ_31_2025_DZP.pdf
      385 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór Formularza oferty_31_2025_DZP.doc
      41 KB Pobierz
    • Zał_2.1_do SWZ_Aparat USG dla potrzeb Izby Przyjęć.docx
      65 KB Pobierz
    • Zał_2.2_do SWZ_Aparat KTG dla potrzeb Bloku Porodowego.docx
      52 KB Pobierz
    • Zał_2.3 do SWZ_Centrala monitorująca KTG dla potrzeb Bloku Porodowego.docx
      47 KB Pobierz
    • Zał_2.4_do SWZ_Zestaw laparoskopowy ... morcelator z pełnym oprzyrządowaniem dla potrzeb Bloku Operacyjnego.docx
      46 KB Pobierz
    • Zał_2.5_do SWZ_Aparat do znieczulania dla potrzeb Poradni. Sprzęt będzie znajdować się w gabinecie zabiegowym jednego dnia.docx
      68 KB Pobierz
    • Zał_2.6_ do SWZ_Respirator dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego.docx
      55 KB Pobierz
    • Zał_2.7_do SWZ_Inkubatory dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego.docx
      53 KB Pobierz
    • Zał_2.8_do SWZ_Aparat USG dla potrzeb Oddziału Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej.docx
      66 KB Pobierz
    • Zał_2.9_do SWZ_Aparat USG dla potrzeb Oddziału Położnictwa.docx
      63 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane Postanowienia Umowy_31_2025_DZP.pdf
      747 KB Pobierz
    • Zał_ 4_Wzór oświadczenia RODO_31_2025_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_31_2025_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • po zmianach_Zał_2.4_do SWZ_Zestaw laparoskopowy ... morcelator z pełnym oprzyrządowaniem dla potrzeb Bloku Operacyjnego (2).docx
      46 KB Pobierz
  • AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2025

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje o aktualizacji Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.01.2025 nr 2025/BZP 00076540/01/P.

    • 2025_BZP_Aktualizacja planu postępowań.pdf
      68 KB Pobierz
  • 147_2025_TECH wykonanie naprawy agregatu kogeneracyjnego nr 1 typu HE-SEC-239/365-MG239-GZ, o nr seryjnym HE - MG - 239/365/151/134910 (1)

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na wykonanie naprawy agregatu kogeneracyjnego nr 1 typu HE-SEC-239/365-MG239-GZ, o nr seryjnym HE-MG-239/365/151/134910 (1).

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszcznie do zamówienia nr 147_2025_TECH.pdf
      714 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 formularz oferty - do zam. nr 147_2025_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ,zam nr 147_2025_TECH.pdf
      608 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3 oświadczenie RODO_147_2025_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 oświadczenie sankcyjne 147_2025_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 projekt umowy naprawa agregatu kogeneracyjnego_147_2025_TECH..pdf
      234 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert do zam.nr 147_2025_TECH na naprawę agregatu kogeneracyjnego nr 1.pdf
      208 KB Pobierz
    • WYBÓR OFERTY ZAM. 147_2025_TECH..pdf
      251 KB Pobierz
  • 19/2025/DZP, Zakup urządzeń do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami zużywalnymi

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na zakup urządzeń do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami zużywalnymi w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł.

    Termin składania ofert do dnia 20.05.2025 r do godz. 14:00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Ogłoszenie oraz dokumenty postępowania w załącznikach

    Wyjaśnienie treści OPZ w załączniku

    Wyjaśnienia treści OPZ II w załączniku

    W postępowaniu złożono jedną ofertę:

     

    Nr oferty

     

    Nazwa Wykonawcy

     

    Wartość

    netto

    Wartość

    brutto

    Termin płatności

     

    Termin wykonania zamówienia

    Warunki gwarancji

    1

    Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o., ul. S. Żeromskiego  10/4,

    65-066 Zielona Góra

     

     

    101 660,00 zł

    118 698,80 zł

    60 dni

    Do 30.06.2025 r.

    Urządzenie : 24 miesiące,  preparaty 12 miesięcy

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w  załączniku 

     

    • Ogłoszenie.pdf
      276 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_ formularz właściwości technicznych.xlsx
      13 KB Pobierz
    • Zał_3_formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      12 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_RODO.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_6-1 PPU Urządzenie do dezynfekcji.pdf
      311 KB Pobierz
    • Zał_6-2 PPU preparaty do dez.pdf
      303 KB Pobierz
    • Zał_7_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie.pdf
      295 KB Pobierz
    • Wyjaśnienie treści OPZ_19_2025_DZP.pdf
      53 KB Pobierz
    • Wyjasnieni treści OPZ II.pdf
      339 KB Pobierz
    • informacja o wyborze oferty.pdf
      56 KB Pobierz
  • 21/2025/DZP DOSTAWA ODZIEŻY DLA PERSONELU MEDYCZNEGO SZPITALA

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Dostawę odzieży dla personelu Szpitala”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 14.05.2025 r., do godz. 10.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienia treści OPZ w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania w załączeniu. 

    • Ogłoszenie_21_2025_DZP.pdf
      163 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_21_2025_DZP.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo - cenowy_21_2025_DZP.xlsx
      11 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_21_2025_DZP.pdf
      419 KB Pobierz
    • Zał_4_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie_21_2025_DZP.pdf
      295 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_21_2025_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_21_2025_DZP.docx
      17 KB Pobierz
    • wyjasnienia treści OPZ.pdf
      68 KB Pobierz
    • wyjaśnienia z dn. 8_05.pdf
      116 KB Pobierz
    • wyjaśnienia treści OPZ z dn. 9_05_25.pdf
      116 KB Pobierz
    • wyjaśnienia treści OPZ z dn. 12_05_25.pdf
      52 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_21_2025_DZP.pdf
      58 KB Pobierz
    • Informacja o unieważnieniu postępowania_21_2025_DP.pdf
      74 KB Pobierz
  • 20/2025/DZP DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO STERYLIZACJI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Dostawę artykułów do sterylizacji”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 13.05.2025 r., do godz. 10.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienia treści opisu przedmiotu zamówienia w załączeniu.

    c.d. Wyjaśnień treści opisu przedmiotu zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania w załączeniu. 

    Rozdzielnik do opublikowanej informacji o unieważnieniu postępowania w załączeniu. 

    • Ogłoszenie_20_2025_DZP.pdf
      194 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_20_2025_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_20_2025_DZP.xlsx
      16 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_20_2025_DZP.pdf
      477 KB Pobierz
    • Zał_4_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie_20_2025_DZP.pdf
      295 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_20_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_20_2025_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści OPZ_20_2025_DZP.pdf
      188 KB Pobierz
    • II Wyjaśnienia treści OPZ_20_2025_DZP.pdf
      171 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_20_2025_DZP.pdf
      62 KB Pobierz
    • Informacja o unieważnieniu postępowania_20_2025_DZP.pdf
      87 KB Pobierz
    • Rozdzielnik do informacji o unieważnieniu postępowania20_2025_DZP.pdf
      18 KB Pobierz
  • 13/2025/DZP, Usługa konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy.

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy, jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Pzp na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert do dnia 10.04.2025 r. do godz. 10:00

  • 61/2025/TECH PRZEGLĄD 44 SZT. CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH FIRMY KLIMOR ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA WYPOSAŻENIU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Przegląd 44 szt. central wentylacyjno-klimatyzacyjnych firmy Klimor znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 4.04.2025 r., do godz. 12.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIAU NR 61_2025_TECH.pdf
      762 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 61_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 2 oświadczenie RODO_61_2025_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 61_2025_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 4 projekt umowy zam. nr 61 _2025_TECH.pdf
      1.74 MB Pobierz
    • Załącznik nr 4 Szczegółowy zakres przeglądu central wentylacyjno - klimatyzacyjnych firmy Klimor.pdf
      107 KB Pobierz
    • Załacznik nr 5 - Wykaz central wentylacyjno-klimatyzacyjnych firmy Klimor-1.pdf
      457 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 61_2025_TECH.pdf
      238 KB Pobierz
    • Informacjia o wyborze Wykonawcy -str.internetowa.pdf
      273 KB Pobierz
  • 62/2025/TECH WYKONANIE NAPRAWY ZASILACZY UPS FIRMY GAMATRONIC ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SZPITALU IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie naprawy zasilaczy UPS firmy GAMATRONIC znajdujących się w Szpitalu  im. Świętej Rodziny". Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 4.04.2025 r. do godziny 10:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOZENIA OFERT ZAM. NR 62_2025_TECH.pdf
      545 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 62_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 2 oświadczenie RODO_62_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 62_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 projekt umowy zamówienie nr 62_2025_TECH.pdf
      299 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 62_2025_TECH.pdf
      213 KB Pobierz
    • wybór wykonawcy_62_2025_TECH. STR.INT..pdf
      233 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa