Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 431827
  • 29/2021 USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH, W TYM ODPADÓW ZAKAŹNYCH, ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WYTWARZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 25 listopada 2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. U. UE:  20.10.2021 r. Ogłoszenie zostało opublikowane: 25.10.2021 r. pod numerem: 2021/S 207-542012

    Dokumentacja w załączniku.

    Zmiana treści SWZ w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania 29/2021 w załączeniu.

     

     

    • SWZ.pdf
      523 KB Pobierz
    • zał_3_projektowane_postanowienia_umowy.pdf
      498 KB Pobierz
    • Ogłoszenie.pdf
      395 KB Pobierz
    • zał_2_formularz_asortymentowo-cenowy.xlsx
      13 KB Pobierz
    • zał_1_formularz_oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • zmiana_SWZ.pdf
      54 KB Pobierz
    • kwota_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf
      43 KB Pobierz
    • informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
      69 KB Pobierz
    • 29_2021_unieważnienie_postępowania_platforma.pdf
      53 KB Pobierz
  • 33/2021 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA DOSTAWĘ URZĄDZEŃ DO BANKU MLEKA KOBIECEGO

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

     

    Zakup urządzeń jest dofinansowany przez Ministra Zdrowia w ramach programu polityki zdrowotnej służącego wykonaniu programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na lata 2017 – 2021, w zakresie zadania „Odżywianie mlekiem kobiecym noworodków i niemowląt”

     

    Postępowanie o dzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń do Banku Mleka Kobiecego jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 2.11.2021 r. do godz. 12:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin otwarcia ofert: 2.11.2021 r. godz.: 13:00

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242814/01, opublikowano: 22.10.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączniku

    Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączniku.

    • Ogłoszenie.pdf
      930 KB Pobierz
    • SWZ.pdf
      473 KB Pobierz
    • Formularz oferty.docx
      36 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      27 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 1.docx
      25 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 2.docx
      40 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 3.docx
      26 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 4.docx
      26 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 5.docx
      30 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 6.docx
      25 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 7.docx
      24 KB Pobierz
    • Projektowane postanowienia umowy Bank Mleka.pdf
      321 KB Pobierz
    • wyjasnienia treści SWZ.pdf
      352 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      46 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      120 KB Pobierz
    • wybór_ofert.pdf
      97 KB Pobierz
  • Wstępna konsultacja rynkowa

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy informuje o planowanym  postępowaniu w trybie podstawowym na usługi w zakresie wykonywania przeglądów i konserwacji oraz świadczenia usług pogotowia technicznego urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Informacja o wstępnych konsultacjach rynkowych oraz wstępny opis przedmiotu w załączniku.

    • Informacja o wstępnych konsultacjach rynkowych.pdf
      54 KB Pobierz
    • Wstępny opis przedmiotu.docx
      16 KB Pobierz
  • 27/2021 Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2021 i 2022

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie  w trybie do 130 000 zł na "Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2021 i 2022"

    Termin składania ofert do dnia  8.10.2021 r. do godziny 12:00.

    Ogłoszenie, formularz oferty i ogólne postanowienia umowy w załącznikach

     Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru ofert w załączeniu.

    • ogłoszenie.pdf
      352 KB Pobierz
    • ogólne postanowienia umowy.pdf
      333 KB Pobierz
    • formularz oferty Załącznik nr 1.docx
      13 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      78 KB Pobierz
    • Informacja z wyboru ofert.pdf
      70 KB Pobierz
  • 26/2021 Dostawa mleka oraz żywności specjalnego przeznaczenia dla niemowląt

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę mleka oraz żywności specjalnego przeznaczenia dla niemowląt o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł.

    Termin złożenia ofert do 29.09.2021 r. do godziny 11.00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia 21.09.2021 r.

    Ogłoszenie, formularz asortymentowo-cenowy, wzór formularza oferty,  projektowane postanowienia umowy oraz RODO w załączeniu.

     Do Zamawiającego wpłynęło pytanie o następującej treści:" Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie okresu gwarancji na dostarczane towary: minimum 6 miesięcy".

    Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie terminu gwarancji na dostarczane  towary minimum 6 miesięcy.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru oferty w załączeniu.

    Zamawiający informuje o unieważnieniu czynności wyboru oferty - dokument w załączeniu

    Informacja z wyboru oferty w części 4 zamówienia w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie 26 (2).pdf
      119 KB Pobierz
    • wzór oferty zał. nr 1.docx
      17 KB Pobierz
    • Projektowane postanowienia umowy.pdf
      358 KB Pobierz
    • RODO zał nr 4.docx
      15 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xlsx
      30 KB Pobierz
    • otwarcie ofert 26 2021.pdf
      53 KB Pobierz
    • Wybór.pdf
      50 KB Pobierz
    • Unieważnienie cz 4.pdf
      58 KB Pobierz
    • Wybór w cz. 4.s.pdf
      50 KB Pobierz
  • 25/2021 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA DOSTAWĘ CYFROWEGO APARATU RTG WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę cyfrowego aparatu RTG wraz z dodatkowym wyposażeniem jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 21.09.2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177147/01, opublikowano: 10.09.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu

     Wyjaśnienie treści oferty w załączniku

    W załaczeniu informacja o kwocie jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia

    informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

     

     

    • Ogłoszenie.pdf
      629 KB Pobierz
    • SWZ RTG.pdf
      545 KB Pobierz
    • formularz oferty.docx
      35 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      11 KB Pobierz
    • rtg parametry tech..docx
      50 KB Pobierz
    • projektowane postanowienia umowy.pdf
      313 KB Pobierz
    • wyjaśnienie treści SWZ.pdf
      57 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      35 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      54 KB Pobierz
    • wybór_oferty.pdf
      62 KB Pobierz
  • 24/2021 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ODZIEŻY CHIRURGICZNEJ

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sprzedaż i dostawę odzieży chirurgicznej o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł.

    Termin złożenia oferty: do dnia 6 września 2021 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 20.08.2021 r.

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy oraz ogólne warunki umowy w załączeniu.

    Próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 6.09.2021 r. do godziny 10:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A.J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    W załączeniu odpowiedzi Zamawiającego na Ogłoszenie o zaproszeniu do złożenia oferty na przedmiot: Sprzedaż i dostawa odzieży chirurgicznej, numer postępowania 24/2021.

    W załączeniu ciąg dalszy odpowiedzi Zamawiającego (z dnia 31.08.2021 r.) na pytania dotyczące Ogłoszenia o zaproszeniu do złożenia oferty na przedmiot: Sprzedaż i dostawa odzieży chirurgicznej, numer postępowania 24/2021.

    W załączeniu ciąg dalszy odpowiedzi Zamawiającego (z dnia 2.09.2021 r.) na pytania dotyczące Ogłoszenia o zaproszeniu do złożenia oferty na przedmiot: Sprzedaż i dostawa odzieży chirurgicznej, numer postępowania 24/2021.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru ofert w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie.pdf
      166 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór_oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_formularz_asortymentowo-cenowy.xlsx
      12 KB Pobierz
    • Zał_3_projektowane_warunki_umowy.pdf
      283 KB Pobierz
    • odpowiedzi_24_2021.pdf
      140 KB Pobierz
    • c_d_odpowiedzi_z_31_08_2021_K24_2021.pdf
      57 KB Pobierz
    • c_d_odpowiedzi_z_2_09_2021_K24_2021.pdf
      67 KB Pobierz
    • otwarcie_ofert.pdf
      161 KB Pobierz
    • wybór_ofert.pdf
      69 KB Pobierz
  • 20/2021 ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na odbiór odpadów komunalnych segregowanych o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł.

    Termin złożenia oferty do dnia 19.07.2021 r. do godziny 11:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 8.07.2021 r.

    Ogłoszenie, wzór formularza oferty oraz wzór umowy w załączeniu.

    Zamawiający wyjaśnia, że oodpady zielone odbierane sa w pojemnikach o pojemności  do 7 m 3 , a odpady wielkogabarytowe  w pojemnikach o poj. do 15 m .

    Lista ofert złożona w postępowaniu w załączniku

     

    Wybór oferty

    Zamawiający informuje, że w postępowaniu na odbiór odpadów komunalnych została wybrana oferta nr 4 złożona przez Wykonacę: 

    PPHU LEKARO Jolanta Zagórska, Wola Ducka 70 A, 05-408 Gliniank

    Wartość  wybranej oferty: cena netto  127 036,00   zł, cena brutto 137 198,88  zł

     Uzasadnienie wyboru: najniższa cena brutto

    • ogłoszenie.pdf
      145 KB Pobierz
    • Formularz oferty.odt
      19 KB Pobierz
    • Wzór umowy.docx
      23 KB Pobierz
    • protokół z otwarcie ofert.pdf
      122 KB Pobierz
  • 18/2021 DOSTAWA LEKÓW

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę leków, jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro na podstawie art 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Oferty należy składać do dnia 12 lipca 2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem art. 138 ust. 4 Ustawy Pzp.

    Numer ogłoszenia: 2021/S 114-298938, wysłane do publikacji: 10.06.2021 r., opublikowane: 15.06.2021 r.

    Dokumentacja w załączniku.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku.

    Kwota na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert.

    Na podstawie art. 249. ustawy z dnia 11.09.2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), Zamawiający wezwał Wykonawców:

    1. Urtica Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław,
    2. FARMACOL-LOGISTYKA Sp. z o.o., ul. Szopienicka 77, 40-431 Katowice

    do złożenia ofert dodatkowych na część 72 zamówienia zawierających nowe ceny,

    oraz

    1. SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 9, 40-273 Katowice
    2. Asclepios S.A., Hubska 44, 50-502 Wrocław

    do złożenia ofert dodatkowych na część 58 zamówienia zawierających nowe ceny.

    Termin składania ofert do dnia 5.08.2021 r. do godziny 10:00.

                Zgodnie z art. 251. ustawy Pzp Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych przez nich ofertach.

    Uzasadnienie

    Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu na część 58 i 72 zamówienia zostały złożone, odpowiednio do każdej z części, dwie oferty przez ww. Wykonawców o takiej samej najniższej cenie. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, dlatego do rozstrzygnięcia przetargu w częściach 58 i 72 zamówienia wymagał złożenia przez Wykonawców ofert dodatkowych.

    Informacja z otwarcia ofert dodatkowych na część 58 zamówienia w załączeniu.

    Zamawiający unieważnił czynności wezwania do złożenia ofert dodatkowych na część 72 zamówienia. Po ponownym badaniu ofert Zamawiający stwierdził, że ceny ofert złożone przez Wykonawców w części 72 zamówienia różnią się o 16 groszy. 

    Zawiadomienie o unieważnieniu części postępowania.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • SWZ - leki, 18,2021.pdf
      443 KB Pobierz
    • Projektowane postanowiena umowy.docx
      27 KB Pobierz
    • ogłoszenie.pdf
      2.21 MB Pobierz
    • leki, formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      331 KB Pobierz
    • leki do chemioterapii, formularz asortymentowo-cenowy 9.06.21.xlsx
      88 KB Pobierz
    • formularz oferty.doc
      60 KB Pobierz
    • wyjaśnienie_treści_SWZ.pdf
      1.41 MB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      356 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      448 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert dodatkowych.pdf
      361 KB Pobierz
    • Zawiadomienie o unieważnieniu części postępowania.pdf
      47 KB Pobierz
    • wybór_oferty_platforma.pdf
      1.44 MB Pobierz
  • 17/2021 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sprzedaż i dostawę artykułów czystościowych o wartości zamówienia

    poniżej 130 000 zł.

    Termin złożenia oferty do dnia 1 czerwca 2021 r. do godziny 12:00

    Data zamieszczenia ogłoszenia 20.05.2021 r.

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy części 1 i części 2 oraz ogólne warunki umowy w załączeniu.

    Próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 1 czerwca 2021 r. do godziny 12:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ , ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja z wyboru ofert w załączniku.

    • Ogłoszenie.pdf
      139 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór_oferty.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_część_1_formularz_asortymentowo_cenowy.xls
      36 KB Pobierz
    • Zał_3_część_2_formularz_asortymentowo_cenowy.xls
      27 KB Pobierz
    • Wzór_ogólne_ warunki_umowy.pdf
      224 KB Pobierz
    • otwarcie ofert.pdf
      75 KB Pobierz
    • wybór_ofert.pdf
      59 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa