Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 501254
  • 10/2022/DZP Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej również pzp.

    Termin złożenia oferty: do dnia 13 maja 2022 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 29.04.2022 r., numer ogłoszenia 2022/BZP 00140247/01

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, projektowane postanowienia umowy, w załączeniu.

    Informacja o zamieszczonym ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia w załączeniu. Ogłoszenie z dnia 10.05.2022 r., nr  2022/BZP 00151803/01

    Odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawców w załączeniu.

    Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o zmianie terminu wezwania do uzupełnienia brakujących dokumentów.

    Dokument pod nazwą “Przedłużenia terminu uzupełnienia (...)” dotyczy tylko Wykonawców, którzy zostali wezwani do uzupełnienia dokumentów wskazanych przez Zamawiającego do dnia 30.05.2022 r.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

     

    • 2022_BZP 00139628_01 (1).pdf
      248 KB Pobierz
    • wzór formularza oferty załącznik nr 1.docx
      14 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. 2.xlsx
      52 KB Pobierz
    • PPU pdf.pdf
      289 KB Pobierz
    • SWZ.pdf
      1.48 MB Pobierz
    • Skan ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.pdf
      71 KB Pobierz
    • Odpowiedzi na pytania 10 2022 DZP.pdf
      1.23 MB Pobierz
    • scan Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf
      213 KB Pobierz
    • Skan informacja z otwarcia ofert.pdf
      489 KB Pobierz
    • Przedłużenia terminu uzupełnienia platf strona wWk.pdf
      220 KB Pobierz
    • wybór_ofert_platforma_10_2022_DZP.pdf
      1.51 MB Pobierz
  • 9/2022/DZP DOSTAWA WANNY PORODOWEJ DO RELAKSACJI I ODBIERANIA PORODÓW W WODZIE

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę wanny porodowej do relaksacji oraz odbierania porodów w wodzie (wraz z wyposażeniem) o wartości poniżej 130 000 zł, w oparciu o art. 2 ust. 1. pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 4.05.2022 r. do godziny 10:00

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 20.04.2022 r.

    Ogłoszenie, Formularz oferty, Formularz asortymentowo-cenowy, Projektowane postanowienia umowy, Informacja o ochronie danych osobowych w załącznikach.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie_9_2022_DZP.pdf
      129 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_9_2022_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_9_2022_DZP.xls
      29 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_9_2022_DZP.pdf
      291 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_9_2022_DZP.pdf
      358 KB Pobierz
    • wybór_oferty_strona_internetowa_9_2022_DZP.pdf
      50 KB Pobierz
  • 7/2022/DZP Sporządzanie i dostawa mieszanin do żywienia pozajelitowego

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sporządzanie i dostawę mieszanin do żywienia pozajelitowego o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm).

    Termin złożenia ofert: do dnia 22 kwietnia 2022 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 01.04.2022 r.

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, projektowane postanowienia umowy, porozumienie w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych, załączniki do umowy oraz informacja o ochronie danych osobowych w załączeniu.

    Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty.

    • Skan ogłoszenia 7 2022 DZP.pdf
      130 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xlsx
      11 KB Pobierz
    • wzór oferty zał. nr 1.docx
      18 KB Pobierz
    • PPU.pdf
      482 KB Pobierz
    • RODO zał nr 5.pdf
      247 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 do umowy recepta.pdf
      260 KB Pobierz
    • Lista produktów leczniczych zał. nr 2 do umowy.pdf
      244 KB Pobierz
    • Żywienie pozajelitowe-powierzenie przetwarzania-danych-zał. nr 4.pdf
      280 KB Pobierz
  • 6/2022/DZP, na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy.

    Termin składania ofert do dnia 29.03.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin otwarcia ofert 29.03.2022 r. godz. 11:00.

    Data wysłania i zamieszczenia ogłoszenia w BZP 17.03.2022 r.

    SWZ, ogłoszenie, projekt umowy w załączniku

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • formularz oferty.docx
      21 KB Pobierz
    • ogłoszenie BZP.pdf
      142 KB Pobierz
    • projekt umowy .pdf
      389 KB Pobierz
    • SWZ kontrola dostepu.pdf
      817 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      40 KB Pobierz
    • 6_2022_DZP_Informacja z otwarcia ofert.pdf
      63 KB Pobierz
    • 6_2022_DZP_informacja_o_wynikach_platforma.pdf
      122 KB Pobierz
  • Plan postępowań na rok 2022

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Plan postępowań prowadzonych według ustawy Pzp na 2022 rok w załączniku.

  • 1/2022 DOSTAWA AKCESORIÓW DO REKONSTRUKCJI PIERSI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę akcesoriów do rekonstrukcji piersi jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na postawie art. 275 pkt 1) ustaw z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 15.02.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawijacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048981/1. Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.02.2022 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      832 KB Pobierz
    • SWZ_1_2022_platforma.pdf
      482 KB Pobierz
    • Zał_1_do_SWZ_wzór_formularza_oferty_platforma.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2-1 – 2.2_do_SWZ_formularz asortymentowo-cenowy_platforma.xls
      44 KB Pobierz
    • Zał_3_do_SWZ_projektowane_postanowienia_umowy_platforma.pdf
      321 KB Pobierz
    • wyjaśnienie_treści_SWZ_1_2022.pdf
      58 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia_platforma.pdf
      36 KB Pobierz
    • 1_2022_Informacja z otwarcia ofert.pdf
      75 KB Pobierz
    • informacja_o_wynikach_platforma.pdf
      108 KB Pobierz
  • 4/2022/DZP na Dostawę czujników jednorazowych do pomiaru saturacji dla noworodków i dorosłych 3 kg i 30 kg

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sprzedaż i dostawę czujników jednorazowych do pomiaru saturacji dla noworodków i dorosłych < 3 kg i > 30 kg o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł,
    w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm).

    Termin złożenia oferty: do dnia 14 lutego 2022 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 04.02.2022 r.

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, projektowane postanowienia umowy oraz informacja o ochronie danych osobowych w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty  w załączeniu.

    • Ogłoszenie 4 2022.pdf
      130 KB Pobierz
    • PPU 4 2022.pdf
      344 KB Pobierz
    • RODO 4 2022.pdf
      85 KB Pobierz
    • wzór oferty zał. nr 1.docx
      17 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xls
      28 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 4 2022 DZP.pdf
      59 KB Pobierz
    • Wybór Strona i Wyk..pdf
      78 KB Pobierz
  • 2/2022/DZP Dostawa błon mammograficznych i ogólnodiagnostycznych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na sprzedaż i dostawę błon mammograficznych i ogólnodiagnostycznych o wartości zamówienia poniżej 130 000 zł, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm).

    Termin złożenia oferty: do dnia 21 stycznia 2022 r. do godziny 10:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 10.01.2022 r.

    Ogłoszenie, formularz oferty, formularz asortymentowo-cenowy, projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz informacja o ochronie danych osobowych w załączeniu.

    Pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego  w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie (3).pdf
      114 KB Pobierz
    • OPZ zał nr 3.pdf
      50 KB Pobierz
    • PPU zał. nr 4.pdf
      398 KB Pobierz
    • RODO zał. nr5.pdf
      84 KB Pobierz
    • Formularz asortymentowo-cenowy zał. nr 2.xls
      27 KB Pobierz
    • wzór oferty zał. nr 1.docx
      17 KB Pobierz
    • Odp. na pyt. 2 2022 DZP.pdf
      62 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 2 2022 DZP.pdf
      45 KB Pobierz
    • Wybór 2 2022 Strona.pdf
      44 KB Pobierz
  • 44/2021 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGI PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 18.01.2022 r. do godziny 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338790/01. Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: 30.12.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Nowy termin składania ofert:

    W związku z art. 284 ust. 2 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2019 poz. 779 z póź. zm. Zamawiający zmienia termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 21.01.2022 r. do godziny 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem  Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia 2022/BZP 00019352/01. Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych: 14.01.2022 r.

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Zawiadomienie o unieważnieniu części postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert dodatkowych w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania na część 31 zamówienia w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu postępowania na część 88 zamówienia w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie.pdf
      4.63 MB Pobierz
    • SWZ_44_2021_platforma.pdf
      663 KB Pobierz
    • zał_1_do_SWZ_wzór_formularza_oferty_platforma.docx
      31 KB Pobierz
    • Załącznik_2_do_SWZ_Formularz_asortymentowo_cenowy_platforma.xlsx
      445 KB Pobierz
    • zał_3_do_SWZ_projektowane_postanowienia_umowy_platforma.pdf
      616 KB Pobierz
    • Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_2022_BZP 00019352_01.pdf
      126 KB Pobierz
    • wyjaśnienie_treści_SWZ_44_2021.pdf
      1.29 MB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      41 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_platforma.pdf
      719 KB Pobierz
    • 44_2021_unieważnienie_części.pdf
      52 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert dodatkowych_platforma.pdf
      95 KB Pobierz
    • wybór_ofert_platforma.pdf
      545 KB Pobierz
    • 44_2021_unieważnienie_część_31 zamówienia.pdf
      50 KB Pobierz
    • 44_2021_unieważnienie_część_88_zamówienia.pdf
      53 KB Pobierz
  • 41/2021 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH, W TYM ODPADÓW ZAKAŹNYCH, ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WYTWARZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 19.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 15.12.2021 r. do godziny 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303342/01. opublikowano: 7.12.2021 r.

    Dokumentacja postępowania w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie.pdf
      361 KB Pobierz
    • SWZ_postępowanie_41_2021_platforma.pdf
      507 KB Pobierz
    • zał_1_formularz_oferty_platforma.docx
      19 KB Pobierz
    • zał_2_formularz_asortymentowo-cenowy_platforma.xlsx
      13 KB Pobierz
    • zał_3_projektowane_postanowienia_umowy_platforma.pdf
      491 KB Pobierz
    • 41_2021_kwota_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf
      43 KB Pobierz
    • 41_2021_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
      66 KB Pobierz
    • 41_2021_wybór_oferty_platforma.pdf
      163 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa