Archiwum

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

  • Archiwum

Zamówienia publiczne

< powrót
  • 19/2011 - Dostawa rękawic medycznych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę rękawic medycznych jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193.000 euro.

    Termin składania ofert 20.09.2011 r., godz. 10:00

    Termin otwarcia ofert 20.09.2011 r., godz: 10:15

    Data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 09.09.2011r.

    Treść ogłoszenia w załączniku

    Treść SIWZ i formularze asortymentowo - cenowe w Załączniku.

    Pytania i odpowiedzi w Załączniku.

    Wybór oferty w załączniku.

    • SIWZ, rękawice.doc
      105 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo cenowy 2a-2c.xls
      19 KB Pobierz
    • Ogłoszenie.doc
      32 KB Pobierz
    • pytania i odpowiedzi.doc
      68 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      38 KB Pobierz
  • 23/2011 - Dostawa kardiomonitora i aparatu ekg

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na dostawę kardiomonitora i aparatu ekg.

    Ogłoszenie o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w załączeniu.

     

    Termin składania ofert: 12.09.2011 r., godz. 10:00.

    • ZP-400.doc
      48 KB Pobierz
    • SIWZ - aparatura - tekst.doc
      231 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      33 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      35 KB Pobierz
  • 21/2011 - Dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz odczynników i materiałów zużywalnych do mikrokolumnowego systemu do wykonywania badań serologicznych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do zamawiającego odczynników do badań hematologicznych oraz odczynników i materiałów zużywalnych do mikrokolumnowego systemu do wykonywania badań serologicznych.

    Zamówienie podzielone jest na 2 części.

    Część 1: Odczynniki do badań hematologicznych do analizatora Sysmex XS 1000 i.

    Część 2: Odczynniki i materiały zużywalne do mikrokolumnowego systemu do wykonywania badań serologicznych

    Termin składania ofert

    Oferty należy składać do dnia 9 września 2011 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych - pokój nr 44 w podziemiach.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 września 2011 r. o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego.

    Treść ogłoszenia i SIWZ w załącznikach.

    Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 31.08.2011 .r.

    Odpowiedzi na pytania i zmiana ogłoszenia w załączniku.

    Informacja o wyborze oferty w załączniku

  • 22/2011 - Dostawa artykułów do dezynfekcji

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

     

    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego, artykułów do dezynfekcji w asortymencie i w ilościach określonych w formularzach asortymentowo - cenowych, przedstawionych w Załącznikach nr 2-1 - 2-3 stosownie do sukcesywnie zgłaszanych potrzeb (zamówień) Zamawiającego.

    Zamówienie jest podzielone na trzy części:

    Część 1: Preparaty do dezynfekcji i mycia rąk, błon śluzowych i skóry;

      Część 2: Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu medycznego i narzędzi;

    Część 3: Preparat tlenowy do dezynfekcji i mycia endoskopów giętkich i inkubatorów.

    Ofertę ależy dostarczyć do dnia 17 sierpnia 2011 roku do godziny 10.00 do siedziby zamawiającego do Działu Zamówień Publicznych - pokój nr 44 ( w podziemiach).

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 sierpnia 2011 roku o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.

    Treść SIWZ i ogłoszenie w załączniku.

    Treść pytań i odpowiedzi w załączniku.

    Informacja o wyborze oferty w załączniku.

  • 18/2011 - Dostawa mebli medycznych i mebli kuchennych oraz pozostałych elementów wyposażenia medycznego i niemedycznego dla gabinetów zabiegowych, kuchenek oddziałowych i brudownika Oddziału Pediatryczneg

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

     

    Przetarg nieograniczony na dostawę mebli medycznych i mebli kuchennych oraz pozostałych

    elementów wyposażenia medycznego i niemedycznego dla gabinetów zabiegowych, kuchenek

    oddziałowych i brudownika Oddziału Pediatrycznego

     

     

    Termin składania ofert: 15 lipca 2011 r. godz. 10:00

     

     

    Ogłoszenie o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w załączeniu

     

     

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    • Ogłoszenie o zamówieniu.doc
      40 KB Pobierz
    • SIWZ - gabinety - tekst.doc
      360 KB Pobierz
    • SIWZ - gabinety - Załącznik nr 2.xls
      19 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      56 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 2.doc
      34 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 3.doc
      33 KB Pobierz
    • Wybór oferty Paramedica.doc
      36 KB Pobierz
  • 16/2011 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej193.000 euro na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Oferty należy składać do dnia 17 czerwca 2011 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych - pokój nr 44 w podziemiach. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 czerwca 2011 r. o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego.

    Ogłoszenie w BZP zostało zamieszczone w dniu 9.06.2011 r.

    Treść ogłoszenia i SIWZ  w załącznikach

    Treść pytań i odpowiedzi w załączniku

    Treść pytania i odpowiedź w załączniku

    • ogłoszenie.doc
      29 KB Pobierz
    • SIWZ drobny sprz.med_..doc
      110 KB Pobierz
    • SIWZ -załącznik 2.xls
      43 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      51 KB Pobierz
    • Odpowiedzi II.doc
      35 KB Pobierz
    • Wybór oferty.odt
      34 KB Pobierz
  • 14/2011 - Pranie bielizny i odzieży szpitalnej

    Usługi
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na pranie bielizny i odzieży szpitalnej

     

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu

     

    Termin składania ofert: 3 czerwca 2011 r., godz. 10:00

     

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    Wybór oferty w załączniku.

  • 13/2011 - Dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia dla Oddziału Pediatrycznego

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

     

    Przetarg nieograniczony na dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia dla Oddziału Pediatrycznego

     

    Termin składania ofert: 2 czerwca 2011 r. godz. 10:00

  • 12/2011 - Dostawa tuszy, tonerów, folii i papieru do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę tuszy, tonerów, folii i papieru do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 193.000 euro.

    Termin wykonania zamówienia 24 miesiące.

    Oferty należy składać do dnia 23 maja 2011 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pokój nr 44.

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 maja 2011 r., godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego.

    Treść ogłoszenia w załączniku.

    Treść SIWZ w załączniku

    Pytania, odpowiedzi oraz modyfikacja SIWZ w załączniku. Zamawiający rezygnuje z pozycji nr 73 w załączniku nr 2-1 tusze i tonery.

    Wybór oferty w załączniku.

    • SiWZ[1].doc
      115 KB Pobierz
    • SIWZ Załącznik 2-1tusze i tonery.xls
      24 KB Pobierz
    • SIWZ Załącznik 2-2 folia.xls
      8 KB Pobierz
    • SIWZ Załącznik 2-3 papier.xls
      9 KB Pobierz
    • Ogłoszenie.doc
      25 KB Pobierz
    • Pytania,odpowiedzi, modyfikacja.doc
      32 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      35 KB Pobierz
  • 9/2011 - Dostawa materiałów opatrunkowych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów opatrunkowych jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 193.000 euro.

    Termin składania ofert 16.05.2011 r., godz: 10:00

    Termin otwarcia ofert 16.05.2011 r., godz: 10:15

    Treść ogłoszenia w załączniku.

    Treść SIWZ w załączniku.

    Nastąpiła modyfikacja SIWZ. Zmiana dotyczy Załącznika 2f, część 6 pozycja 1.

    Zmianie ulega termin składania ofert z dnia 16.05.2011r, na dzień 20.05.2011 r., godzina 10:00. Miejsce składania ofert - bez zmian.

    Zmianie ulega termin otwarcia ofert z dnia 16.05.2011r., na dzień 20.05.2011r., godzina 10:15. Miejsce otwarcia ofert - bez zmian.

    Pytania i odpowiedzi oraz modyfikacja SIWZ znajdują się w załącznikach.

    Wybór oferty w załączniku

    • Ogłoszenie.doc
      25 KB Pobierz
    • SIWZ - materiały opatrunkowe.doc
      112 KB Pobierz
    • Część I, załącznik 2a.xls
      12 KB Pobierz
    • Część II, załącznik 2b.xls
      9 KB Pobierz
    • Część III, załącznik 2c.xls
      12 KB Pobierz
    • Część IV, załącznik 2d.xls
      10 KB Pobierz
    • Część V, załącznik 2e.xls
      11 KB Pobierz
    • Część VI, załącznik 2f.xls
      11 KB Pobierz
    • Część VI, załącznik 2f modyfikacja.xls
      11 KB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi.doc
      34 KB Pobierz
    • pytania,odpowiedzi i modyfikacja SIWZ.doc
      25 KB Pobierz
    • Pytania i odpowiedzi cd..doc
      40 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      45 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa