Archiwum

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

  • Archiwum

Zamówienia publiczne

< powrót
  • 38/2011 - Dostawa łóżek szpitalnych dla małych dzieci dla Oddziału Pediatrycznego

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na dostawę łóżek szpitalnych dla małych dzieci dla Oddziału

    Pediatrycznego

     

    Termin składania ofert: 08.12.2011 r., godz. 10:00

     

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    • ZP-400.doc
      41 KB Pobierz
    • SIWZ - łóżka - tekst.doc
      125 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      49 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      37 KB Pobierz
  • 34/2011 - Dostawa łóżek szpitalnych dla Oddziału Pediatrycznego

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na dostawę łóżek szpitalnych dla Oddziału Pediatrycznego

     

    Termin składania ofert: 18.11.2011 r., godz. 11:00.

     

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu.

     

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu.

    • ZP-400.doc
      51 KB Pobierz
    • SIWZ - łóżka - tekst.doc
      206 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      62 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 2.doc
      44 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      40 KB Pobierz
  • 33/2011 - Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na dostawę aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego

    Termin składania ofert: 18.11.2011 r., godz. 10:00.

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu.

    Zmiana terminu składania ofert.

    Nowy termin: 22.11.2011 r., godz. 10:00.

    Zmiana SIWZ dla Części 2 zamówienia - dostawa pomp jednostrzykawkowych zamiast dwustrzykawkowych.

    Nowa Część 2 zamówienia: Dostawa 20 szt. pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych.

    Nowy Załącznik nr 2-2 w załączeniu.

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w załączeniu.

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu.

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w załączeniu.

  • 30/2011 - Dostawa rękawic medycznych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na " Dostawę rękawic medycznych" jest prowadzone w trybie przetargu nieograiczonego poniżej 193.000 euro.

    Termin składania ofert: 07.11.2011r., godz: 10:00

    Termin otwarcia ofert 07.11.2011r., godz: 10:15

    Data publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25.10.2011r.

    Treść ogłoszenia w załączniku.

    Treść SIWZ i formularz asortymentowo - cenowy w załączniku

     Pytania i odpowiedzi w załączniku.

    Wybór oferty w załączniku

    Unieważnienie czynności wyboru oferty w załączniku

    Ponowny wybór oferty.

    • Ogłoszenie.doc
      29 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo - cenowy.xls
      11 KB Pobierz
    • SIWZ, rękawice.doc
      97 KB Pobierz
    • pytania i odpowiedzi.doc
      26 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      26 KB Pobierz
    • unieważnienie czynności wyboru oferty.doc
      23 KB Pobierz
    • Ponowny wybór oferty.doc
      26 KB Pobierz
  • 31/2011 - Dostawa komputerów i drukarek dla Oddziału Pediatrycznego

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony

    na dostawę komputerów i drukarek dla Oddziału Pediatrycznego

    Termin składania ofert: 31.10.2011 r. godz. 11:00

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu

  • 29/2011 - Dostawa mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu oraz Oddziału Pediatrycznego

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony

    na dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia holu oraz Oddziału Pediatrycznego

    Termin składania ofert: 31.10.2011 r. godz. 10:00

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    Zmiana terminu wykonania zamówienia z 10.12.2011 r. na 15.12 2011 r.

    • ZP-400.doc
      50 KB Pobierz
    • SIWZ - hol - tekst.doc
      109 KB Pobierz
    • SIWZ - hol - Załącznik nr 2.xls
      20 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4.pdf
      6.93 MB Pobierz
    • Załącznik nr 5 szafa kartotekowa.JPG
      62 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 szafa ubraniowa.JPG
      68 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      51 KB Pobierz
    • ZP-406.doc
      17 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      41 KB Pobierz
  • 28/2011 - Dostawa leków cytostatycznych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na dostawe leków cytostatycznych

     

    Termin składania ofert: 28.10.2011 r., godz. 10:00

     

    Ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ w załączeniu.

    • ZP-400.doc
      96 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - tekst.doc
      91 KB Pobierz
    • SIWZ - leki - Załączniki nr 2.xls
      150 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      44 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      61 KB Pobierz
  • 26/2011 - Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji endoskopów i inkubatorów.

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

     

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę preparatów do mycia i dezynfekcji endoskopów i inkubatorów.  jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 193.000 euro.

    Termin składania  ofert:

    do dnia 11 października 2011 roku do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 30.09.2011 r.

    Treść SIWZ i ogłoszenie w załączniku.

    Treść pytań i odpowiedzi w załączniku.

    Unieważnienie postępowania w załączniku.
     

     

  • 24/2011 - Dostawa płynów infuzyjnych i sprzętu medycznego do pracowni leków cytostatycznych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego płynów infuzyjnych i sprzętu medycznego do pracowni leków cytostatycznych w ilościach i w asortymencie wymienionych w formularzach asortymentowo - cenowych, przedstawionych w Załącznikach nr 2-1 – 2-2.

    Zamówienie jest podzielone na 2 części:

    Część 1 zamówienia: Zestawy i przyrządy do pracowni leków cytostatycznych. Kod CPV 33.14.16.24-;

    Część 2 zamówienia: Płyny infuzyjne do leków cytostatycznych. Kod CPV 33.00.00.00-6.

    Oferty należy składać do dnia 4 października 2011 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych - pokój nr 44 w podziemiach. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4.10.2011 r. o godz. 10.15

    Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 26.09.2011 r.

    SIWZ i ogłoszenie w załączniku.

    Wybór oferty w zalączniku

    • ogłoszenie.doc
      34 KB Pobierz
    • SIWZ, sprzęt med. cytostatyczny.doc
      111 KB Pobierz
    • SIWZ,załącznik.xls
      42 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      41 KB Pobierz
  • 25/2011 - Dostawa szwów chirurgicznych

    Dostawy
    |
    Zarchiwizowano
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Przetarg nieograniczony na dostawę szwów chirurgicznych

     

    Ogłoszenie o zamówieniu i specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załączeniu.

     

    Termin składania ofert: 29.09.2011 r., godz. 10:00

     

    Odpowiedzi na pytania w załączeniu

    Wybór oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie[1].doc
      50 KB Pobierz
    • SIWZ - szwy - tekst.doc
      114 KB Pobierz
    • Załączniki do SIWZ.xls
      36 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania.doc
      66 KB Pobierz
    • Wybór oferty.doc
      41 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa