Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 448125
  • 17/2023/DZP Konserwacja, przeglądy instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz obsługa serwisowa agregatów chłodniczych sprężarkowych i absorpcyjnych zainstalowanych w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje że  ogłosił postępowanie na usługi pn.: Konserwacja, przeglądy instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz obsługa serwisowa agregatów chłodniczych sprężarkowych i absorpcyjnych zainstalowanych w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny".

    Dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem  w załączniku.  Postępowanie prowadzone jest  na stronie internetowej  Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert do dnia 29.05.2023 r. do godz. 10:00.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    • ogłoszenie.pdf
      146 KB Pobierz
    • SWZ przegląd.pdf
      1.42 MB Pobierz
    • Zał._1 formularaz oferty.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał._2, HARMONOGRAM KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACJI MECHANICZNEJ - KLIMOR.pdf
      540 KB Pobierz
    • Zał._3, HARMONOGRAM KONSERWACJI AGREGATU WODY LODOWEJ TRADE.pdf
      710 KB Pobierz
    • Zał._4, INSTRUKCJA OBSŁUGI I KONSERWACJI CHŁODZIARKI ABSORPCYJNEJ SHUNAGLIANG.pdf
      4.96 MB Pobierz
    • Zał._5, PPU 2023 wentylacja.pdf
      367 KB Pobierz
    • Zał._6 Wzór_oświadczenia_RODO(1).doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._7 Wzór_oświadczenia_sankcyjne (2).doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._ do PPU, Protokół_odbioru prac konserwacyjnych.pdf
      338 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści SWZ_17_2023_DZP.pdf
      335 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 17_2023_DZP.pdf
      222 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      56 KB Pobierz
  • 15/2023/DZP, Dostawa aparatów ultrasonograficznych dla Izby Przyjęć Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie w trybie podstawowym na dostawę aparatów ultrasonograficznych dla Izby Przyjęć  Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Termin składania ofert do dnia 23.05.2023 r. do godz. 10:00 na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Dokumentacja w załączniku oraz na Platformie zakupowej

    Zamawiający zmienia termin składania ofert i wyznacza go na dzień  26.05.2023 r. godz. 10:00.

    W załaczniku wyjasnienia treści SWZ

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączeniu.

    • 08db5168-1c66-2346-fedd-bc0011a8b70e.pdf
      147 KB Pobierz
    • SWZ USG.pdf
      272 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty.doc
      36 KB Pobierz
    • Załacznik 2, Właściwości techniczne.doc
      252 KB Pobierz
    • Załacznik 3, PPU 2023 USG.pdf
      318 KB Pobierz
    • Załącznik 4, Wzór oświadczenia RODO.docx
      13 KB Pobierz
    • Załącznik 5, Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      13 KB Pobierz
    • zmiana ogłoszenia.pdf
      37 KB Pobierz
    • wyjaśnienia_treści_SWZ_15-2023_DZP.pdf
      2.56 MB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 15_2023_DZP.pdf
      196 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 15_2023_DZP.pdf
      275 KB Pobierz
    • wybór oferty.pdf
      101 KB Pobierz
  • REGULAMIN PRZEPROWADZANIA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Ragulamin w załączniku

    • Regulamin wstepnych konsultacji rynkowych.pdf
      416 KB Pobierz
  • wstępne konsultacje rynkowe

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza przeprowadzenie wstepnych konsultacji rynkowych dotyczących planowanego zakupu aparatury na Oddział Neonatologii.

    Ogłoszenie oraz formularz zgłoszenia w załączniku

    Termin składania zgłoszeń do dnia 19.05.2023 r.

    • ogoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych.pdf
      182 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1_zgłoszenie.docx
      22 KB Pobierz
  • 16/2023/DZP DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO STERYLNEGO

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę drobnego sprzętu medycznego sterylnego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022.1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 2 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Miejsce i termin składania próbek:

    Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy dostarczyć do dnia 2 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego w Kancelarii Szpitala (patio, poziom 0), adres: 02-544 Warszawa, ul. A.J. Madalińskiego 25.

    Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. Urz. UE: 28.04.2023 r. Ogłoszenie zostało opublikowane: 3.05.2023 r. pod numerem: 2023/S 086-265665

    Dokumentacja w załączniku.

    Ogłoszenie o zmianach w załączeniu.

    Nowy termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 6 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Miejsce i termin składania próbek:

    Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy dostarczyć do dnia 6 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego w Kancelarii Szpitala (patio, poziom 0), adres: 02-544 Warszawa, ul. A.J. Madalińskiego 25.

    Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    W załączeniu ciąg dalszy wyjaśnień treści SWZ do postępowania 16/2023/DZP.

    Ciąg dalszy wyjaśnień treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty w części 39 zamówienia zamówienia i powtórzeniu czynności badania i oceny oferty w załączeniu. 

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 39 zamówienia w załączeniu.

     Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w części 46 zamówienia i powtórzeniu czynności badania ofert w załączeniu.

    Informacja o odrzuceniu ofert i unieważnieniu postępowania w części 46 zamówienia.

    • Ogłoszenie.pdf
      762 KB Pobierz
    • SWZ_16_2023_DZP.pdf
      438 KB Pobierz
    • Zał_1 Wzór formularza oferty_16_2023_DZP.docx
      22 KB Pobierz
    • Zał_2-1_2-46 Formularze asortymentowo cenowe_16_2023_DZP.xls
      609 KB Pobierz
    • Zał_3 Projektowane postanowienia umowy_16_2023_DZP.pdf
      609 KB Pobierz
    • Zał_4 Wzór oświadczenia RODO_16_2023_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5 Wzór oświadczenia sankcyjnego_16_2023_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Ogłoszenie o zmianach.pdf
      87 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści SWZ_16_2023_DZP.pdf
      11.43 MB Pobierz
    • c.d.wyjaśnienia_treści_SWZ_16_2023_DZP.pdf
      117 KB Pobierz
    • c_d_II_wyjaśnienia_treści_SWZ_16_2023_DZP.pdf
      61 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia_16_2023_DZP.pdf
      34 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert _16_2023_DZP.pdf
      235 KB Pobierz
    • Wybór_ofert_16_2023_DZP.pdf
      756 KB Pobierz
    • Unieważnienie_powtórzenie_cz_39_zamówienia_16_2023_DZP.pdf
      72 KB Pobierz
    • cz_39_post_16_2023_DZP_wybór_oferty.pdf
      81 KB Pobierz
    • Część_46_unieważnienie_czynności_wyboru_najkorzystniejszej_oferty_16_2023_DZP.pdf
      69 KB Pobierz
    • Odrzucenie_ofert_unieważnienie_postępowania_cz_46_zamówienia_16_2023_DZP.pdf
      64 KB Pobierz
  • 9/2023/DZP PEŁNIENIE DYŻURÓW TECHNICZNYCH ORAZ UTRZYMANIE W CIĄGŁEJ SPRAWOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI WE WSZYSTKICH W BUDYNKACH ORAZ NA TERENIE SZPITALA IM. ŚW RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny" jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 10.05.2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Dokumenty w załączeniu.

    Wybór oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      2.93 MB Pobierz
    • SWZ dyżury 2023_platforma.pdf
      405 KB Pobierz
    • Zał._1 formularz oferty.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał._2 PPU.pdf
      527 KB Pobierz
    • Zał._3 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      25 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_9_2023_DZP.pdf
      338 KB Pobierz
  • 8/2023/DZP ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY SZPITALANEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ PERSONELU , USŁUG WYNAJMU BIELIZNY POŚCIELOWEJ I ODZIEŻY OPERACYJNEJ WRAZ Z WYNAJMEM: DYSTRYBUTORA DO ODZIEŻY OPERACYJNEJ ORAZ RĘCZNEGO SKANERA RFID

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej personelu, usług wynajmu bielizny pościelowej i odzieży operacyjnej wraz z wynajmem: dystrybutora do odzieży operacyjnej oraz ręcznego skanera RFID" jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składań do dnia 14 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Dokumentacja w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      604 KB Pobierz
    • SWZ_8_2023_DZP.pdf
      431 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty_8_2023_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz_asortymentowo_cenowy_8_2023_DZP.xlsx
      20 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_8_2023_DZP_platforma.pdf
      615 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_RODO_8_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_8_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia_treści_SWZ_8_2023_DZP.pdf
      336 KB Pobierz
    • Informacja_o_kwocie_na_sfinansowanie_zamówienia_8_2023_DZP.pdf
      46 KB Pobierz
    • Informacja_z_otwarcia_ofert_8_2023_DZP.pdf
      78 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_8_2023_DZP.pdf
      406 KB Pobierz
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2023 roku

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Plan postępowań o udzielenie zamówienia na rok 2023 w załączniku

    • plan zamówień na 2023 r..pdf
      486 KB Pobierz
  • 1/2023/DZP DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH I SIATEK POLIPROPYLENOWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę szwów chirurgicznych i siatek polipropylenowych jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na postawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 3 lutego 2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Miejsce i termin składania próbek:

    Próbki odpowiadające danej ofercie i prawidłowo opisane należy dostarczyć do dnia 3 lutego 2023 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego w Kancelarii Szpitala (patio, poziom 0), adres: 02-544 Warszawa, ul. A.J. Madalińskiego 25.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      3.3 MB Pobierz
    • SWZ_1_2023_DZP.pdf
      550 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty_1_2023_DZP.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_1_2023_DZP.xls
      57 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_1_2023_DZP.pdf
      437 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_1_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_1_2023_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • wyjaśnienia_SWZ_platforma_1_2023_DZP.pdf
      1.46 MB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf
      180 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_1_2023_DZP.pdf
      282 KB Pobierz
    • wybór_ofert_1_2023_DZP.pdf
      853 KB Pobierz
  • 40/2022/DZP DOSTAWA PAPIERÓW DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę papierów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022.1710 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 11 stycznia 2023 r. go godziny 10:00.

    Termin i miejsce składania próbek: próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 11.01.2023 r. do godziny 10:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 30.12.2022 r.

    W załączeniu: Formularz oferty (Załącznik nr 1), formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2), projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 3), informacja o ochronie danych osobowych (Załącznik nr 4), oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych (Załącznik nr 6).

    Wybór oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_40_2022_DZP.pdf
      680 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_40_2022_DZP.docx
      21 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_40_2022_DZP.xlsx
      11 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_40_2022.pdf
      425 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_40_2022_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_40_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_40_2022_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_40_2022_DZP.pdf
      433 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa