Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 427428
  • 29/2022/DZP ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, USŁUG WSPÓŁPIELĘGNACJI PACJENTÓW I INNYCH USŁUG WEWNĄTRZSZPITALNYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, usług współpielęgnacji pacjentów i innych usług wewnątrzszpitalnych w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 16.01.2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem art. 138 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. Urz. UE: 15.12.2022 r. Ogłoszenie zostało opublikowane: 20.12.2022 r. pod numerem: 2022/S 245-706852

    Dokumentacja w załączniku.

    Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      128 KB Pobierz
    • SWZ - sprzątanie (platf.).pdf
      910 KB Pobierz
    • zał. 1 -wzór formularza oferty.docx
      34 KB Pobierz
    • zał. 2 -projektowanne postanowienia umowy.pdf
      652 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór oświadczenia sankcyjnego_29_2022_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia RODO_29_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia_29_2022_DZP.pdf
      204 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_29_2022_DZP.pdf
      327 KB Pobierz
    • wybór oferty platf_29_2022_DZP.pdf
      65 KB Pobierz
  • 33/2022/DZP USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH, W TYM ODPADÓW ZAKAŹNYCH, ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WYTWARZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 13.01.2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem art. 138 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. Urz. UE: 13.12.2022 r. Ogłoszenie zostało opublikowane: 16.12.2022 r. pod numerem: 2022/S 243-700442

    Dokumentacja w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_33_2022_DZP.pdf
      125 KB Pobierz
    • SWZ_33_2022_DZP.pdf
      531 KB Pobierz
    • zał_1_Wzór_formularza_oferty_33_2022_DZP.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Wzór formularza asortymentowo-cenowego_33_2022_DZP.xlsx
      13 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_33_2022_DZP.pdf
      658 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia RODO_33_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór oświadczenia sankcyjnego_33_2022_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 33_2022_DZP.pdf
      193 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 33_2022_DZP.pdf
      288 KB Pobierz
    • wybór_oferty_33_2022_DZP.pdf
      381 KB Pobierz
  • 27/2022/DZP DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę rękawic medycznych jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na postawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 2 grudnia 2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Miejsce i termin składania próbek:

    Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy dostarczyć do dnia 2 grudnia 2022 r. do godz. 11:00 do siedziby Zamawiającego w Kancelarii Szpitala (patio, poziom 0), adres: 02-544 Warszawa, ul. A.J. Madalińskiego 25.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Informacja dotycząca dostarczenia próbek na: Część 2 zamówienia i Część 5 zamówienia.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      3.68 MB Pobierz
    • SWZ_27_2022_DZP.pdf
      493 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty_27_2022DZP.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_27_2022DZP.docx.xlsx
      26 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy.pdf
      437 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_27_2022_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia_treści_SWZ_27_2022_DZP.pdf
      8.2 MB Pobierz
    • Informacja_próbki_cz_2_cz_5.pdf
      185 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 27_2022_DZP.pdf
      172 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 27_2022_DZP.pdf
      501 KB Pobierz
    • wybór_ofert_platforma.pdf
      950 KB Pobierz
  • 26/2022/DZP DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU JAŁOWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę materiałów jednorazowego użytku jałowych o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022.1710 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 4 listopada 2022 r. go godziny 10:00.

    Termin i miejsce składania próbek: próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 4.11.2022 r. do godziny 10:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 24.10.2022 r.

    W załączeniu: formularz oferty (Załącznik nr 1), formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2), projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 3), informacja o ochronie danych osobowych (Załącznik nr 4), oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych (Załącznik nr 6).

    W załączeniu odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania 26/2022/DZP.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_26_2022_DZP.pdf
      770 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_26_2022_DZP.docx
      21 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz_asortymentowo_cenowy_26_2022_DZP.xls
      37 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_26_2022_DZP.pdf
      293 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych 26_2022_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_26_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_26_2022_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania - 26_2022_DZP.pdf
      1.01 MB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 26_2022_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_26_2022_DZP.pdf
      389 KB Pobierz
  • 24/2022/DZP DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO STERYLIZACJI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę artykułów do sterylizacji o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022.1710 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 28 października 2022 r. go godziny 10:00.

    Termin i miejsce składania próbek: próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 28.10.2022 r. do godziny 10:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 18.10.2022 r.

    W załączeniu: formularz oferty (Załącznik nr 1), formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2), projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 3), informacja o ochronie danych osobowych (Załącznik nr 4), oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych (Załącznik nr 6).

    W załączeniu odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania 24/2022/DZP.

    Sprostowanie odpowiedzi na pyt. 1 z dnia 25.10.2022 r. w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączeniu.

    • Ogłoszenie_24_2022_DZP.pdf
      696 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_24_2022_DZP.docx
      21 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz_asortymentowo_cenowy_24_2022_DZP.xlsx
      20 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_24_2022_DZP.pdf
      291 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych 24_2022_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_24_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_24_2022_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 24_2022_DZP.pdf
      826 KB Pobierz
    • sprostowanie_pyt_1_z_dnia_25_10_2022.pdf
      351 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 24_2022_DZP.pdf
      407 KB Pobierz
    • Wybór_ofert_24_2022_DZP.pdf
      555 KB Pobierz
  • 18/2022/DZP DOSTAWA ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO OPERACJI GINEKOLOGICZNYCH I ONKOLOGICZNYCH DLA POTRZEB SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę zestawu laparoskopowego do operacji ginekologicznych i onkologicznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022.1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 13.10.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Dokumentacja w załączeniu

    Informacja dotycząca Kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      3.08 MB Pobierz
    • treść SWZ.pdf
      466 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty.docx
      36 KB Pobierz
    • Załącznik 2, formularz asortymentowy.docx
      20 KB Pobierz
    • Załącznik 3, parametry techniczno-użytkowe.xlsx
      25 KB Pobierz
    • Załącznik, 4 projektowane postanowienia umowy.pdf
      305 KB Pobierz
    • Załącznik 5, Wzór oświadczenia RODO.docx
      13 KB Pobierz
    • Załącznik 6, Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      13 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia 18 2022 DZP.pdf
      198 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 18_2022_DZP.pdf
      276 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_18_2022_DZP_platforma.pdf
      366 KB Pobierz
  • 20/2022/DZP DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO PROCESU STERYLIZACJI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów do sterylizacji parowej i sterylizatora plazmowego Sterrad NX jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na postawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022.1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 26 września 2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Miejsce i termin składania próbek:

    Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy dostarczyć do dnia 26 września 2022 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego w Kancelarii Szpitala (patio, poziom 0), adres: 02-544 Warszawa, ul. A.J. Madalińskiego 25.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Nowy termin składania ofert - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części 6 i 7 zamówienia w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      3.96 MB Pobierz
    • Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf
      1.44 MB Pobierz
    • SWZ_20_2022_DZP.pdf
      492 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty_20_2022_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_20_2022_DZP.xlsx
      45 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_20_2022_DZP.pdf
      308 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_20_2022_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Zmiana_Ogłoszenia_zmiana_terminu.pdf
      555 KB Pobierz
    • wyjaśnienia_treści_SWZ_20_2022_DZP.pdf
      943 KB Pobierz
    • 20_2022_DZP_Kwota_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf
      163 KB Pobierz
    • 20_2022_DZP_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
      349 KB Pobierz
    • Unieważnienie_cz_6_cz_7_postępowanie_20_2022_DZP.pdf
      253 KB Pobierz
    • Wybór ofert 20_2022_DZP.pdf
      1.09 MB Pobierz
  • 11/2022/DZP KOMPLEKSOWA (SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA) DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU TYPU E (GZ-50) DLA POTRZEB UKŁADU KOGENERACJI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Kompleksową (sprzedaż i dystrybucję) dostawę gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50) dla potrzeb układu kogeneracji jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

    Oferty należy składać do dnia 12.08.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2022/S 133-378571, wysłane do publikacji: 08.07.2022 r., opublikowane: 13.07.2022 r.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w załączeniu. Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu składania ofert.

    Nowy termin składania ofert

    W związku ze zmianą treści SWZ w części dotyczącej Projektowanych postanowień umowy, które mogą być istotne dla sporządzenia oferty, Zamawiający zgodnie z art. 137 ust. 6 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych  przedłuża termin składania ofert i wyznacza go na dzień 18.08.2022 r. do godz. 10:00.

     Ogłoszenie o zmianach w załączniku. Udostępnienie ogłoszenia jest zgodne z art. 88. ust. 3 ustawy Pzp.

    W załączeniu ciąg dalszy wyjaśnień treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania

    • Ogłoszenie.pdf
      234 KB Pobierz
    • SWZ-2022.pdf
      578 KB Pobierz
    • Załacznik nr 1 - wzór oferty.docx
      24 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 - Formularz cenowy.xlsx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3- projektowane postanowienia umowy.pdf
      327 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 - oświadczenie_sankcyjne_UE.docx
      16 KB Pobierz
    • wyjaśnienia_treści_SWZ_11_2022_DZP.pdf
      4.82 MB Pobierz
    • Ogłoszenie_o_zmianach.pdf
      590 KB Pobierz
    • II_wyjaśnienia_treści_SWZ_11_2022_DZP.pdf
      410 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 11_2022_DZP.pdf
      184 KB Pobierz
    • unieważnienie postępowania.pdf
      47 KB Pobierz
  • 13/2022/DZP DOSTAWA LEKÓW

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę leków jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

    Oferty należy składać do dnia 11.08.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem art 138 ust. 4 ustawy Pzp.

    Numer ogłoszenia: 2022/S 131-372933, wysłane do publikacji: 6.07.2022 r., opublikowane: 11.07.2022 r.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania na część 39 zamówienia.

    • Ogłoszenie.pdf
      1.19 MB Pobierz
    • SWZ_13_2022_DZP.pdf
      297 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór_formularza_oferty_13_2022_DZP.doc
      54 KB Pobierz
    • Zał_2_FAC_leki_chemioterapia_części_1-35.xlsx
      105 KB Pobierz
    • Zał_2_FAC_leki_różne_przeznaczenie_części_36_40.xlsx
      23 KB Pobierz
    • Załącznik_3_Projektowane postanowiena umowy_13_2022_DZP.pdf
      431 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia_sankcyjnego_13_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • wyjaśnienia_treści_SWZ_13_2022_DZP.pdf
      1.51 MB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia_13_2022_DZP.pdf
      164 KB Pobierz
    • Informacja_z_otwarcia_ofert_13_2022_DZP.pdf
      1.03 MB Pobierz
    • Wybór_ofert_platforma_13_2022DZP.pdf
      3.49 MB Pobierz
    • 13_2022_DZP_część_39_unieważnienie.pdf
      236 KB Pobierz
  • 17/2022/DZP SPORZĄDZANIE I DOSTARCZANIE MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sporządzanie i dostarczanie mieszanin do żywienia pozajelitowego. Tryb udzielania zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 20 lipca 2022 r. do godz. 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 8 lipca 2022 r.

    Ogłoszenie, Wzór formularza oferty, Formularz asortymentowo-cenowy, Projektowane postanowienia umowy (wraz z Załącznikami: nr 3.2. – Recepta, nr 3.3. – Lista produktów leczniczych, z których wykonywane są mieszaniny do żywienia pozajelitowego, nr 3.4. – Porozumienie w sprawie przetwarzania danych osobowych), Informacja o ochronie danych osobowych, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych w załącznikach.

    W załączniku odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące treści ogłoszenia.

    Sprostowanie odpowiedzi na pytanie nr 9 w załączniku

    W związku ze sprostowaniem odpowiedzi na pytanie, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 21.07.2022 r. do godz. 12:00.

     Zamawiający  informuje, że w postępowaniu  na sporządzanie i dostarczanie mieszanin do żywienia pozajelitowego, wybrano ofertę złożoną przez firmę:

     

    Wykonawca

    cena netto

    cena brutto

    płatność

    1

    Szpital Bielański im. Ks. Jerzego Popiełuszki SP  ZOZ Zakład Leczniczy: Szpital Specjalistyczny „Inflancka” ul. Inflancka 6,00-189 Warszawa

     94  345,00 zł

    101 892,60 zł

    30 dni

    • Ogłoszenie_17_2022_DZP.pdf
      143 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór Formularza oferty_17_2022_DZP.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_17_2022_DZP.xlsx
      11 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_17_2022_DZP.pdf
      494 KB Pobierz
    • Zał_3.2._do_umowy _Recepta_17_2022_DZP.pdf
      259 KB Pobierz
    • Zał_3.3._do_umowy_Lista produktów leczniczych_17_2022_DZP.pdf
      245 KB Pobierz
    • Zał_3.4._do umowy_Porozumienie_w_sprawie_powierzenia_danych_osobowych_17_2022_DZP.pdf
      473 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja _o_ochronie_danych_osobowych_17_2022_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Oświadczenie_sankcyjne_17_2022_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • wyjasnienie treści ogłoszenia.pdf
      417 KB Pobierz
    • sprostowanie odpowiedzi.pdf
      47 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa