Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Szpital otrzymał środki prewencyjne mające na celu ograniczanie występowania szkód oraz ograniczanie ich rozmiarów następstw

Warszawa, 10 stycznia 2024 r. – Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ otrzymał z Funduszu Prewencyjnego PZU SA środki prewencyjne mające na celu ograniczanie występowania szkód powstałych w związku wypadkami komunikacyjnymi, innymi wypadkami w życiu codziennym oraz ograniczanie ich rozmiarów następstw.

Zadanie prewencyjne realizowane w ramach przyznanych w 2023 r. środków z funduszu prewencyjnego PZU S.A.
CEL ZADANIA PREWENCYJNEGO
Podniesienie jakości usług medycznych w obszarze poprawy bezpieczeństwa pacjenta i personelu medycznego poprzez prawidłowe zarządzanie ryzykiem medycznym.
OPIS ZADANIA PREWENCYJNEGO
W ramach zadania prewencyjnego, mającego na celu zapobieganie powstawaniu lub zmniejszenie ryzyka medycznego jakim są zakażenia szpitalne, zrealizowano:
• zakup myjni dezynfektora do obuwia szpitalnego z koszem na buty.
DOFINANSOWANIE Z FUNDUSZU PREWENCYJNEGO PZU SA - 30 000,00 zł.
CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA PREWENCYJNEGO - 36 654 zł.

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa