Zamówienia

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 449956
  • 15/2024/DZP SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Sprzedaż i dostawę artykułów biurowych”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: : do dnia 16.05.2024 r. do godziny 11.00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia 09.05.2024 r

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej i ponownym badaniu ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca ponownego wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_15_2024_DZP.pdf
      148 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1- wzór formularza oferty_15-2024_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2- formularz asortymentowy-cenowy_15_2024_DZP.xlsx
      24 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3- Projektowane postanowienia umowy 15_2024_DZP.pdf
      227 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 - Informacja_o_ochronie_danych_osobowych.pdf
      261 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia RODO_15_2024_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 6 - Wzór oświadczenia sankcyjnego_15-2024_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      293 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_15_2024_DZP.pdf
      73 KB Pobierz
    • Unieważnienie czynności wyboru ofert 15_2024_DZP.pdf
      57 KB Pobierz
    • Wybór II 15_2024_DZP.pdf
      131 KB Pobierz
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2024 roku

    Zamówienia publiczne
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy informuje o planowanych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w roku 2024.

  • 37/2023/DZP DOSTAWA MLEKA ORAZ ŻYWNOŚCI SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA DLA NIEMOWLĄT

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Dostawę mleka oraz żywności specjalnego przeznaczenia dla niemowląt". Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 17 listopada 2023 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 9 listopada 2023 r.

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_37_2023_DZP.pdf
      147 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      36 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy.pdf
      440 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      220 KB Pobierz
    • Zał._4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      26 KB Pobierz
    • Zał._5 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_37_2023_DZP.pdf
      54 KB Pobierz
    • Wybór -MLEKO.pdf
      55 KB Pobierz
  • 30/2023/DZP WYBÓR BIEGŁEGO REWIDENTA DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ZA ROK 2023 I 2024

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) na "Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024"

    Termin składania ofert: 10 październik 2023 r. do godziny 10:00.

    Miejsce składania ofert: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SPZOZ (patio, poziom 0).

    Forma złożenia oferty: papierowa. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: "Oferta na Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024" Numer postępowania 30/2023/DZP. Nie otwierać do dnia 10 października 2023 r. do godziny 10:00"

    Dokumentacja postępowania w załączeniu. 

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024 w załączeniu.

    • Ogłoszenie_30_2023_DZP.pdf
      288 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór Formularza oferty_30_2023_DZP.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Wzór_oświadczenia_RODO_30_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_30_2023_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_4_PPU_30_2023_DZP.pdf
      247 KB Pobierz
    • Zal 5_Klauzula Informacyjna -Pracownicy Wykonawcy - Oferenta.pdf
      295 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 30_2023_DZP.pdf
      61 KB Pobierz
    • Informacja dotycząca wyboru biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024. Nr postępowania 30_2023_DZP.pdf
      69 KB Pobierz
  • 27/2023/DZP ROZBUDOWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH SZPITALA POPRZEZ ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "DOPOSAŻENIE W SPRZĘT MEDYCZNY I SYSTEMY INFORMATYCZNE SZPITALA IM. ŚWIĘTEJ RODZINY"

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na Rozbudowę systemów informatycznych Szpitala poprzez zakup sprzętu informatycznego w ramach zadania "Doposażenie w sprzęt medyczny i systemy informatyczne Szpitala im. Świętej Rodziny".

    Zadanie finansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego i m.st. Warszawa.

    Postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 9.10.2023 r. do godz. 10:00

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. Urz. UE: 07.09.2023. Ogłoszenie zostało opublikowane: 12.09.2023 r. pod numerem: 2023/S 175-549811.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wynikach w załączniku.

    • Ogłoszenie.pdf
      135 KB Pobierz
    • SWZ_27_2023_DZP.pdf
      430 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty_27_2023_DZP.doc
      38 KB Pobierz
    • Załącznik 2, do SWZ Formularz asortym.-cenowy_27_2023_DZP.xlsx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2.1 do SWZ_27_2023_DZP.pdf
      571 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2.2 do SWZ_27_2023_DZP.odt
      42 KB Pobierz
    • Załącznik 3 PPU_27_2023_DZP.pdf
      705 KB Pobierz
    • Załącznik 4, Wzór oświadczenia RODO_27_2023_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Załącznik 5, Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_27_2023_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 27_2023_DZP.pdf
      39 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 27_2023_DZP.pdf
      46 KB Pobierz
    • informacja o wyborze oferty.pdf
      68 KB Pobierz
  • 26/2023/DZP, Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę  materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych.

    SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane  z  postępowaniem  o  udzielenie  zamówienia  są udostępnione na  Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

     

    Termin składania ofert do dnia 22.09.2023 r. do godz. 10:00.

     

    Zamawiający zgodnie z art. 135 ust. 3 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) – w związku z dużą ilością pytań do dokumentacji przetargowej – przedłuża termin składania i otwarcia ofert.

    Sprostowanie – Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu 14.09.2023 r.  – celem publikacji.

    Nowy termin składania i otwarcia ofert zostanie podany do wiadomości Wykonawców na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Sprostowanie - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji zostało opublikowane dnia 19.09.2023 r. w Dz. Urz. UE. Numer ogłoszenia w Dz. Urz. UE: 2023/S 180-562464.

    Nowy termin składania ofert: 26.09.2023 r. do godz. 10:00.

  • 25/2023/DZP Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Neonatologii - etap I w ramach zadania „Doposażenie w sprzęt medyczny i systemy informatyczne Szpitala im. Świętej Rodziny”

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieogranicziny na zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Neonatologii  - etap I w ramach zadania  „Doposażenie w sprzęt medyczny i systemy informatyczne Szpitala im. Świętej Rodziny”.

    Postępowanie jest prowadzone na na  Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert do dnia 19.09.2023 r. do godz. 10:00.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienie treści SWZ oraz Załącznik do odpowiedzi na pytanie 14. do Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Ciąg dalszy wyjaśnień treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączeniu.

    • ogłoszenie UE.pdf
      220 KB Pobierz
    • SWZ aparatura.pdf
      375 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty.doc
      40 KB Pobierz
    • Załacznik 2, Właściwości techniczne.doc
      891 KB Pobierz
    • Załącznik 3, PPU -aparatura.pdf
      326 KB Pobierz
    • Załącznik 4, Wzór oświadczenia RODO.docx
      13 KB Pobierz
    • Załącznik 5, Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      14 KB Pobierz
    • Protokół ze wstępnych konsulatcji rynkowych.pdf
      283 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia_treści_SWZ_25_2023_DZP.pdf
      928 KB Pobierz
    • Zał_do_odpowiedzi_na_pyt_14_do_Wyjaśnienia_treści_SWZ_25_2023_DZP.pdf
      448 KB Pobierz
    • c_d_wyjaśnienia_treści_swz_25_2023_DZP.pdf
      46 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia_25_2023_DZP.pdf
      40 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_25_2023_DZP.pdf
      91 KB Pobierz
    • informacja o wyborze ofert.pdf
      238 KB Pobierz
  • 22/2023/DZP dostawa kolposkopu z torem wizyjnym

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza postępowanie na dostawę kolposkopu w trybie do 130 000,00 zł.

    Termin składania ofert do dnia 27.07.2023 r. do godz. 14:00 w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumentacja w załączniku.

    • ogłoszenie.pdf
      126 KB Pobierz
    • Zał._1 Wzór_formularza_oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał._3 PPU -Kolposkop.pdf
      317 KB Pobierz
    • Zał._4 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._5 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      25 KB Pobierz
    • Informacja_o_ochronie_danych_osobowych.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał._2 formularz asortymentowy-parametry.docx
      20 KB Pobierz
    • Polityka Ochrony-porozumienie powierzenia przetwarzania danych.pdf
      451 KB Pobierz
  • 23/2023/DZP Dostawa leków

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę leków.

    Postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Dokumenty w załączniku

    Oferty należy składać do dnia 21.08.2023 r. do godz. 10:00.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w załączeniu.

    Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w częściach: 5, 12, 41 zamówienia w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w częściach: 5, 12 ,41 zamówienia w załączeniu.

    • ogłoszenie, 2023-OJS137-437078-pl.pdf
      1.34 MB Pobierz
    • SWZ_23_2023_DZP.pdf
      297 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór_formularza_oferty_23_2023_DZP.doc
      70 KB Pobierz
    • Zał_2_FAC_leki_chemioterapia_części_1-41.xlsx
      130 KB Pobierz
    • Zał_2_FAC_leki_o_różnym_przeznaczeniu_części_42-102.xlsx
      341 KB Pobierz
    • Zał_4 Wzór oświadczenia RODO_23_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_5 Wzór oświadczenia sankcyjnego_23_2023_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowiena umowy_23_2023_DZP.pdf
      459 KB Pobierz
    • Wyjaśnienie_treści_SWZ_23_2023_DZP.pdf
      1.19 MB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinasowanie zamówienia 23_2023_DZP.pdf
      31 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_23_2023_DZP.pdf
      408 KB Pobierz
    • Wybór ofert 23_2023_DZP.pdf
      1.32 MB Pobierz
    • część 5, 12, 41 zamówienia - unieważnienie czynności wyboru ofert. Nr postępowania 23_2023_DZP.pdf
      82 KB Pobierz
    • część_5_12_41_zamówienia_Wybór_ofert_23_2023_DZP.pdf
      157 KB Pobierz
  • 24/2023/DZP ZAKUP I DOSTAWA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ OBRAZÓW MAMMOGRAFICZNYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na zakup i dostawę stacji diagnostycznej obrazów mammograficznych. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Projekt jest finansowany z budżetu obywatelskiego w m. st. Warszawa - Wymiana sprzętu na warszawskich "SOR-ach" i "Izbach Przyjęć"

    Termin założenia ofert: do dnia 30.06.2023 r. do godziny 10:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 22.06.2023 r.

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Wybór oferty w załączeniu.

    • ogłoszenie.pdf
      149 KB Pobierz
    • Zał._1 Wzór_formularza_oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał._2 Formularz asortymentowy_ prametry techniczne.xlsx
      30 KB Pobierz
    • Zał._3 PPU stacja diagnostyczna.pdf
      505 KB Pobierz
    • Zał._4 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._5 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      25 KB Pobierz
    • Polityka Ochrony-porozumienie powierzenia przetwarzania danych.pdf
      451 KB Pobierz
    • Informacja_o_ochronie_danych_osobowych.docx
      18 KB Pobierz
    • Otwarcie_ofert_24_2023_DZP.pdf
      45 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_24_2023_DZP.pdf
      52 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa