Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 448581
  • 17/2022/DZP SPORZĄDZANIE I DOSTARCZANIE MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sporządzanie i dostarczanie mieszanin do żywienia pozajelitowego. Tryb udzielania zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 20 lipca 2022 r. do godz. 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 8 lipca 2022 r.

    Ogłoszenie, Wzór formularza oferty, Formularz asortymentowo-cenowy, Projektowane postanowienia umowy (wraz z Załącznikami: nr 3.2. – Recepta, nr 3.3. – Lista produktów leczniczych, z których wykonywane są mieszaniny do żywienia pozajelitowego, nr 3.4. – Porozumienie w sprawie przetwarzania danych osobowych), Informacja o ochronie danych osobowych, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych w załącznikach.

    W załączniku odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące treści ogłoszenia.

    Sprostowanie odpowiedzi na pytanie nr 9 w załączniku

    W związku ze sprostowaniem odpowiedzi na pytanie, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 21.07.2022 r. do godz. 12:00.

     Zamawiający  informuje, że w postępowaniu  na sporządzanie i dostarczanie mieszanin do żywienia pozajelitowego, wybrano ofertę złożoną przez firmę:

     

    Wykonawca

    cena netto

    cena brutto

    płatność

    1

    Szpital Bielański im. Ks. Jerzego Popiełuszki SP  ZOZ Zakład Leczniczy: Szpital Specjalistyczny „Inflancka” ul. Inflancka 6,00-189 Warszawa

     94  345,00 zł

    101 892,60 zł

    30 dni

    • Ogłoszenie_17_2022_DZP.pdf
      143 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór Formularza oferty_17_2022_DZP.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_17_2022_DZP.xlsx
      11 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_17_2022_DZP.pdf
      494 KB Pobierz
    • Zał_3.2._do_umowy _Recepta_17_2022_DZP.pdf
      259 KB Pobierz
    • Zał_3.3._do_umowy_Lista produktów leczniczych_17_2022_DZP.pdf
      245 KB Pobierz
    • Zał_3.4._do umowy_Porozumienie_w_sprawie_powierzenia_danych_osobowych_17_2022_DZP.pdf
      473 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja _o_ochronie_danych_osobowych_17_2022_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Oświadczenie_sankcyjne_17_2022_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • wyjasnienie treści ogłoszenia.pdf
      417 KB Pobierz
    • sprostowanie odpowiedzi.pdf
      47 KB Pobierz
  • 14/2022/DZP ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na odbiór odpadów komunalnych segregowanych.  Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1. pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

    Termin składania ofert: do 21.06.2022 r. do godz. 11:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 9.06.2022 r.

    Ogłoszenie, Formularz oferty, Formularz asortymentowo-cenowy, Projektowane postanowienia umowy, Informacja o ochronie danych osobowych, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    • Ogłoszenie_14_2022_DZP.pdf
      164 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_14_2022_DZP.docx
      21 KB Pobierz
    • zał_2_formularz_asortymentowo-cenowy_14_2022_DZP.xlsx
      12 KB Pobierz
    • zał_3_projektowane_postanowienia_umowy_14_2022_DZP.pdf
      527 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_14_2022_DZP (5).pdf
      359 KB Pobierz
    • Zał_5_Oświadczenie_sankcyjne_14_2022_DZP.docx
      17 KB Pobierz
    • lista ofert.pdf
      60 KB Pobierz
    • wybór_oferty_14_2022_DZP.pdf
      355 KB Pobierz
  • 8/2022/DZP DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 27 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Miejsce i termin składania próbek:

    Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy dostarczyć do dnia 27 czerwca 2022 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego w Kancelarii Szpitala (patio, poziom 0)m adres: 02-544 Warszawa, ul. A.J. Madalińskiego 25.

    Numer ogłoszenia: 2022/S 101-279123, wysłane do publikacji: 20.05.2022 r., opublikowane: 25.05.2022 r.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Nowy termin składania ofert:

    W związku z art. 135 ust. 3 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2019 poz. 779 z póź. zm.) Zamawiający przedłuża  termin składania ofert i wyznacza go na dzień 5.07.2022 r. godz. 10:00.

    Ogłoszenie o zmianach w załączniku. Udostępnienie ogłoszenia jest zgodne z art. 88. ust. 3 ustawy Pzp.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Kwota jako Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w załączeniu

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_2022-OJS101-279123-pl (4).pdf
      335 KB Pobierz
    • SWZ_8_2022_DZP.pdf
      570 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór Formularza Oferty_8_2022_DZP.docx
      22 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularze asortymentowo cenowe_8_2022_DZP.xls
      170 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_8_2022_DZP.pdf
      578 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia_sankcyjnego_82022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • ogłoszenie o zmianach.pdf
      72 KB Pobierz
    • wyjaśnienie_treści_SWZ_8_2022_DZP.pdf
      11.23 MB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia 8_2022_DZP.pdf
      176 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 8_2022_DZP.pdf
      864 KB Pobierz
    • Wybór_ofert_8_2022_DZP.pdf
      2.05 MB Pobierz
  • 10/2022/DZP Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej również pzp.

    Termin złożenia oferty: do dnia 13 maja 2022 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 29.04.2022 r., numer ogłoszenia 2022/BZP 00140247/01

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, projektowane postanowienia umowy, w załączeniu.

    Informacja o zamieszczonym ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia w załączeniu. Ogłoszenie z dnia 10.05.2022 r., nr  2022/BZP 00151803/01

    Odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawców w załączeniu.

    Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o zmianie terminu wezwania do uzupełnienia brakujących dokumentów.

    Dokument pod nazwą “Przedłużenia terminu uzupełnienia (...)” dotyczy tylko Wykonawców, którzy zostali wezwani do uzupełnienia dokumentów wskazanych przez Zamawiającego do dnia 30.05.2022 r.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

     

    • 2022_BZP 00139628_01 (1).pdf
      248 KB Pobierz
    • wzór formularza oferty załącznik nr 1.docx
      14 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. 2.xlsx
      52 KB Pobierz
    • PPU pdf.pdf
      289 KB Pobierz
    • SWZ.pdf
      1.48 MB Pobierz
    • Skan ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.pdf
      71 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 10 2022 DZP.pdf
      1.23 MB Pobierz
    • scan Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf
      213 KB Pobierz
    • Skan informacja z otwarcia ofert.pdf
      489 KB Pobierz
    • Przedłużenia terminu uzupełnienia platf strona wWk.pdf
      220 KB Pobierz
    • wybór_ofert_platforma_10_2022_DZP.pdf
      1.51 MB Pobierz
  • 9/2022/DZP DOSTAWA WANNY PORODOWEJ DO RELAKSACJI I ODBIERANIA PORODÓW W WODZIE

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę wanny porodowej do relaksacji oraz odbierania porodów w wodzie (wraz z wyposażeniem) o wartości poniżej 130 000 zł, w oparciu o art. 2 ust. 1. pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 4.05.2022 r. do godziny 10:00

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 20.04.2022 r.

    Ogłoszenie, Formularz oferty, Formularz asortymentowo-cenowy, Projektowane postanowienia umowy, Informacja o ochronie danych osobowych w załącznikach.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie_9_2022_DZP.pdf
      129 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_9_2022_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_9_2022_DZP.xls
      29 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_9_2022_DZP.pdf
      291 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_9_2022_DZP.pdf
      358 KB Pobierz
    • wybór_oferty_strona_internetowa_9_2022_DZP.pdf
      50 KB Pobierz
  • 7/2022/DZP Sporządzanie i dostawa mieszanin do żywienia pozajelitowego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sporządzanie i dostawę mieszanin do żywienia pozajelitowego o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm).

    Termin złożenia ofert: do dnia 22 kwietnia 2022 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 01.04.2022 r.

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, projektowane postanowienia umowy, porozumienie w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych, załączniki do umowy oraz informacja o ochronie danych osobowych w załączeniu.

    Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty.

    • Skan ogłoszenia 7 2022 DZP.pdf
      130 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xlsx
      11 KB Pobierz
    • wzór oferty zał. nr 1.docx
      18 KB Pobierz
    • PPU.pdf
      482 KB Pobierz
    • RODO zał nr 5.pdf
      247 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 do umowy recepta.pdf
      260 KB Pobierz
    • Lista produktów leczniczych zał. nr 2 do umowy.pdf
      244 KB Pobierz
    • Żywienie pozajelitowe-powierzenie przetwarzania-danych-zał. nr 4.pdf
      280 KB Pobierz
  • 6/2022/DZP, na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy.

    Termin składania ofert do dnia 29.03.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin otwarcia ofert 29.03.2022 r. godz. 11:00.

    Data wysłania i zamieszczenia ogłoszenia w BZP 17.03.2022 r.

    SWZ, ogłoszenie, projekt umowy w załączniku

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • formularz oferty.docx
      21 KB Pobierz
    • ogłoszenie BZP.pdf
      142 KB Pobierz
    • projekt umowy .pdf
      389 KB Pobierz
    • SWZ kontrola dostepu.pdf
      817 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      40 KB Pobierz
    • 6_2022_DZP_Informacja z otwarcia ofert.pdf
      63 KB Pobierz
    • 6_2022_DZP_informacja_o_wynikach_platforma.pdf
      122 KB Pobierz
  • Plan postępowań na rok 2022

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Plan postępowań prowadzonych według ustawy Pzp na 2022 rok w załączniku.

  • 1/2022 DOSTAWA AKCESORIÓW DO REKONSTRUKCJI PIERSI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę akcesoriów do rekonstrukcji piersi jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na postawie art. 275 pkt 1) ustaw z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 15.02.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawijacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048981/1. Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.02.2022 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      832 KB Pobierz
    • SWZ_1_2022_platforma.pdf
      482 KB Pobierz
    • Zał_1_do_SWZ_wzór_formularza_oferty_platforma.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2-1 – 2.2_do_SWZ_formularz asortymentowo-cenowy_platforma.xls
      44 KB Pobierz
    • Zał_3_do_SWZ_projektowane_postanowienia_umowy_platforma.pdf
      321 KB Pobierz
    • wyjaśnienie_treści_SWZ_1_2022.pdf
      58 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia_platforma.pdf
      36 KB Pobierz
    • 1_2022_Informacja z otwarcia ofert.pdf
      75 KB Pobierz
    • informacja_o_wynikach_platforma.pdf
      108 KB Pobierz
  • 4/2022/DZP na Dostawę czujników jednorazowych do pomiaru saturacji dla noworodków i dorosłych 3 kg i 30 kg

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sprzedaż i dostawę czujników jednorazowych do pomiaru saturacji dla noworodków i dorosłych < 3 kg i > 30 kg o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł,
    w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm).

    Termin złożenia oferty: do dnia 14 lutego 2022 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 04.02.2022 r.

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, projektowane postanowienia umowy oraz informacja o ochronie danych osobowych w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty  w załączeniu.

    • Ogłoszenie 4 2022.pdf
      130 KB Pobierz
    • PPU 4 2022.pdf
      344 KB Pobierz
    • RODO 4 2022.pdf
      85 KB Pobierz
    • wzór oferty zał. nr 1.docx
      17 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xls
      28 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 4 2022 DZP.pdf
      59 KB Pobierz
    • Wybór Strona i Wyk..pdf
      78 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa