Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 448112
  • 44/2021 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGI PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 18.01.2022 r. do godziny 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338790/01. Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: 30.12.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Nowy termin składania ofert:

    W związku z art. 284 ust. 2 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2019 poz. 779 z póź. zm. Zamawiający zmienia termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 21.01.2022 r. do godziny 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem  Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia 2022/BZP 00019352/01. Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: 14.01.2022 r.

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Zawiadomienie o unieważnieniu części postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania na część 31 zamówienia w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania na część 88 zamówienia w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie.pdf
      4.63 MB Pobierz
    • SWZ_44_2021_platforma.pdf
      663 KB Pobierz
    • zał_1_do_SWZ_wzór_formularza_oferty_platforma.docx
      31 KB Pobierz
    • Załącznik_2_do_SWZ_Formularz_asortymentowo_cenowy_platforma.xlsx
      445 KB Pobierz
    • zał_3_do_SWZ_projektowane_postanowienia_umowy_platforma.pdf
      616 KB Pobierz
    • Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_2022_BZP 00019352_01.pdf
      126 KB Pobierz
    • wyjaśnienie_treści_SWZ_44_2021.pdf
      1.29 MB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      41 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_platforma.pdf
      719 KB Pobierz
    • 44_2021_unieważnienie_części.pdf
      52 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert dodatkowych_platforma.pdf
      95 KB Pobierz
    • wybór_ofert_platforma.pdf
      545 KB Pobierz
    • 44_2021_unieważnienie_część_31 zamówienia.pdf
      50 KB Pobierz
    • 44_2021_unieważnienie_część_88_zamówienia.pdf
      53 KB Pobierz
  • 41/2021 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH, W TYM ODPADÓW ZAKAŹNYCH, ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WYTWARZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 19.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 15.12.2021 r. do godziny 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303342/01. opublikowano: 7.12.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie.pdf
      361 KB Pobierz
    • SWZ_postępowanie_41_2021_platforma.pdf
      507 KB Pobierz
    • zał_1_formularz_oferty_platforma.docx
      19 KB Pobierz
    • zał_2_formularz_asortymentowo-cenowy_platforma.xlsx
      13 KB Pobierz
    • zał_3_projektowane_postanowienia_umowy_platforma.pdf
      491 KB Pobierz
    • 41_2021_kwota_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf
      43 KB Pobierz
    • 41_2021_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
      66 KB Pobierz
    • 41_2021_wybór_oferty_platforma.pdf
      163 KB Pobierz
  • 30/2021 USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG POGOTOWIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie i udzielenie zamówienia publicznego na usługi w zakresie wykonywania przeglądów i konserwacji oraz świadczenia usług pogotowia technicznego urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji  na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 26.11.2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270039/01, opublikowano: 16.11.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części: 2, 3 zamówienia w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • Ogłoszenie.pdf
      825 KB Pobierz
    • SWZ.pdf
      642 KB Pobierz
    • Formularz_Oferta.docx
      15 KB Pobierz
    • projektowane postanowienia umowy.pdf
      618 KB Pobierz
    • wyjaśnienia_SWZ_30_2021.pdf
      96 KB Pobierz
    • kwota_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf
      43 KB Pobierz
    • informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
      96 KB Pobierz
    • zawiadomienie_unieważnienie_cz2_cz3.pdf
      53 KB Pobierz
    • 30_2021_wybór_oferty_platforma.pdf
      91 KB Pobierz
  • 36/2021 SPRZEDAŻ I SUKCESYWNA DOSTAWA DO ZAMAWIAJĄCEGO PREPARATÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i i dostawę preparatów do mycia i dezynfekcji jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 19.11.2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260783/01, opublikowano: 8.11.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: 2021/BZP 00263428/01

    Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza go na dzień 23.11.2021 do godz. 10:00

    Odpowiedzi zamawiającego na pytania wykonawców w załączeniu.

     Kwota na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Dokument dotyczący odrzucenia oferty Wykonawcy Medisept Sp. z o.o. w załączeniu.

    Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      1015 KB Pobierz
    • SWZ Platforma.pdf
      1.06 MB Pobierz
    • Wzór formularza oferty zał. nr 1..docx
      16 KB Pobierz
    • Projektowane postanowienia umowy platforma.pdf
      330 KB Pobierz
    • POPRAWNY_Formularz_asportymentowo_cenowy.xlsx
      43 KB Pobierz
    • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf
      38 KB Pobierz
    • Odppowiedzi na pytania 36 2021.pdf
      426 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamowienia.pdf
      42 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      87 KB Pobierz
    • Odrzucenie Medisept 36 2021.pdf
      193 KB Pobierz
    • Wybór platforma strona 36 2021.pdf
      233 KB Pobierz
  • 32/2021 Dostawa rękawic medycznych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o dzielenie zamówienia publicznego na dostawę rękawic medycznych jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 03.11.2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244409/01, opublikowano: 25.10.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Nowy Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 05.11.2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251042/01, opublikowano: 29.10.2021 r.

    Dokument w załączeniu.

    Odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców w załączeniu.

    Kwota na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o odrzuceniu oferty w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

     

    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      21 KB Pobierz
    • Projektowane postanowienia umowy platforma.pdf
      239 KB Pobierz
    • SWZ platforma.pdf
      482 KB Pobierz
    • wzór formularza oferty załącznik nr 1.docx
      14 KB Pobierz
    • Ogłoszenie 32 2021.pdf
      890 KB Pobierz
    • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia rękawice.pdf
      52 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 32 2021.pdf
      519 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zam. 32 2021.pdf
      34 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 32 2021.pdf
      63 KB Pobierz
    • 32_odrzucenie_oferty.pdf
      56 KB Pobierz
    • Wybór Platforma i strona.pdf
      187 KB Pobierz
  • 29/2021 USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH, W TYM ODPADÓW ZAKAŹNYCH, ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WYTWARZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 25 listopada 2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. U. UE:  20.10.2021 r. Ogłoszenie zostało opublikowane: 25.10.2021 r. pod numerem: 2021/S 207-542012

    Dokumentacja w załączniku.

    Zmiana treści SWZ w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania 29/2021 w załączeniu.

     

     

    • SWZ.pdf
      523 KB Pobierz
    • zał_3_projektowane_postanowienia_umowy.pdf
      498 KB Pobierz
    • Ogłoszenie.pdf
      395 KB Pobierz
    • zał_2_formularz_asortymentowo-cenowy.xlsx
      13 KB Pobierz
    • zał_1_formularz_oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • zmiana_SWZ.pdf
      54 KB Pobierz
    • kwota_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf
      43 KB Pobierz
    • informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
      69 KB Pobierz
    • 29_2021_unieważnienie_postępowania_platforma.pdf
      53 KB Pobierz
  • 33/2021 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA DOSTAWĘ URZĄDZEŃ DO BANKU MLEKA KOBIECEGO

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

     

    Zakup urządzeń jest dofinansowany przez Ministra Zdrowia w ramach programu polityki zdrowotnej służącego wykonaniu programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na lata 2017 – 2021, w zakresie zadania „Odżywianie mlekiem kobiecym noworodków i niemowląt”

     

    Postępowanie o dzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń do Banku Mleka Kobiecego jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 2.11.2021 r. do godz. 12:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin otwarcia ofert: 2.11.2021 r. godz.: 13:00

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242814/01, opublikowano: 22.10.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączniku

    Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączniku.

    • Ogłoszenie.pdf
      930 KB Pobierz
    • SWZ.pdf
      473 KB Pobierz
    • Formularz oferty.docx
      36 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      27 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 1.docx
      25 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 2.docx
      40 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 3.docx
      26 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 4.docx
      26 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 5.docx
      30 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 6.docx
      25 KB Pobierz
    • BM parametry tech cz. 7.docx
      24 KB Pobierz
    • Projektowane postanowienia umowy Bank Mleka.pdf
      321 KB Pobierz
    • wyjasnienia treści SWZ.pdf
      352 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      46 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      120 KB Pobierz
    • wybór_ofert.pdf
      97 KB Pobierz
  • Wstępna konsultacja rynkowa

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy informuje o planowanym  postępowaniu w trybie podstawowym na usługi w zakresie wykonywania przeglądów i konserwacji oraz świadczenia usług pogotowia technicznego urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny.

    Informacja o wstępnych konsultacjach rynkowych oraz wstępny opis przedmiotu w załączniku.

    • Informacja o wstępnych konsultacjach rynkowych.pdf
      54 KB Pobierz
    • Wstępny opis przedmiotu.docx
      16 KB Pobierz
  • 27/2021 Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2021 i 2022

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie  w trybie do 130 000 zł na "Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2021 i 2022"

    Termin składania ofert do dnia  8.10.2021 r. do godziny 12:00.

    Ogłoszenie, formularz oferty i ogólne postanowienia umowy w załącznikach

     Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru ofert w załączeniu.

    • ogłoszenie.pdf
      352 KB Pobierz
    • ogólne postanowienia umowy.pdf
      333 KB Pobierz
    • formularz oferty Załącznik nr 1.docx
      13 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      78 KB Pobierz
    • Informacja z wyboru ofert.pdf
      70 KB Pobierz
  • 26/2021 Dostawa mleka oraz żywności specjalnego przeznaczenia dla niemowląt

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę mleka oraz żywności specjalnego przeznaczenia dla niemowląt o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł.

    Termin złożenia ofert do 29.09.2021 r. do godziny 11.00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia 21.09.2021 r.

    Ogłoszenie, formularz asortymentowo-cenowy, wzór formularza oferty,  projektowane postanowienia umowy oraz RODO w załączeniu.

     Do Zamawiającego wpłynęło pytanie o następującej treści:" Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie okresu gwarancji na dostarczane towary: minimum 6 miesięcy".

    Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie terminu gwarancji na dostarczane  towary minimum 6 miesięcy.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru oferty w załączeniu.

    Zamawiający informuje o unieważnieniu czynności wyboru oferty - dokument w załączeniu

    Informacja z wyboru oferty w części 4 zamówienia w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie 26 (2).pdf
      119 KB Pobierz
    • wzór oferty zał. nr 1.docx
      17 KB Pobierz
    • Projektowane postanowienia umowy.pdf
      358 KB Pobierz
    • RODO zał nr 4.docx
      15 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xlsx
      30 KB Pobierz
    • otwarcie ofert 26 2021.pdf
      53 KB Pobierz
    • Wybór.pdf
      50 KB Pobierz
    • Unieważnienie cz 4.pdf
      58 KB Pobierz
    • Wybór w cz. 4.s.pdf
      50 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa