Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę leków, jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej 214.000 euro na podstawie art 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Oferty należy składać do dnia 12 lipca 2021 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem art. 138 ust. 4 Ustawy Pzp.
Numer ogłoszenia: 2021/S 114-298938, wysłane do publikacji: 10.06.2021 r., opublikowane: 15.06.2021 r.
Dokumentacja w załączniku.
Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku.
Kwota na sfinansowanie zamówienia.
Informacja z otwarcia ofert.
Na podstawie art. 249. ustawy z dnia 11.09.2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), Zamawiający wezwał Wykonawców:
- Urtica Sp. z o. o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław,
- FARMACOL-LOGISTYKA Sp. z o.o., ul. Szopienicka 77, 40-431 Katowice
do złożenia ofert dodatkowych na część 72 zamówienia zawierających nowe ceny,
oraz
- SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 9, 40-273 Katowice
- Asclepios S.A., Hubska 44, 50-502 Wrocław
do złożenia ofert dodatkowych na część 58 zamówienia zawierających nowe ceny.
Termin składania ofert do dnia 5.08.2021 r. do godziny 10:00.
Zgodnie z art. 251. ustawy Pzp Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych przez nich ofertach.
Uzasadnienie
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu na część 58 i 72 zamówienia zostały złożone, odpowiednio do każdej z części, dwie oferty przez ww. Wykonawców o takiej samej najniższej cenie. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, dlatego do rozstrzygnięcia przetargu w częściach 58 i 72 zamówienia wymagał złożenia przez Wykonawców ofert dodatkowych.
Informacja z otwarcia ofert dodatkowych na część 58 zamówienia w załączeniu.
Zamawiający unieważnił czynności wezwania do złożenia ofert dodatkowych na część 72 zamówienia. Po ponownym badaniu ofert Zamawiający stwierdził, że ceny ofert złożone przez Wykonawców w części 72 zamówienia różnią się o 16 groszy.
Zawiadomienie o unieważnieniu części postępowania.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączniku.