Dostawy

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 502523
  • 20/2020 Dostawa artykułów do procesu sterylizacji

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony w wartości poniżej 214.000 euro na dostawę artykułów do procesu sterylizacji.

    Termin składania ofert do dnia 14.08.2020 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączeniu.

    Przetarg został ogłoszony dnia 03.08.2020 r.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Protokół z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o unieważnieniu postępowania w części 3 zamówienia w załączniku.

    Informacja o wykluczeniu Wykonawcy w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • Formularz asortymentowo cenowy.xls
      101 KB Pobierz
    • SIWZ sterylizacja.doc
      258 KB Pobierz
    • ogłoszenie sterylizacja.pdf
      586 KB Pobierz
    • pytania i odpowiedzi 20 2020.pdf
      276 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      98 KB Pobierz
    • Uniew 3 str.pdf
      123 KB Pobierz
    • Wykluczenie VP strona.pdf
      128 KB Pobierz
    • Wybór oferty 20.pdf
      307 KB Pobierz
  • 18/2020, sporządzanie i dostawa mieszanin do żywienia pozajelitowego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie do 30 000 euro na sporządzanie i dostawę  mieszanin do żywienia pozajelitowego.

    Termin składania ofert do dnia 16.07.2020 r. do godz. 12:00.

    Ogłoszenie, ogólne warunki umowy i załączniki do umowy, formularz oferty w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja o wyborze oferty w załączniku.

    • ogłoszenie.pdf
      68 KB Pobierz
    • Wzór formularza oferty.docx
      14 KB Pobierz
    • Ogólne warunki umowy.doc
      82 KB Pobierz
    • Załączniki nr 1, 2, 3.doc
      73 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4.odt
      31 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania (2).pdf
      80 KB Pobierz
    • Wybór oferty (5).pdf
      59 KB Pobierz
  • 15/2020, dostawa gazu ziemnego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę gazu ziemnego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro.

    Oferty należy składać do dnia lutego 30 lipiec 2020 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Termin wysłania ogłoszenia o zamówienia do DUUE 24.06.2020 r.

    Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu   25.06.2020 r. pod numerem  2020/S121 – 294820.

    Ogłoszenie,  SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączniku oraz na platformie zakupowej.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie.pdf
      235 KB Pobierz
    • SIWZ - gaz - tekst.doc
      99 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy (1).xlsx
      14 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania (1).pdf
      126 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.doc
      196 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      61 KB Pobierz
  • 14/2020 Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214.000 euro na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Termin składania ofert do dnia 21.05.2020 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, Formularz asortymentowo-cenowy w załączniku.

    Zamawiający informuje, że (w formularzu asortymentowo-cenowym i w SIWZ rozdział III) nazwa części 15 powinna brzmieć: Maski i czepki chirurgiczne.

    Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 11.05.2020 r.

    Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza na dzień 22.05.2020 r. do godziny 10.00

    Informacja o zmianie ogłoszenia w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania w Części 11 i 14 w załączniku.

    Informacja o przywróceniu oferty i poprawieniu innej omyłki w załączniku.

    Uczestnicy postępowanie przetargowego 14/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający informuje,że w dniu 01.06.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO dotyczące odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze w postępowaniu numer 14/2020 na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Zgodnie z art. 185 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.) Zamawiający wzywa Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni, licząc od dnia ukazania się niniejszej informacji, wskazując stronę, do której przystępują.

    Treść odwołania w załączniku.

    Wybór najkorzystniejszej  oferty na część 15 i 16 zamówienia w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na części 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,13 w załączniku.

    Uczestnicy postępowania przetargowego 14/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający informuje, że w dniu 13.07.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO dotyczące odwołania od czynności i zaniechania Zamawiającego dotyczących części 2 postępowania numer 14/2020 na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

    Zgodnie z art. 185 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.) Zamawiający wzywa Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni, licząc od dnia ukazania się niniejszej informacji, wskazując stronę, do której przystępują.

    Treść odwołania w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      803 KB Pobierz
    • SIWZ.doc
      203 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      59 KB Pobierz
    • Zmiana ogłoszenia.pdf
      48 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.pdf
      1.18 MB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      138 KB Pobierz
    • Odrzucenie oferty i unieważnienie.pdf
      170 KB Pobierz
    • Unieważnienie odrzucenia oferty, omyłka.pdf
      84 KB Pobierz
    • KIO Zarys.pdf
      504 KB Pobierz
    • wybór oferty 15 i16.pdf
      151 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      402 KB Pobierz
    • Treść odwołania.pdf
      2.14 MB Pobierz
  • 3/2020 dostawa leków

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 214.000 euro na dostawę leków.

    Oferty należy składać do dnia lutego 28 lutego 2020 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet:

    https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.02.20202 r. o godz. 10:15.

    SIWZ, ogłoszenie i formularze asortymentowe w załącznikach.

    Data wysłania ogłoszenia do DUUE 23.01.2020 r.

    Zamawiający informuje, że przesunął termin składania ofert i wyznaczył go na dzień 5.03.2020 r. do godz. 10:00.

    Odpowiedzi na pytania i zmiana ogłoszenie w załączniku.

    Odpowiedzi na pytania cd. w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • ogłoszenie.pdf
      299 KB Pobierz
    • SIWZ - leki.doc
      97 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - Załączniki nr 2 Leki pozostałe.xlsx
      27 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - Załączniki nr 2 Programy lekowe.xlsx
      45 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia.pdf
      108 KB Pobierz
    • Odp. na pyt..pdf
      146 KB Pobierz
    • odp. na pyt. II.pdf
      43 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      131 KB Pobierz
    • Wybór oferty leki.pdf
      184 KB Pobierz
  • 4/2020 Dostawa akcesoriów do rekonstrukcji piersi

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214.000 euro na dostawę akcesoriów do rekonstrukcji piersi.

    Termin składania ofert do dnia 04.02.2020 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

     

    • Ogłoszenie.pdf
      443 KB Pobierz
    • SIWZ.doc
      148 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy.xls
      50 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      46 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      51 KB Pobierz
  • 1/2020, Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro.

    Oferty należy składać do dnia lutego 24 lutego 2020 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Termin wysłania ogłoszenia o zamówienia do DUUE 17.01.2020 r.

    Zamawiający informuje, że SIWZ z formularzem asortymentowo-cenowym zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego oraz na  Platformie zakupowej po opublikowaniu ogłoszenia w DUUE.

    Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 22.01.202 r. pod numerem  2020/S 015-030281

    SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączniku oraz na platformie zakupowej.

    Zamawiający zamieszcza w załączniku odpowiedzi na pytania wykonawców.

    Uczestnicy postępowania przetargowego 1/2020

    Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego

    Zamawiający  informuje, że w dniu  19.02.2020 r. wpłynęło odwołanie do KIO  dotyczące SIWZ na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych  w części  1 zamówienia,  złożone przez Wykonawcę

    Neomed Barbara Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno

    Zgodnie z art. 185 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa  wykonawców do  przystąpienia do postępowania odwoławczego. Wykonawcy mogą przystąpić do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni licząc od dnia ukazania się niniejszej  informacji (tj. 19.02.2020 r. ) wskazując stronę do której przystępują.

    Treść odwołania w załączniku. 

    W związku z ze złożonym w dniu  19.02.2020 r. przez Wykonawcę Neomed Barbara Stańczyk  odwołaniem do Krajowej Izby Odwoławczej   dotyczącym SIWZ na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych,  Zamawiający w oparciu o art. 182. ust. 5. ustawy z dnia 29.01.2004 r. (z póź. zmian.) Prawo zamówień publicznych,

    przedłuża termin składania ofert i wyznacza na dzień   28.02.2020 r. do godziny 10:00.   Termin otwarcia ofert 28.02.2020 r. godz. 10:15. 

    Zmiana ogłoszenia w załączniku

     W  załączniku Zamawiający zamieszcza odpowiedź n na odwołanie wniesione w dniu 19.02.2020 r. przez firmę Neomed Barbara Stańczyk do Krajowej Izby Odwoławczej w postępowaniu nr 1/2020, na dostawę materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych, dot. części 1 zamówienia.

     Zamawiający ponownie przedłuża termin składania ofert i wyznacza na dzień   6.03.2020 r. do godziny 10:00.   Termin otwarcia ofert 6.03.2020 r. godz. 10:15. Informacja dotycząca ponownej zmiany terminu i zmiana ogłoszenia w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    Zamawiający informuje, że umowy na część 1  i 5 zamówienia będą zawarte we wcześniejszym terminie  poza ustawą Pzp, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

     

    • ogłoszenie.pdf
      1.18 MB Pobierz
    • SIWZ.doc
      185 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy.xls
      601 KB Pobierz
    • Odp. na pyt..pdf
      2.9 MB Pobierz
    • odwołanie.pdf
      1.03 MB Pobierz
    • Zmiana ogłoszenia.pdf
      63 KB Pobierz
    • odpowiedź na odwołanie.pdf
      426 KB Pobierz
    • zmiana terminu II.pdf
      52 KB Pobierz
    • zmiana ogłosznia II.pdf
      64 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      153 KB Pobierz
    • wybór oferty (strona).pdf
      322 KB Pobierz
  • 2/2020 Dostawa błon mammograficznych i ogólnodiagnostycznych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie do 30 000 euro na dostawę błon mammograficznych i ogólnodiagnostycznych.

    Termin składania ofert do dnia 20.01.2020 r., do godz. 12.00.

    Ogłoszenie, wzór formularza oferty, formularz asortymentowo-cenowy, ogólne warunki umowy, ochrona danych osobowych-RODO, opis przedmiotu zamówienia w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty  w załączniku. 

    • Ogłoszenie.pdf
      68 KB Pobierz
    • Wzór formularza oferty zał. nr 1.docx
      15 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy, załącznik nr 2.xls
      29 KB Pobierz
    • Ogólne warunki umowy zał. nr 3.doc
      68 KB Pobierz
    • RODO zał. nr 4.docx
      16 KB Pobierz
    • Opis przedmiotu zamówienia zał. nr 5.doc
      31 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      40 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      43 KB Pobierz
  • 31/2019 Dostawa preparatów do dezynfekcji

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie do 30 000 euro na dostawę preparatów do dezynfekcji.

    Termin składania ofert do dnia 16.12.2019 r., do godziny 12:00.

    Ogłoszenie, wzór formularza oferty, formularz asortymentowo-cenowy, ogólne warunki umowy, ochrona danych osobowych (RODO) w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego cd. w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.

    • Ogłoszenie.pdf
      75 KB Pobierz
    • Wzór formularza oferty zał nr 1..docx
      14 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2..xlsx
      23 KB Pobierz
    • Ogólne warunki umowy zał. nr 3..docx
      22 KB Pobierz
    • RODO zał. nr 4..docx
      14 KB Pobierz
    • Odpowiedź na pytanie.pdf
      145 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania cd..pdf
      149 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert.pdf
      51 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      44 KB Pobierz
  • 26/2019 dostawa gazów medycznych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje, że postępowanie pt. :Dostawa gazów medycznych , gazów technicznych oraz gazów czystych do chromatografii wraz z podłączeniem butli, transportem, dzierżawą oraz wymaganym przeglądem zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen na rzecz Spółek, będących miejskimi podmiotami leczniczymi”, 

    nr referencyjny: ZP/52/GAZY MEDYCZNE /2019/UE zostało opublikowane - nr ogłoszenia w TED:  2019/S 224-549066.

    Data wysłania do DU UE 15.11.2019 r., data publikacji 20.11.2019 r.

     Jest to postępowanie grupowe prowadzone przez Szpital Praski Sp. z o.o.

    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem platformy zakupowej https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/ w dniu 23.12.2019 roku, do godz. 09:20

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa