Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 448087
  • 229/2024/TECH WYKONANIE POMIARÓW WYDAJNOŚCI WENTYLACJI MECHANICZNEJ ORAZ POMIARÓW POZIOMU DŹWIĘKU – HAŁASU INSTALACYJNEGO OD PRACY WENTYLACJI MECHANICZNE

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie pomiarów wydajności wentylacji mechanicznej oraz  pomiarów poziomu dźwięku – hałasu instalacyjnego od pracy wentylacji mechaniczne”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 30.10.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: wersja papierowa

    Miejsce złożenia ofert: Kancelaria Szpitala lub sekretariat Szpitala, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    W załączniku informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty

    • Ogłoszenie_229_2024_DZP.pdf
      209 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty 229_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_2_Pojektowane postanowienia umowy_229_2024_TECH.pdf
      1.02 MB Pobierz
    • Zał_3_Wzór oświadczenia RODO_229_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia sankcyjnego 229_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_5_WYKAZ CENTRAL WENTYLACYJNYCH_229_2024_TECH.pdf
      457 KB Pobierz
    • Zał_6_WYKAZ FILTRÓW HEPA 229_2024_TECH.pdf
      145 KB Pobierz
    • Zał_7_WYKAZ FILTRÓW zamówienie nr 229_2024_TECH.pdf
      826 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert wentylacja.pdf
      211 KB Pobierz
    • wybór wykoanwcy wentylacja.pdf
      207 KB Pobierz
  • 28/2024/DZP Zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Położniczy

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie w trybie do 130 000 zł na zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert: 30.10.2024 r. do godz. 14:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Formularze oraz wzory oświadczeń w załączniku.

     

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte jest dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego

    pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024

     

    Wyjaśnienie treści ogłoszenia

    Do Zamawiającego wpłynęło pytanie do  poz. 2. Dostawa zamrażarki do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury

    Czy Zamawiający dopuści zamrażarkę do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury, która nie posiada wbudowanego zamka ma klucz ?

     Pozostałe parametry wg OPZ

    Odp. Zamawiajacego: Zamawiający dopuszcza zamrażarkę bez wbudowanego zamka na klucz.

    Wyjasnienie treści ogłoszenia c.d.

    Dostawa zamrażarki do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury

     Czy Zamawiający dopuści zamrażarkę do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury, bez 4 kółek z hamulcami ?

     Pozostałe parametry wg OPZ

    Odp. Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza zamrażarkę bez 4  kółek z hamulcami.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu

    Oferta wybrana:

    Ronomed Sp. z o.o. Sp.k., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław

    Wartość  wybranej oferty: cena netto poz. 1:  10 400,00 zł, cena brutto 11 232,00  zł

                                                            Poz. 2:    2 000,00 zł, cena brutto   2 460,00 zł

    Uzasadnienie wyboru: najwyższa liczba punktów z kryterium „Cena”.

    • ogłoszenie.pdf
      269 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_formularz właściwości technicznych.docx
      23 KB Pobierz
    • Zał_4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      26 KB Pobierz
    • Zał_ 3_ PPU_Aparatura.docx
      43 KB Pobierz
    • Zał_5 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      220 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      30 KB Pobierz
  • 243/2024/TECH OBSŁUGA TECHNICZNA, W TYM PROWADZENIE PRAC KONSERWACYJNYCH, PRZEGLĄDÓW, NAPRAW INSTALACJI I URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU, DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGANIA PRZED POŻAREM ORAZ INSTALACJI ODDYMIANIA BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SZPITALA

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Obsługę  techniczną, w tym prowadzenie prac konserwacyjnych, przeglądów,  napraw instalacji i urządzeń systemu sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegania przed pożarem oraz instalacji oddymiania będących na wyposażeniu Szpitala”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 14.10.2024 r. do godziny 12:00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie- informacja w załączniku

    • Ogłoszenie_243_2024_TECH.pdf
      289 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty_243_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_2_Szczegółowy zakres robót_243_2024_TECH.pdf
      178 KB Pobierz
    • Zał_3_Wykaz wyposażenia przedmiotu zamówienia_243_2024_TECH.pdf
      86 KB Pobierz
    • Zał_4_Projektowane postanowienia umowy_243_2024_DZP.pdf
      365 KB Pobierz
    • Zał_5_ Wzór oświadczenia RODO.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych_243_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_243_2024_TECH.pdf
      299 KB Pobierz
    • unieważnienie postępowania.pdf
      67 KB Pobierz
  • 24/2024/DZP ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ NA ODDZIAŁ GINEKOLOGII I ODDZIAŁ POŁOŻNICZY SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Zakup sprzętu  i aparatury medycznej na Oddział Ginekologii i Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte są dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024.

    Termin złożenia ofert: : do dnia 9.10.2024 r. do godziny 12.00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia 26.09.2024 r

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienie treści ogłoszenia w załączniku 

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

    Oferty wybrane:

    Część 1 zamówienia: Norax Medical Sp. z o.o. ul. Karczunkowska 42, 02-871 Warszawa

    Wartość  wybranej oferty: cena netto 78 611,11  zł, cena brutto 84 900,00   zł

    Część 2 i 3 zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław

    Wartość  wybranej oferty: cena netto Część 2:  10 960,00 zł, cena brutto 11 836,80  zł

                                                                    Część 3:  33 330,00 zł, cena brutto  35 996,40 zł 

    Uzasadnienie wyboru: najwyższa liczba punktów z kryterium „Cena

     

    • Ogłoszenie.pdf
      260 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_część 1 aparat USG śródporodowy.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_część 2 ampa zabiegowa.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_część 3 fotel ginekologiczny dla niepełnosprawych.docx
      21 KB Pobierz
    • Zał_ 3_ Projektowane postanowienia umowy.pdf
      333 KB Pobierz
    • Zał_4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      26 KB Pobierz
    • Zał_5 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      220 KB Pobierz
    • wyjasniene treści ogłoszenia.pdf
      66 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      43 KB Pobierz
  • 20/2024/DZP, Zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Ginekologii i Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu  i aparatury medycznej na Oddział Ginekologii i Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny nr postępowania 20/2024/DZP,  prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275. P.1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych .

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte jest dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024.

    Postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert 1.08.2024 r do godz. 10:00

    Dokumenty w załączniku

    Zamawiający zmienił termin składania ofert i wyznaczył go na dzięń 6.08.2024 r.

    W załaczniku informacja z otwarcia ofert

    W załączniku informacja o wyniku postępowania

                                                                       W załączniku zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

    • ogłoszenie.pdf
      191 KB Pobierz
    • SWZ aparatura.pdf
      281 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty.doc
      39 KB Pobierz
    • Załącznik 3 PPU - aparaura.pdf
      332 KB Pobierz
    • 1 aparat USG śródporodowy.docx
      19 KB Pobierz
    • 2, komora chłodnicza.docx
      22 KB Pobierz
    • 3, zamrażarka.docx
      18 KB Pobierz
    • 4, pulsoksymetry.docx
      20 KB Pobierz
    • 5, lampa zabiegowa.docx
      18 KB Pobierz
    • 6, fotel ginekologiczny dla niepełnosprawych.docx
      19 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      56 KB Pobierz
    • inormacja o wyniku postępowania.pdf
      215 KB Pobierz
    • unieważnienie postępowania.pdf
      118 KB Pobierz
  • 151/2024/TECH USŁUGA PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ I ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN. „WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na Usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego branży budowlanej i elektrycznej nad zadaniem inwestycyjnym  pn. „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj”  

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł. w oparciu o art. 2 ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 25.06.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zadanie finansowane z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 18.06.2024 r.        

    Dokumenty postępowania w załącznikach.       

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotyczącą wyboru oferty w załączeniu.                                                                       

    • Ogłoszenie_151_2024_TECH.pdf
      901 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1- Wzór formularza oferty_151_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy 151_2024_TECH.pdf
      1.26 MB Pobierz
    • Załącznik nr 3 - Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_151_2024_TECH.pdf
      443 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia RODO_151_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5- Wzór oświadczenia sankcyjnego_151_2024_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      729 KB Pobierz
    • WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 151_2024_TECH.pdf
      242 KB Pobierz
    • Wybór oferty 151_2024_TECH.pdf
      225 KB Pobierz
  • 17/2024/DZP WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj".

    Postępowanie prowadzone jest jako dostawa w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 27.06.2024 r. do godz. 10:00

    Zadanie finansowane jest z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku postępowania w załączniku.

    Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku postępowania po powtórzeniu czynność badania ofert w załączeniku.

    Informacja o unieważnieniu postępowania w załączniku

    • Ogłoszenie.pdf
      120 KB Pobierz
    • SWZ_fotowoltaika.pdf
      435 KB Pobierz
    • Zał_1_ formularz oferty.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_ 2_PPU _dostawa fotowoltaika.pdf
      465 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_RODO_1_2024_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_1_2024_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      729 KB Pobierz
    • Zał_6_WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Wyjaśnienie treści SWZ 17_2024_DZP.pdf
      179 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 17_2024_DZP.pdf
      37 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 17_2024_DZP.pdf
      59 KB Pobierz
    • informacja o wyborze oferty.pdf
      125 KB Pobierz
    • unieważnienie_powtórzenie_17_2024_DZP.pdf
      68 KB Pobierz
    • informacja o wyniku postępowania.pdf
      98 KB Pobierz
    • uniewaznienie postępowania.pdf
      135 KB Pobierz
  • 03/DGL/2024 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Sprzedaż i dostawę artykułów czystościowych”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: : do dnia 07.06.2024 r. do godziny 12:00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: e.bodzak@szpitalmadalinskiego.pl

    Próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 07 czerwca 2024 r. do godziny 12:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 31.05.2024 r

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja dotycząca wyboru ofert w załączeniu.

    Unieważnienie czynności wyboru oferty w Części 1 zamówienia w załączeniu.

    Ponowny wybór oferty w Części 1 zamówienia w załączeniu.

    • Ogłoszenie_03_DGL_2024.pdf
      206 KB Pobierz
    • Zał_1_Formularz_oferty_03_DGL_2024.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo cenowy_03_DGL_2024.xlsx
      21 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_03_DGL_2024.pdf
      230 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_03_DGL_2024.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_03_DGL_2024.docx
      14 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna - dla kontahenta.pdf
      188 KB Pobierz
    • Wybór_ofert_03_DGL_2024.pdf
      78 KB Pobierz
    • część_1_zamówienia_unieważnienie_wyboru_oferty.pdf
      57 KB Pobierz
    • II_Wybór_cz_1_zamówienia_03_DGL_2024.pdf
      65 KB Pobierz
  • 16/2024/DZPZakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Neonatologii, Oddział Ginekologii i Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza postępowanie na Zakup sprzętu  i aparatury medycznej na Oddział Neonatologii, Oddział Ginekologii i Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w trybie przetargu nieograniczonego

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej  Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl      

    Termin składania ofert 13.06.2024 r. do godz. 10:00

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte są dotacją z budżetu Województwa Mazowieckiego i budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie w sprzęt medyczny i systemy informatyczne Szpitala im. Świętej Rodziny”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/82/18/2023-2024)

    oraz dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024.

     

    Dokumenty postępowania w załącznikach

    Ogłoszenie o zmianach w załączeniu.

    Nowy termin składania ofert.

    Oferty należy składać do dnia: 18.06.2024 r. do godz. 10:00. 

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części: 12, 13, 15, 18 zamówienia w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru ofert w załączeniu.

     

     

    • SWZ aparatura.pdf
      380 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty.doc
      45 KB Pobierz
    • Załącznik 3 PPU -aparatura.pdf
      349 KB Pobierz
    • Ogłoszenie.pdf
      214 KB Pobierz
    • 1, aparat do hipotermii leczniczej.docx
      22 KB Pobierz
    • 2, stanowisko na salę cięć dla bliźniaków BB.docx
      26 KB Pobierz
    • 3, pompa strzykawkowa.docx
      22 KB Pobierz
    • 4, pompa przepływowa.docx
      23 KB Pobierz
    • 5, lampa do fototerapii.docx
      21 KB Pobierz
    • 6, ultrasonograf _noworodki.docx
      34 KB Pobierz
    • 7, inkubator hybrydowy.docx
      26 KB Pobierz
    • 8, respirator noworodkowy.docx
      29 KB Pobierz
    • 9, system HeRO do wczesnego wykrywania sepsy BB.doc
      72 KB Pobierz
    • 10, miernik do nieinwazyjnego pomiaru poziomu bilirubiny u noworodków.docx
      19 KB Pobierz
    • 11, USG ginekologiczne.docx
      30 KB Pobierz
    • 12, aparat USG śródporodowy.docx
      18 KB Pobierz
    • 13, komora chłodnicza i zamrażarka.docx
      25 KB Pobierz
    • 14, Stacja telemetryczna.docx
      19 KB Pobierz
    • 15, pulsoksymetry i lampa zabiegowa.docx
      23 KB Pobierz
    • 16, fotel ginekologiczny.docx
      21 KB Pobierz
    • 17, generator elektrochirurgiczny.docx
      22 KB Pobierz
    • 18, fotel ginekologiczny dla niepełnosprawych.docx
      19 KB Pobierz
    • 20, pompa histero-laparoskopowa_właściwości techniczne.docx
      22 KB Pobierz
    • 21, respirator noworodkowy z trybem NAVA.docx
      30 KB Pobierz
    • 19, podnośnik dla niepełnosprawnych.docx
      18 KB Pobierz
    • Zmiana treści ogłoszenia.pdf
      215 KB Pobierz
    • Wyjaśnienie_treści_SWZ_16_2024_DZP.pdf
      2.3 MB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia 16_2024_DZP.pdf
      36 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      135 KB Pobierz
    • Unieważnienie części nr post. 16_2024_DZP.pdf
      60 KB Pobierz
    • Wybór ofert 16_2024_DZP.pdf
      479 KB Pobierz
  • 15/2024/DZP SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Sprzedaż i dostawę artykułów biurowych”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: : do dnia 16.05.2024 r. do godziny 11.00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia 09.05.2024 r

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej i ponownym badaniu ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca ponownego wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_15_2024_DZP.pdf
      148 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1- wzór formularza oferty_15-2024_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2- formularz asortymentowy-cenowy_15_2024_DZP.xlsx
      24 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3- Projektowane postanowienia umowy 15_2024_DZP.pdf
      227 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 - Informacja_o_ochronie_danych_osobowych.pdf
      261 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia RODO_15_2024_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 6 - Wzór oświadczenia sankcyjnego_15-2024_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      293 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_15_2024_DZP.pdf
      73 KB Pobierz
    • Unieważnienie czynności wyboru ofert 15_2024_DZP.pdf
      57 KB Pobierz
    • Wybór II 15_2024_DZP.pdf
      131 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa