Dostawy

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 502525
  • 4/2021, Dostawa drobnego sprzętu medycznego sterylnego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego sterylnego, jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

     

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 9 kwietnia 2021  r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Miejsce i termin składania  próbek.

    Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy dostarczyć do dnia 9 kwietnia 2021 r. do godz. 10.00 do siedziby zamawiającego w Kancelarii Szpitala (patio, poziom 0), adres: 02-544 Warszawa, ul. A. J. Madalińskiego 25.

    numer ogłoszenia: 2021 / S 047-117436, wysłane do publikacji 4.03.2021 r., opublikowane 9.03.2021 r.

    dokumentacja w załączniku

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku

    Sprostowanie wyjaśnienia treści SWZ   (Pyt. 163.)

    Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia oraz informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku

    • SWZ.pdf
      556 KB Pobierz
    • projektowane warunki umowy.docx
      22 KB Pobierz
    • ogłoszenie.pdf
      2.24 MB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy.xls
      426 KB Pobierz
    • formularz oferty.docx
      18 KB Pobierz
    • wyjasnienie treści SWZ.pdf
      2.29 MB Pobierz
    • sprostowanie odpowiedzi.pdf
      57 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      332 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      596 KB Pobierz
    • wybór oferty- platforma.pdf
      947 KB Pobierz
  • 46/2020 Dostawa papierów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie poniżej 130 000 zł na dostawę papierów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

    Termin składania ofert do dnia 15.01.2021 r. do godziny 12.00.

    Ogłoszenie, formularz asortymentowo- cenowy, wzór formularza oferty i oświadczenie RODO w załączeniu.

    Ogłoszenie zamieszczono dnia 07.01.2021 r.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja z wyboru oferty w załączniku.

    • Ogłoszenie 46 2020.pdf
      66 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xlsx
      12 KB Pobierz
    • RODO zał. nr 4.docx
      17 KB Pobierz
    • Wzór formularza oferty zał. nr 1.docx
      16 KB Pobierz
    • Otwarcie 46 2020.pdf
      52 KB Pobierz
    • Wybór oferty papier.pdf
      84 KB Pobierz
  • 45/2020 Dostawa drobnego sprzętu medycznego sterylnego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego sterylnego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro.

    Oferty należy składać do dnia  5.02. 2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.

    Ogłoszenie o zamówieniu do Dz. Urz. UE zostało przekazane w dniu 30.12.2020 r. Ogłoszenie zostało ogłoszone w dniu 4.01.2021 r. pod numerem 2021/S001-000415

    Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji dla Wykonawcy na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl.,  nazwa pliku „Formularz własny”.

    SIWZ, ogłoszenie, formularz asortyementowo-cenowy w załączniku.

    Zamawiający informuje, że w dniu 8.01.2021 r. do  Dz. Urz. UE zostało przesłane sprostowanie ogłoszenia. Zmiany zostaną przedstawione po opublikowaniu ogłoszenia.

     

    Zamawiający informuje, że ogłoszenie o numerze 2021/S/001-000415 przesłane do Dz. Urz. UE nie zainicjowało postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wyjaśnienia i interpretacja UZP w załączniku.

    Zamawiający informuje, że nowe postępowanie na dostawę drobnego sprzętu medycznego sterylnego zostanie ogłoszone według ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp.

     

    • ogłoszenie.pdf
      2.33 MB Pobierz
    • SIWZ - drobny sprzęt sterylny.odt
      37 KB Pobierz
    • formularz asortymentowo-cenowy.xls
      406 KB Pobierz
    • brak wszczęcis postępowania.pdf
      52 KB Pobierz
  • 36/2020, dostawa szwów chirurgicznych, siatek i staplerów

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 214 000 euro  na dostawę szwów chirurgicznych, siatek i staplerów.

    Data składania ofert do dnia 29.12.2020 r. do godz. 10:0

    otwarcie ofert 29.12.2020 r. godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

    SIWZ, Ogłoszenie i formularz asortymentowo-cenowy w załączniku.

    Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza go na dzień 7.01.2021 r. do godziny 10:00

    zmiana ogłoszenia w załączniku

    Odpowiedzi na pytania wykonawców w załączniku.

    W załączniku informacja z otwarcia ofert.

    Informacja z wyboru oferty w załączniku.

    Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o przystąpieniu do powtórzenia czynności - dokument w załączeniu.

    Informacja z ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
      277 KB Pobierz
    • SIWZ - szwy - tekst.odt
      31 KB Pobierz
    • SIWZ - Szwy - Załaczniki nr 2.xlsx
      31 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia.pdf
      48 KB Pobierz
    • Odp. na pyt..pdf
      504 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      73 KB Pobierz
    • Wybór 36 2020.pdf
      303 KB Pobierz
    • Zawiadomienie unieważnienie wyboru str internet.pdf
      72 KB Pobierz
    • Ponowny wybór strona.pdf
      103 KB Pobierz
  • 34/2020 Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 000 euro na zakup i dostawę preparatów do mycia i dezynfekcji.

    Termin składania ofert 25.11.2020 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy w załączeniu.

    Przetarg ogłoszony dnia 17.11.2020 r. (ogłoszenie numer 611289-N-2020). 

    Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza go dzień 26.11.2020 r.

    Odpowiedzi na pytania wykonawców w załączniku

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Sprostowanie nazwy i adresu oferty nr 1 w protokole z otwarcia ofert w ww. postępowaniu. "Greenpol" Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o., ul. Stefana Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra.

    Informacja z wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie 34 2020.pdf
      623 KB Pobierz
    • SIWZ dezynfekcja.doc
      204 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      52 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia.pdf
      48 KB Pobierz
    • odp. na pyt..pdf
      418 KB Pobierz
    • protokół z otwarcia ofert.pdf
      57 KB Pobierz
    • Wybór 34 2020.pdf
      338 KB Pobierz
  • 32/2020 Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 000 euro na zakup i dostawę preparatów do mycia i dezynfekcji.

    Termin składania ofert 20.11.2020 r do godziny 10.00 w siedzibie zamawiającego.

    Ogłoszenie, SIWZ, Formularz asortymentowo-cenowy w załączeniu.

    Przetarg ogłoszony dnia 10.11.2020 r.

    Pytania wykonawców i odpowiedzi zamawiającego w załączniku.

    INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

    Komisja Przetargowa w dniu 16.11.2020 r. stwierdziła, że nie zostało  opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu dotyczące przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę preparatów do mycia i dezynfekcji, nr postępowania 32/2020. Oznacza to, że postępowanie o udzielenie zamówienia obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień  publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (z późn. zm.).

     

     

     

     

    • Ogłoszenie 32 2020.pdf
      616 KB Pobierz
    • SIWZ dezynfekcja.doc
      203 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      52 KB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi 32 2020.pdf
      76 KB Pobierz
  • 27/2020 Dostawa leku Palivizumab

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 000 euro na dostawę leku Palivizumab.

    Termin składania ofert: 29.10.2020 r., godz. 10.00.

    Miejsce składanie ofert: Kancelaria Szpitala.

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze oferty w załączniku

    • Ogłoszenie o zamówieniu 27.odt
      28 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - tekst 27.odt
      27 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - załącznik nr 2 27.xlsx
      11 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia 27 2020.pdf
      41 KB Pobierz
    • Wybór oferty.pdf
      50 KB Pobierz
  • 28/2020 dostawa manipulatora macicznego i nożyczek histeroskopowych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę manipulatora macicznego i nożyczek histeroskopowych o wartości poniżej 30 000 euro na podst. art. 4. pkt. 8.  ustawy Pzp.

    Ogłoszenie z opisem przedmiotu w załączniku.

    Termin składania ofert 19.10.2020 r.

    • ogłoszenie.pdf
      117 KB Pobierz
    • wzór formularza oferty zał. nr 1.doc
      30 KB Pobierz
  • 26/2020 Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów do procesu sterylizacji

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie do 30 000 euro na dostawę drobnego sprzętu medycznego i artykułów do procesu sterylizacji.

    Termin składania ofert do dnia 25.09.2020 r. do godziny 12.00

    Ogłoszenie, wzór formularza oferty, formularz asortymentowo-cenowy, ogólne warunki umowy i RODO w załączniku.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, odrzuceniu oferty oraz unieważnieniu postępowania w części 4.

    • Ogłoszenie 26.pdf
      92 KB Pobierz
    • Wzór formularza oferty zał. nr 1.docx
      30 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. 2.xlsx
      26 KB Pobierz
    • OWU Załącznik nr 3.docx
      48 KB Pobierz
    • RODO zał. nr 4.docx
      42 KB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi 26.pdf
      145 KB Pobierz
    • Protokół z otwarcia ofert (3).pdf
      67 KB Pobierz
    • Wybór oferty, odrzucenie oferty, unieważnienie.pdf
      106 KB Pobierz
  • 25/2020, Dostawa strzemion - wsporników do stołu operacyjnego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie postępowanie o wartości poniżej 30 000 euro na podstawie art. 4. pkt. 8.  ustawy Pzp na dostawę strzemion - wsporników do stołu operacyjnego elektrycznego.

    Termin składania ofert  do 1.09. 2020 r. do godz. 14:00.

    Ogłoszenie, formularz oferty, ogólne warunki umowy dokument dot. RODO w załączniku

    Informujemy, że do Zamawiającego wpłynęło pytanie dotyczące wsporników do stołu operacyjnego:

    Pytanie 1:  1 Czy Zamawiający dopuści wsporniki widoczne na poniższym zdjęciu : sterowane jedną ręką, z ergonomiczną konstrukcją umożliwiającą dostosowanie pozycji pacjenta oraz pozwalającą uniknąć zakrzepicy żylnej, zmniejszającej ryzyko obrażeń bez podania wymagań technicznych tj - długości pręta wspornika - średnicy podstawy wspornika ale z zakresem regulacji: 110° - zakresem regulacji w poziomie 25° - zakresem regulacji podstawy 310 mm – o dopuszczalnym obciążeniu do 160 kg? Producent w materiałach technicznych nie podaje informacji o długości pręta wspornika, średnicy  podstawy.

    Odp.

    Zamawiający nie dopuszcza wsporników opisanych w pytaniu z uwagi na brak podania  wszystkich wymaganych parametrów,  jak również braku we wsporniku przedłużonej podpory na łydkę – tak wynika ze zdjęcia wspornika przesłanego przez Wykonawcę .

    Otrzymane oferty

     

    Nr oferty

     

    Nazwa Wykonawcy

     

    Wartość

    netto

    Wartość

    brutto

    Warunki gwarancji

    Termin płatności

    1

    BestMI – Best Medical Innovations Sp. z o.o., ul. Długa 39/118, 00-238 Warszawa

     

     

    18 518,52 zł

     20 000,01 zł

     

     

    12 miesięcy

    Do 14 dni

    W załączniku informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

     

    • ogłoszenie.pdf
      116 KB Pobierz
    • wzór formularza oferty zał. nr 1.doc
      29 KB Pobierz
    • ogólne warunki umowy.doc
      92 KB Pobierz
    • RODO zał. nr 3.docx
      16 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      51 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa