Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 449960
  • 15/2020, dostawa gazu ziemnego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę gazu ziemnego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro.

    Oferty należy składać do dnia lutego 30 lipiec 2020 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Termin wysłania ogłoszenia o zamówienia do DUUE 24.06.2020 r.

    Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu   25.06.2020 r. pod numerem  2020/S121 – 294820.

    Ogłoszenie,  SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączniku oraz na platformie zakupowej.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie.pdf
      235 KB Pobierz
    • SIWZ - gaz - tekst.doc
      99 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy (1).xlsx
      14 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania (1).pdf
      126 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.doc
      196 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      61 KB Pobierz
  • 13/2020 Zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie wschodniej - II etap

    Roboty budowlane
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia poniżej 5.350.000 euro na Wykonanie robót budowlanych oraz zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie wschodniej - II etap,  prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

    Termin składania ofert do dnia 2.06.2020 r. do godz. 10:00.

    Otwarcie ofert 2.06.2020 r. godz. 10:15

    Termin zamieszczenia głoszenia w BZP 12.05.2020 r.

    Ogłoszenie, SIWZ, Ogólne warunki umowy oraz dokumentacja projektowa i kosztorysy ślepe w załącznikach.

    W odpowiedzi na pytania Wykonawców Zamawiający zamieszcza szczegółowe kosztorysy ślepe.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o odrzuceniu oferty w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie przetargowe.pdf
      548 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.odt
      47 KB Pobierz
    • SIWZ - zagospodarowanie terenu.doc
      139 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - DROGI.pdf
      2.88 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - INSTALACJA ELEKTRYCZNA.pdf
      1.31 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY OGRODZENIE.pdf
      797 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY -ŚCIANA.pdf
      963 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - ZIELEŃ.pdf
      1.75 MB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ŚCIANA OPOROWA-PB-OPIS-09-03-2020.docx
      7.11 MB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ŚCIANA OPOROWA-PB-OPIS-09-03-2020.pdf
      1.99 MB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ŚCIANA OPOROWA-PB-STRONA TYUŁOWA.doc
      68 KB Pobierz
    • 04.03.2020-RYS. NR1_RZUT I WIDOK SCIANY OPOROWEJ .pdf
      370 KB Pobierz
    • 04.03.2020-RYS. NR2_KONSTRUKCJA I ZBROJENIE SCIANY OPOROWEJ.pdf
      545 KB Pobierz
    • 04.03.2020-RYS. NR3_KONSTRUKCJA BALUSTRADY PROJ.SCIANY OPOR.-RYS 3.pdf
      456 KB Pobierz
    • PB-A-PZT-03.2020-PZT.pdf
      2.02 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-DROGI-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • Szpital Madalińskiego Opis techniczny.pdf
      392 KB Pobierz
    • ZAWARTOŚĆ OPRACOWANIA Szpital Madalińskiego.pdf
      750 KB Pobierz
    • R01_PLAN.pdf
      303 KB Pobierz
    • R02_Przekroje_konstr.pdf
      215 KB Pobierz
    • R03_KONSTRUKCJA_SCHODOW.pdf
      419 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-KONSTRUKCJA-SCIANA OPOROWA-Strona tytułowa.doc
      65 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-PBW-KONSTRUKCJA-ŚCIANA OPOROWA-OPIS.pdf
      1.16 MB Pobierz
    • PB-K-PK-0-R01_RZUT I WIDOK SCIANY OPOROWEJ .pdf
      370 KB Pobierz
    • PB-K-PK-0-R02_KONSTRUKCJA I ZBROJENIE SCIANY OPOROWEJ.pdf
      545 KB Pobierz
    • PB-K-PK-0-R03_KONSTRUKCJA BALUSTRADY PROJ.SCIANY OPOR.pdf
      456 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-NASADZENIA-strony tytułowe.doc
      106 KB Pobierz
    • Madalińskiego wsch-PBW-ZIELEŃ-OPIS.pdf
      238 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R01 A3.pdf
      710 KB Pobierz
    • PB-Z-PZ-0-R02 A3.pdf
      637 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-NASADZENIA-strony tytułowe.doc
      91 KB Pobierz
    • Madalińskiego wsch-PBW-ZIELEŃ-STWiOR.pdf
      203 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-OGRODZENIE-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- PBW-OGRODZENIE-OPIS.pdf
      1.17 MB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R01-OGRODZENIA OD STRONY WSCHODNIEJ-INWENTARYZACJA.pdf
      831 KB Pobierz
    • PB-A-DFA-0-R02-OGRODZENIA OD STRONY WSCHODNIEJ-PROJEKT.pdf
      1.04 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-PBW-OŚWIETLENIE TERENU-Strona tytułowa.doc
      64 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- PBW-OŚWIELENIE TERENU-OPIS.pdf
      836 KB Pobierz
    • EE_R01_Piwnica.pdf
      1.18 MB Pobierz
    • EE_S01_schemat.pdf
      74 KB Pobierz
    • EE_T01_dem.pdf
      246 KB Pobierz
    • EE_T02_Parking.pdf
      258 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-DROGI-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • SPECYFIKACJE TECHNICZNE.pdf
      598 KB Pobierz
    • Zawartość specyfiacji.pdf
      88 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-ŚCIANA OPOROWA-KONSTRUKCJA-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-ŚCIANA OPOROWA-KONSTRUKCJA-opis.pdf
      565 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OGRODZENIE-ARCHITEKTURA-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OGRODZENIE-ARCHITEKTURA-opis.pdf
      1.03 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-ST-OŚWIETLENIE TERENU-Strona tytułowa.doc
      61 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-ST-OŚWIETLENIE TERENU-opis.pdf
      231 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY DROGI.pdf
      1.09 MB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY INSTALACJA ELEKTRYCZNA.pdf
      463 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY ŚCIANA pdf.pdf
      723 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY ZIELEŃ pdf.pdf
      534 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY OGRODZENIE pdf.pdf
      812 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      60 KB Pobierz
    • odrzucenie oferty.pdf
      79 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      148 KB Pobierz
  • 14/2020 Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214.000 euro na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Termin składania ofert do dnia 21.05.2020 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, Formularz asortymentowo-cenowy w załączniku.

    Zamawiający informuje, że (w formularzu asortymentowo-cenowym i w SIWZ rozdział III) nazwa części 15 powinna brzmieć: Maski i czepki chirurgiczne.

    Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 11.05.2020 r.

    Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza na dzień 22.05.2020 r. do godziny 10.00

    Informacja o zmianie ogłoszenia w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania w Części 11 i 14 w załączniku.

    Informacja o przywróceniu oferty i poprawieniu innej omyłki w załączniku.

    Uczestnicy postępowanie przetargowego 14/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający informuje,że w dniu 01.06.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO dotyczące odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze w postępowaniu numer 14/2020 na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Zgodnie z art. 185 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.) Zamawiający wzywa Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni, licząc od dnia ukazania się niniejszej informacji, wskazując stronę, do której przystępują.

    Treść odwołania w załączniku.

    Wybór najkorzystniejszej  oferty na część 15 i 16 zamówienia w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na części 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,13 w załączniku.

    Uczestnicy postępowania przetargowego 14/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający informuje, że w dniu 13.07.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO dotyczące odwołania od czynności i zaniechania Zamawiającego dotyczących części 2 postępowania numer 14/2020 na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Zgodnie z art. 185 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.) Zamawiający wzywa Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni, licząc od dnia ukazania się niniejszej informacji, wskazując stronę, do której przystępują.

    Treść odwołania w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      803 KB Pobierz
    • SIWZ.doc
      203 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      59 KB Pobierz
    • Zmiana ogłoszenia.pdf
      48 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.pdf
      1.18 MB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      138 KB Pobierz
    • Odrzucenie oferty i unieważnienie.pdf
      170 KB Pobierz
    • Unieważnienie odrzucenia oferty, omyłka.pdf
      84 KB Pobierz
    • KIO Zarys.pdf
      504 KB Pobierz
    • wybór oferty 15 i16.pdf
      151 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      402 KB Pobierz
    • Treść odwołania.pdf
      2.14 MB Pobierz
  • Plan Zamówień publicznych na rok 2020

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    W załączniku Plan Zamówień Publicznych

    • Plan zamówień publicznych na rok 2020 po korekcie.pdf
      254 KB Pobierz
  • 9/2020 Konserwacja i przeglądy wentylacji i klimatyzacji

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 214.000 euro na wykonywanie konserwacji i przeglądów instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert do dnia 15.04.2020 r., do godz. 10.00.

    Ogłoszenie, SIWZ, Instrukcja zasad bezpieczeństwa, dokumentacja techniczna, instrukcja obsługi i konserwacji, rejestr splitów, wykaz central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w załączniku.I

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • Ogłoszenie o zamówieniu (1).odt
      30 KB Pobierz
    • SIWZ - przeglądy - tekst.doc
      116 KB Pobierz
    • ZAŁACZNIK NR 1 -WYKAZ SPLITÓW SZPITALA.xlsx
      31 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 Wykaz central wentylacyjno - klimatyzacyjnych.ods
      15 KB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NR 3- INSTRUKCJA ZASAD BEZPIECZEŃSTWA I OBSŁUGI CHŁODZIARKI ABSORPCYJNEJ (1).pdf
      4.95 MB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NR 4 DOKUMENTACJA TECHNICZNA INSTALACJI I KONSERWACJI AGREGATU SPRĘŻARKOWEGO (1).pdf
      4.92 MB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NR 5 - INSTRUKCJA OBSŁUGI I KONSERWACJI WIEŻY CHŁODNICZEJ . (1).pdf
      2.3 MB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.pdf
      46 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      53 KB Pobierz
  • 11/2020 Usługa ubezpieczenia mienia Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 000 euro na usługę ubezpieczenia mienia Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert do dnia 24.03.2020 r. do godziny 10.00.

    Ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, informacje do oceny ryzyka, rejestr majątku, szczegółowe warunki zamówienia w załączniku.   

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Zamawiający przedłuża termin składania ofert i wyznacza na dzień 02.04.2020 r., godz. 10.00.

    Rozmieszczenie hydrantów, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, rzuty budynku w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego II w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Wybór oferty w załączniku.

     

    • Ogłoszenie o zamówieniu (7).doc
      67 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Informacje do oceny ryzyka (2).docx
      43 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Rejestr majątku (1).xlsx
      54 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - Szczegółowe warunki zamówienia (2).docx
      66 KB Pobierz
    • SIWZ - ubezpieczenie - tekst (2).docx
      88 KB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi.pdf
      1.01 MB Pobierz
    • Hydranty wewnętrzne.pdf
      3.6 MB Pobierz
    • Hydranty zewnętrzne.pdf
      697 KB Pobierz
    • Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego.pdf
      18.75 MB Pobierz
    • Rzut 1 piętra ppoż. strefy.pdf
      2.36 MB Pobierz
    • Rzut 2 piętra (1)p.poż. strefy.pdf
      2.3 MB Pobierz
    • Rzut NP A0 p.poż strefy (1).pdf
      2.61 MB Pobierz
    • Rzut piwnicy -7.30 A0 (1) p.poż . strefy (1).pdf
      2.85 MB Pobierz
    • Rzut piwnicy -11.60 A0 p.poż.strefy (1).pdf
      880 KB Pobierz
    • Rzut WP A0 (1) p.poż. strefy (1).pdf
      2.75 MB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi II.pdf
      58 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert (4).pdf
      94 KB Pobierz
    • Wybór oferty ubezpieczenie.pdf
      100 KB Pobierz
  • 3/2020 dostawa leków

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 214.000 euro na dostawę leków.

    Oferty należy składać do dnia lutego 28 lutego 2020 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet:

    https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.02.20202 r. o godz. 10:15.

    SIWZ, ogłoszenie i formularze asortymentowe w załącznikach.

    Data wysłania ogłoszenia do DUUE 23.01.2020 r.

    Zamawiający informuje, że przesunął termin składania ofert i wyznaczył go na dzień 5.03.2020 r. do godz. 10:00.

    Odpowiedzi na pytania i zmiana ogłoszenie w załączniku.

    Odpowiedzi na pytania cd. w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie.pdf
      299 KB Pobierz
    • SIWZ - leki.doc
      97 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - Załączniki nr 2 Leki pozostałe.xlsx
      27 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - Załączniki nr 2 Programy lekowe.xlsx
      45 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia.pdf
      108 KB Pobierz
    • Odp. na pyt..pdf
      146 KB Pobierz
    • odp. na pyt. II.pdf
      43 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      131 KB Pobierz
    • Wybór oferty leki.pdf
      184 KB Pobierz
  • 4/2020 Dostawa akcesoriów do rekonstrukcji piersi

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214.000 euro na dostawę akcesoriów do rekonstrukcji piersi.

    Termin składania ofert do dnia 04.02.2020 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

     

    • Ogłoszenie.pdf
      443 KB Pobierz
    • SIWZ.doc
      148 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy.xls
      50 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      46 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      51 KB Pobierz
  • 1/2020, Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro.

    Oferty należy składać do dnia lutego 24 lutego 2020 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Termin wysłania ogłoszenia o zamówienia do DUUE 17.01.2020 r.

    Zamawiający informuje, że SIWZ z formularzem asortymentowo-cenowym zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego oraz na  Platformie zakupowej po opublikowaniu ogłoszenia w DUUE.

    Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 22.01.202 r. pod numerem  2020/S 015-030281

    SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączniku oraz na platformie zakupowej.

    Zamawiający zamieszcza w załączniku odpowiedzi na pytania wykonawców.

    Uczestnicy postępowania przetargowego 1/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający  informuje, że w dniu  19.02.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO  dotyczące SIWZ na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych  w części  1 zamówienia,  złożone przez Wykonawcę

    Neomed Barbara Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno

    Zgodnie z art. 185 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa  wykonawców do  przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni licząc od dnia ukazania się niniejszej  informacji (tj. 19.02.2020 r. ) wskazując stronę do której przystępują.

    Treść odwołania w załączniku. 

    W związku z ze złożonym w dniu  19.02.2020 r. przez Wykonawcę Neomed Barbara Stańczyk  odwołaniem do Krajowej Izby Odwoławczej   dotyczącym SIWZ na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych,  Zamawiający w oparciu o art. 182. ust. 5. ustawy z dnia 29.01.2004 r. (z póź. zmian.) Prawo zamówień publicznych,

    przedłuża termin składania ofert i wyznacza na dzień   28.02.2020 r. do godziny 10:00.   Termin otwarcia ofert 28.02.2020 r. godz. 10:15. 

    Zmiana ogłoszenia w załączniku

     W  załączniku Zamawiający zamieszcza odpowiedź n na odwołanie wniesione w dniu 19.02.2020 r. przez firmę Neomed Barbara Stańczyk do Krajowej Izby Odwoławczej w postępowaniu nr 1/2020, na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych, dot. części 1 zamówienia.

     Zamawiający ponownie przedłuża termin składania ofert i wyznacza na dzień   6.03.2020 r. do godziny 10:00.   Termin otwarcia ofert 6.03.2020 r. godz. 10:15. Informacja dotycząca ponownej zmiany terminu i zmiana ogłoszenia w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    Zamawiający informuje, że umowy na część 1  i 5 zamówienia będą zawarte we wcześniejszym terminie  poza ustawą Pzp, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

     

    • ogłoszenie.pdf
      1.18 MB Pobierz
    • SIWZ.doc
      185 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy.xls
      601 KB Pobierz
    • Odp. na pyt..pdf
      2.9 MB Pobierz
    • odwołanie.pdf
      1.03 MB Pobierz
    • Zmiana ogłoszenia.pdf
      63 KB Pobierz
    • odpowiedź na odwołanie.pdf
      426 KB Pobierz
    • zmiana terminu II.pdf
      52 KB Pobierz
    • zmiana ogłosznia II.pdf
      64 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      153 KB Pobierz
    • wybór oferty (strona).pdf
      322 KB Pobierz
  • 2/2020 Dostawa błon mammograficznych i ogólnodiagnostycznych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie do 30 000 euro na dostawę błon mammograficznych i ogólnodiagnostycznych.

    Termin składania ofert do dnia 20.01.2020 r., do godz. 12.00.

    Ogłoszenie, wzór formularza oferty, formularz asortymentowo-cenowy, ogólne warunki umowy, ochrona danych osobowych-RODO, opis przedmiotu zamówienia w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty  w załączniku. 

    • Ogłoszenie.pdf
      68 KB Pobierz
    • Wzór formularza oferty zał. nr 1.docx
      15 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 2.xls
      29 KB Pobierz
    • Ogólne warunki umowy zał. nr 3.doc
      68 KB Pobierz
    • RODO zał. nr 4.docx
      16 KB Pobierz
    • Opis przedmiotu zamówienia zał. nr 5.doc
      31 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      40 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      43 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa