Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

O szpitalu

  • Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 285413
  • 28/2018 Przetarg nieograniczony na dostawę drobnego sprzętu medycznego sterylnego.

    Termin składania ofert: 21.08.2018 -
    Data przesłania zamówienia: 21.08.2018
    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Termin składania ofert: 01.10.2018 r., godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu

    SIWZ w załączeniu

    Wzór JEDZ w załączeniu

     

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    Sprostowanie odpowiedzi na pytanie nr 72 w załączniku.

    Odpowiedzi na pytania - uzupełnienie w załączniku.

     

    Lista złożonych ofert w załączeniu.

    Przypominamy o złożeniu w ciągu 3 dni oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

     

    Wybór oferty w załączeniu

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      196 KB Pobierz
    • SIWZ - drobny sprzęt sterylny - tekst.docx
      56 KB Pobierz
    • SIWZ - drobny sprzęt sterylny - Załączniki nr 2 (1).xlsx
      152 KB Pobierz
    • Wzór JEDZ.doc
      138 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.odt
      111 KB Pobierz
    • sprostowanie odp..pdf
      41 KB Pobierz
    • odp. na pyt. uzupełnienie.pdf
      61 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.odt
      21 KB Pobierz
    • 20181228094338389.pdf
      451 KB Pobierz
  • 33/2018 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750.000 euro w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    33/2018 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750.000 euro w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert 10.08.2018 r., godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu.

    SIWZ w załączeniu

    Lista złożonych ofert w załączeniu.

     

    Wybór oferty w załączeniu.

     

     

    Zgodnie z art. 138o ust. 4 ustawy pzp informujemy, że umowę w sprawie zamówienia publicznego na usługi będące przedmiotem niniejszego postepowania zawarliśmy z konsorcjum utworzonym przez Vendi Servis Sp. z o.o., Vendi Cleaning Sp. z o.o. i Naprzód Service Sp. z o.o.

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      53 KB Pobierz
    • SIWZ - żywienie - tekst.doc
      267 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.odt
      16 KB Pobierz
    • Wybór oferty.odt
      87 KB Pobierz
  • 30/2018 Przetarg nieograniczony na kompleksową (sprzedaż i dystrybucja) dostawę gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ 50) dla potrzeb układu kogeneracji.

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    30/2018 Przetarg nieograniczony na kompleksową (sprzedaż i dystrybucja) dostawę gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ 50) dla potrzeb układu kogeneracji.

    Termin  składania ofert: 14.08.2018 r., godz. 10:00.

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu.

    SIWZ w załączeniu.

    Lista złożonych ofert w załączeniu.

    Prosimy o dostarczenie w ciągu 3 dni oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

     

     Wybór oferty w załączeniu

     

     

     

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      56 KB Pobierz
    • SIWZ - gaz - tekst.doc
      89 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.xlsx
      14 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.odt
      94 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.odt
      18 KB Pobierz
    • Wybór oferty.odt
      88 KB Pobierz
  • 23/2018 Dostawa artykułów do procesu sterylizacji

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 221000 euro na dostawę artykułów do procesu sterylizacji.

    Termin składania ofert do dnia 16.07.2018 r. do godz. 10:00.

    Treść SIWZ wraz z ogólnymi warunkami umowy, ogłoszenie i formularz asortymentowo-cenowy w załącznikach.

    Odpowiedzi na pytania Wykonawców w załączniku.

    Protokół z otwarcia ofert w załączniku.

    Unieważnienie postępowania w części 1 i 7 w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • ogłoszenie.pdf
      550 KB Pobierz
    • SIWZ sterylizacja- tekst.doc
      181 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo cenowy.xls
      98 KB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      343 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      125 KB Pobierz
    • unieważnienie.pdf
      38 KB Pobierz
    • inf. o wyborze oferty.pdf
      151 KB Pobierz
  • 24/2018 Dostawa akcesoriów do urządzeń medycznych

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający  ogłasza postępowanie o wartości poniżej 30 000 euro na podstawie art. 4 p. 8) ustawy Pzp. na dostawę akcesoriów do urządzeń medycznych.

    Termin składania ofert do dnia 13.07.2018 r. do godz. 12:00.

    Ogłoszenie, opisy przedmiotów, formularz oferty i ogólne warunki umowy oraz informacja o ochronie danych osobowych w załącznikach.

    Informacja o wyborze oferty w załączniku.

     

    • ogłoszenie.pdf
      62 KB Pobierz
    • wzór oferty,.Załącznik nr 1.docx
      13 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy,załącznik nr 2.xls
      55 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.doc
      57 KB Pobierz
    • ochrona danych ososbowych, załącznik nr 3.doc
      78 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      53 KB Pobierz
  • 22/2018 o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750.000 euro w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    22/2018 o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750.000 euro w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

     

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu.

     

    Postępowanie unieważniono. Postanowienie o unieważnieniu postępowania w załączeniu.

    • Odpowiedzi na pytania.doc
      86 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 2.doc
      105 KB Pobierz
    • Unieważnienie postępowania.odt
      86 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.odt
      16 KB Pobierz
  • 25/2018 sporządzanie i dostawa mieszanin do żywienia pozajelitowego

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie do 30 000 euro na sporządzanie i dostawę mieszanin do żywienia pozajelitowego.

    Termin składania ofert do dnia 6.07. 2018 r. do godz. 12:00. w Kancelarii Szpitala

    Ogłoszenie, opis przedmiotu i ogólne warunki umowy w załącznikach.

    Odpowiedzi na pytania w załączniku.

     

    • ogłoszenie.pdf
      66 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy.doc
      29 KB Pobierz
    • wzór oferty,.docx
      14 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.doc
      84 KB Pobierz
    • załączniki.1,2,3.doc
      64 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4.odt
      15 KB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      83 KB Pobierz
  • 19/2018 Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy instalacji klimatyzacji

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    19/2018 Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy instalacji klimatyzacji

    Termin składania ofert 12.07.2018 godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu.

    SIWZ w załączeniu.

    W załączeniu protokół z otwarcia ofert

     

    Wybór oferty w załączeniu

    • Ogłoszenie o zamówieniu
      53 KB Pobierz
    • SIWZ - klimatyzacja - tekst
      218 KB Pobierz
    • PRZEDMIAR ROBÓT - ROZBUDOWA KLIMATYZACJI
      4.14 MB Pobierz
    • PW - Opis Rozbudowa instalacji klimatyzacji w Szpitalu Specjalistycznym im. Świę
      1.47 MB Pobierz
    • Rys S-1. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-1a
      1.76 MB Pobierz
    • Rys S-2. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-10
      476 KB Pobierz
    • Rys S-3. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-13
      635 KB Pobierz
    • Rys S-4. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-34
      509 KB Pobierz
    • Rys S-5. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-35
      504 KB Pobierz
    • Rys S-6. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-36
      526 KB Pobierz
    • Rys S-7. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-38
      536 KB Pobierz
    • Rys S-8. Rzut piwnicy – rozbudowa układu NW-41
      1.79 MB Pobierz
    • Rys S-9. Rzut piwnicy – instalacja wody chłodniczej NW-1a
      3.28 MB Pobierz
    • Rys S-10. Rzut piwnicy – instalacja wody chłodniczej NW-10, 34, 35, 36, 38
      3.33 MB Pobierz
    • Rys S-11. Rzut piwnicy – instalacja wody chłodniczej NW-13
      3.28 MB Pobierz
    • Rys S-12. Rzut piwnicy – instalacja wody chłodniczej NW-41
      3.28 MB Pobierz
    • Rys S-13. Rzut piwnicy – schemat instalacja wody chłodniczej
      283 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      39 KB Pobierz
    • Wybór oferty.odt
      86 KB Pobierz
  • 22/2018 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750.000 euro w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    22/2018 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne o wartości poniżej 750.000 euro w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert 06 07.2018 r., godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu.

    SIWZ w załączeniu.

     

    Postępowanie unieważniono. Postanowienie o unieważnieniu postępowania w załączeniu.

     

     

    • Ogłoszenie o zamówieniu
      53 KB Pobierz
    • SIWZ - żywienie - tekst
      267 KB Pobierz
    • Unieważnienie postępowania.odt
      86 KB Pobierz
  • 18/2018 Dostawa artykułów czystościowych

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o wartości poniżej 30 000 euro na podstawie art. 4 p.8) ustawy Pzp na dostawę artykułów czystościowych.

    Termin składania  ofert 25.05.2018 r. do godz. 12:00.

    Ogłoszenie, formularz asortymentowo-cenowy i ofertowy oraz ogólne warunki umowy w załączniku.

    W związku z pytaniami Wykonawców Zamawiający uzupełnia formularz asortymentowo-cenowy o wielkość produktów. Nowy formularz w załączniku. Oferowane przez Wykonawców rozmiary lub pojemności produktów powinny być podane w formularzu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie o zamówieniu.pdf
      58 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo cenowy.xls
      32 KB Pobierz
    • wzór oferty,.Załącznik nr 1.docx
      13 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.doc
      54 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo cenowy uzupełniony.xls
      33 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      50 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa