Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 448642
  • 11/2017 - Dostawa leków

    Termin składania ofert: 05.04.2017 - 15.05.2017
    Data przesłania zamówienia: 05.04.2017
    Dostawy
    |
    Zakończony
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na dostawę leków

    Termin składania ofert: 15.05.2017 r., godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu

    SIWZ w załączeniu

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    Lista złożonych ofert w załączeniu

    Przypominamy o złożeniu w terminie 3 dni oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

    Wybór oferty w załączeniu

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      222 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - tekst.doc
      110 KB Pobierz
    • SIWZ - Załączniki nr 2.xlsx
      370 KB Pobierz
    • JEDZ - leki.docx
      57 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      185 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 2.doc
      79 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.odt
      19 KB Pobierz
    • Wybór oferty.odt
      91 KB Pobierz
  • 2017, Plan zamówień publicznych na 2017 rok

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Plan zamówień publicznych na 2017 rok

    • Plan postępowań 2017.ods
      18 KB Pobierz
  • 9/2017 - Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego

    Termin składania ofert: 24.03.2017 - 04.05.2017
    Data przesłania zamówienia: 24.03.2017
    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawę aparatury i sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego”, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 209.000 euro.

    Oferty należy składać do dnia 4 maja 2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. A. J. Madalińskiego 25 - w Kancelarii Szpitala.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4.05.2017 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

    Data wysłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego UE 24.03.2017 r.

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączniku.

    Treść SIWZ wraz z ogólnymi warunkami umowy w załączniku

    Formularz właściwości technicznych w załączniku

    Formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia w załączniku

    Zamawiajacy zamieszcza na stronie instrukcję wypełnienia JEDZ pobraną ze stronu Urzędu Zamówień Publicznych

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacje z otwarcia ofert w załączniku.

     

    Przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp Wykonawcy w terminie 3 dni tj. do 8.05.2017 r przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

    Dopuszczamy przesłanie oświadczenia w podanym terminie faksem lub pocztą elektroniczną i dosłanie oryginału oświadczenia pocztą lub kurierem.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączniku

    • ogłoszenie.pdf
      480 KB Pobierz
    • SIWZ - aparatura BO.docx
      82 KB Pobierz
    • właściwości techniczne.doc
      202 KB Pobierz
    • Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc
      187 KB Pobierz
    • Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf
      1.13 MB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      386 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      111 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      354 KB Pobierz
    • punktacja ofert.pdf
      395 KB Pobierz
  • 6/2017 - Usługa ubezpieczenia Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Termin składania ofert: 16.02.2017 - 28.03.2017
    Data przesłania zamówienia: 16.02.2017
    Usługi
    |
    Zakończony
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na usługę ubezpieczenia Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Termin składania ofert: 28.03.2017 r., godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu

    SIWZ w załączeniu

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    Lista złożonych ofert w załączeniu

    Przypominamy o złożeniu do 31.03.2017 r. oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

    Wybór oferty w załączeniu

     


    • SIWZ - ubezpieczenie - tekst.DOCX
      94 KB Pobierz
    • SIWZ - Szczegółowe warunki zamówienia.DOCX
      142 KB Pobierz
    • SIWZ - Informacje do oceny ryzyka.docx
      57 KB Pobierz
    • SIWZ - Rejestr majątku.xlsx
      55 KB Pobierz
    • SIWZ - Rejestr pojazdów.XLSX
      234 KB Pobierz
    • Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.docx
      57 KB Pobierz
    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      100 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.docx
      60 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.doc
      15 KB Pobierz
    • Wybór oferty.odt
      89 KB Pobierz
  • 1/2017 - Kompleksowa (sprzedaż i dystrybucja) dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50) dla potrzeb układu kogeneracji.

    Termin składania ofert: 05.01.2017 - 20.01.2017
    Data przesłania zamówienia: 05.01.2017
    Dostawy
    |
    Zakończony
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na kompleksową (sprzedaż i dystrybucja) dostawe gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50) dla potrzeb układu kogeneracji

     Termin składania ofert: 20.01.2017 r., godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączeniu

    SIWZ w załączeniu

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączeniu

    Informacje z otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy pzp w załączeniu

    Przypominamy, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy pzp Wykonawcy w terminie 3 dni, tj. do 23.01.2017 r. przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

    Dopuszczamy przesłanie oświadczenia w podanym terminie faksem lub pocztą elektroniczną i dosłanie oryginału oświadczenia pocztą lub kurierem

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      56 KB Pobierz
    • SIWZ - gaz - tekst.doc
      80 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.xlsx
      14 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      106 KB Pobierz
    • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.doc
      20 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 do SIWZ zmodyfikowany - Formularz cenowy.xlsx
      14 KB Pobierz
    • Lista złożonych ofert.doc
      17 KB Pobierz
  • 44/2016 - Postępowanie do 30.000 euro na dostawę papierów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych przez okres 24 miesięcy

    Termin składania ofert: 09.12.2016 - 15.12.2016
    Data przesłania zamówienia: 09.12.2016
    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie na dostawę papierów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych przez okres 24 miesięcy jest prowadzone zgodnie z art. 4 p. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

     

    Zamawiający wymaga dostarczenia próbek następujących towarów do dokonania oceny jakościowej:

    poz. 2 - 1 ryza

    poz. 3 - 1 ryza

    Zamawiający wymaga aby próbki papierów zapakowane były w oryginalne opakowania producentów na których znajdować się będzie gramatura papieru.

    Kryteria oceny ofert i ich wagi są następujące:

    Cena”  -    80 % ,           „Jakość”   -            20 %.

    Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, otrzymana z działania:

    PC = (Cmin / C) x 80

    gdzie:

    PC - wartość kryterium „Cena” badanej oferty;

    Cmin - cena brutto najtańszej oferty;

    C - cena brutto badanej oferty.

    Wartością kryterium „Jakość” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, otrzymana z działania:

    PJ = (J / Jmax) x 20

    gdzie:

    PJ - wartość kryterium „Jakość” badanej oferty;

    J - suma punktów przyznanych badanej ofercie przez członków Komisji Przetargowej;

    Jmax - największa suma przyznanych punktów.

     

    Zamawiający oceni następujące właściwości użytkowe oferowanych towarów:

    zacinanie się papieru w drukarkach, pylenie.

     

    Zamawiający wymaga zaoferowania terminu płatności nie krótszego niż 30 dni od daty każdorazowej dostawy towarów do Zamawiającego i prawidłowo wystawionej faktury.

    Zamawiający wymaga zapewnienia stałości cen netto przez cały okres trwania umowy.

    Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji oferowanych towarów co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego pod rygorem odrzucenia oferty.

    Zamawiający wymaga zaoferowania terminu dostawy towarów objętych zamówieniem cząstkowym nie dłuższego niż 5 dni roboczych od dnia złożenia tego zamówienia

     

    Oferty wraz z wypełnionym formularzem oferty, formularzem asortymentowo cenowym, zaakceptowanymi warunkami umowy i próbkami należy  złożyć w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny, ul. Madalińskiego 25, 02 - 544 Warszawa (patio, poziom 0), do dnia 15.12.2016 r., do godz. 10.00

    • ogólne warunki umowy.doc
      68 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo cenowy.xls
      22 KB Pobierz
    • formularz ofertowy.doc
      26 KB Pobierz
  • 40/2016 - „Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego o dostęp On-Line do danych medycznych w oparciu o EDM Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ w Warszawie"

    Termin składania ofert: 22.11.2016 - 03.01.2017
    Data przesłania zamówienia: 22.11.2016
    Dostawy
    |
    Ogłoszony
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 209 000 euro  na „Rozbudowę zintegrowanego systemu informatycznego o dostęp On-Line do danych medycznych w oparciu o EDM Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ w Warszawie

    Ogłoszenie o zamówieniu w załączniku

    Oferty należy składać do dnia 3 stycznia 2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul. A. J. Madalińskiego 25 - w Kancelarii Szpitala.

    Data wysłania ogłoszenia do Dziennika Urzędowego UE 22.11.2016 r.

    Treść SIWZ wraz z ogólnymi warunkami umowy w załączniku

    Formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia w załączniku

    Zamawiajacy zamieszcza na stronie instrukcję wypełnienia JEDZ pobraną ze stronu Urzędu Zamówień Publicznych

    Zmiana treści SIWZ w ogólnych warunkach umowy w załączniku

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamwiającego w załączniku

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • ogłoszenie UE.pdf
      589 KB Pobierz
    • SIWZ - Informatyzacja.docx
      394 KB Pobierz
    • Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc
      185 KB Pobierz
    • Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf
      1.19 MB Pobierz
    • zmiana treści SIWZ.pdf
      407 KB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      380 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      134 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      313 KB Pobierz
  • 29/2016 - Modernizacja poszycia dachowego i kominów wraz z wykonaniem instalacji odgromowej w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny oraz budowa dodatkowej komunikacji pionowej w budynku A1 Szpitala .

    Termin składania ofert: 09.09.2016 - 03.10.2016
    Data przesłania zamówienia: 09.09.2016
    Roboty budowlane
    |
    Ogłoszony
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5 186 000 euro na Modernizację poszycia dachowego i  kominów wraz  z wykonaniem  instalacji odgromowej w budynku Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny  oraz  budowa dodatkowej komunikacji pionowej  w budynku A1 Szpitala .”

    SIWZ, ogłoszenie, specyfikacja techniczna i kosztorys ślepy w załączniku.

    Oferty należy składać do dnia 29 września 2016 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego -kancelaria Szpitala.

    Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert i wyznacza  na dzień 3.10.2016 r. godz. 10:00.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiajacego w załączniku.

    Zmiana ogłoszenia oraz kosztorys ślepy z poprawkami w załączniku.

    W dniu 3.10.2016 r o godzinie 10:15 odbyło się otwarcie ofert złożonych w postępowaniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Zamawiający przypomina o złożeniu dokumentu dotyczącego prznalezności do grupy kapitałowej lub nie, w terminie 3 dni.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • ogłoszenie przetargowe.pdf
      248 KB Pobierz
    • SIWZ - dach - klatka-.docx
      85 KB Pobierz
    • PB-A-PA-0-R01-Rzut dachu.pdf
      705 KB Pobierz
    • PB-A-PA-0-R02-Rzut poddasza-frag.pdf
      332 KB Pobierz
    • PB-A-PA-0-R03-Przekrój I-I IV-IV.pdf
      481 KB Pobierz
    • PB-A-PA-0-R04-Przekrój II-II.pdf
      656 KB Pobierz
    • PB-A-PA-0-R05-Modernizacja dachu-detal A.pdf
      360 KB Pobierz
    • PB-A-PA-0-R06-Modernizacja dachu-detal B.pdf
      428 KB Pobierz
    • PB-A-PA-0-R07-Modernizacja kominow_detale.pdf
      644 KB Pobierz
    • PB-IE-PA-0-R01.pdf
      1.77 MB Pobierz
    • PB-IE-PA-0-R02.pdf
      559 KB Pobierz
    • Aksonometria 1.pdf
      419 KB Pobierz
    • Aksonometria 2.pdf
      350 KB Pobierz
    • Aksonometria 3.pdf
      409 KB Pobierz
    • Aksonometria 4.pdf
      333 KB Pobierz
    • PB-S-WK-0-R01.pdf
      610 KB Pobierz
    • PB-S-WK-0-R02.pdf
      414 KB Pobierz
    • PB-S-WK-0-R03.pdf
      406 KB Pobierz
    • konstrukcja poddasze A2.pdf
      303 KB Pobierz
    • odkrywki poddasze A2.pdf
      292 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-PB-MODERNIZACJA DACHU-Strona tytułowa.pdf
      352 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-PB-MODERNIZACJA DACHU-Strona tytułowa.doc
      73 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- BUDYNEK A1-PB-MODERNIZACJA DACHU-OPIS.pdf
      3.87 MB Pobierz
    • Przekrój I-I_PBZ_A_PA_0_R04.pdf
      375 KB Pobierz
    • Przekrój VI-VI_PBZ_A_PA_0_R05.pdf
      428 KB Pobierz
    • RZUT_DACHU_PBZ_A_PA_0_R03.pdf
      284 KB Pobierz
    • RZUT_II_PIETRA_PBZ_A_PA_0_R01.pdf
      613 KB Pobierz
    • RZUT_PODDASZA_PBZ_A_PA_0_R02.pdf
      520 KB Pobierz
    • Wykaz drzwi_drew_PBZ_A_PA_0_R06.pdf
      272 KB Pobierz
    • Wykaz drzwi_ppoż_PBZ_A_PA_0_R07.pdf
      260 KB Pobierz
    • RZUT_II_PIETRA_NOWE SCHODY_CO-PB_schody.PDF
      1.05 MB Pobierz
    • RZUT_PODDASZA_NOWE SCHODY-CO-PB_schody.PDF
      976 KB Pobierz
    • Ośw_Kl.Schodowa poziom poddasze..pdf
      438 KB Pobierz
    • SSP_DSO_Kl.Schodowa poziom poddasze.pdf
      400 KB Pobierz
    • KLATKA_SCH_PODDASZE_WM-PW1do50Adół.PDF
      1.4 MB Pobierz
    • RZUT_II_PIETRA_NOWE SCHODY_WM-PB_schody.PDF
      1.08 MB Pobierz
    • Rys.1.Rzut II p.pdf
      289 KB Pobierz
    • Rys.2 poddasze.pdf
      309 KB Pobierz
    • Rys.3 rozwiniecia.pdf
      281 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R01_SCHEMAT II PIĘTRA.pdf
      271 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R02_SCHEMAT PODDASZA .pdf
      279 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R03_SCHEMAT KONSTRUKCJI DACHU.pdf
      278 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R04_PRZEKRÓJ I-I.pdf
      276 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R05_PRZEKRÓJ II-II.pdf
      377 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R06_PRZEKRÓJ III - III.pdf
      489 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R07_PRZEKRÓJ IV-IV.pdf
      488 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R08-WZMOCNIENIE PODCIĄGÓW NAD I PIETREM.pdf
      273 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R09-ELEMETY STALOWE I SZCZEGÓŁY IIP.pdf
      353 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R10-WZMOCNIENIE PODCIĄGÓW NA IIP.pdf
      290 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R11-WZMOCNIENIE PODCIĄGÓW PODDASZA.pdf
      311 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R12-ELEMETY STALOWE I SZCZEGÓŁY DACHU.pdf
      358 KB Pobierz
    • K_02_07_2015_R13-ELEMENTY WYLEWANE KL. SCHOD,BELKA,PŁYTA I WYLEWKI STROP.pdf
      631 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-PBZ-NOWA KLATKA SCHODOWA-Strona tytułowa.pdf
      233 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO- BUDYNEK A1-PBZ-NOWA KLATKA SCHODOWA-OPIS-wydruk końcowy.pdf
      10.94 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-MODERNIZACJA DACHU I KOMINÓW-STWIOR-ARCHITEKTURA-KONSTR
      1.53 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-MODERNIZACJA DACHU-STWIORB-ARCHITEKTURA-Strona tytułowa
      163 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-MODERNIZACJA DACHU-STWIORB-INST ELEKTRYCZNE.pdf
      88 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-MODERNIZACJA DACHU-STWIORB-INST ELEKTRYCZNE-Strona tytu
      155 KB Pobierz
    • ST-odwodnienie dachu całośc.pdf
      123 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-MODERNIZACJA DACHU-STWIORB-INST ODWODNIENIA-Strona tytu
      59 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-STWIOR-ARCHITEKTURA-KONSTRUKCJA-wy
      1.53 MB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-STWIORB-ARCHITEKTURA-Strona tytuło
      108 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-INST CO-STWIORB-Strona tytułowa.pd
      105 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-INST CO-STWOIRB.pdf
      317 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-INST ELEKTRYCZNE-STWIORB-Strona ty
      103 KB Pobierz
    • MADALIŃSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-INST ELEKTRYCZNE-STWIORB.pdf
      643 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-INST WM-STWIORB-Strona tytułowa.pd
      105 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWAS-INST WM-STWOIRB.pdf
      606 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-INST WOD-KAN-STWIORB.pdf
      327 KB Pobierz
    • MADALINSKIEGO-BUDYNEK A1-NOWA KLATKA SCHODOWA-INST WOD-KAN-STWIORB.docx
      97 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY Dach madalińskiego 22.08.2016r..ath
      104 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY kandeszczwewn.ath
      7 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY.ath INSTALACJA ODGROMOWA.ath
      11 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - inst elektr_KLATKA SCHODOWA.ath
      21 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - INSTALACJA ZIMNEJ I CIEPŁEJ WODY -KLATKA SCHODOWA.ath
      23 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY INSTALACJA _WM_KLATKA_SCHODOWA.ATH
      17 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY INSTALACJA C .O._KLATKA_SCHODOWA.ATH
      16 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY ROBOTY BUDOWLANE -KLATKA SCHODOWA.ath
      92 KB Pobierz
    • Ośw_Kl.Schodowa poziom +2.pdf
      414 KB Pobierz
    • SSP_DSO_Kl.Schodowa poziom +2.pdf
      385 KB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      460 KB Pobierz
    • zmian ogłoszenia.pdf
      186 KB Pobierz
    • KOSZTORYS ŚLEPY - budawa klatki schodowej - architektura .ath - wersja poprawion
      92 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      68 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      158 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa