Usługi

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 502492
  • 243/2024/TECH OBSŁUGA TECHNICZNA, W TYM PROWADZENIE PRAC KONSERWACYJNYCH, PRZEGLĄDÓW, NAPRAW INSTALACJI I URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU, DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGANIA PRZED POŻAREM ORAZ INSTALACJI ODDYMIANIA BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SZPITALA

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Obsługę  techniczną, w tym prowadzenie prac konserwacyjnych, przeglądów,  napraw instalacji i urządzeń systemu sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegania przed pożarem oraz instalacji oddymiania będących na wyposażeniu Szpitala”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 14.10.2024 r. do godziny 12:00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie- informacja w załączniku

    • Ogłoszenie_243_2024_TECH.pdf
      289 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty_243_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_2_Szczegółowy zakres robót_243_2024_TECH.pdf
      178 KB Pobierz
    • Zał_3_Wykaz wyposażenia przedmiotu zamówienia_243_2024_TECH.pdf
      86 KB Pobierz
    • Zał_4_Projektowane postanowienia umowy_243_2024_DZP.pdf
      365 KB Pobierz
    • Zał_5_ Wzór oświadczenia RODO.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych_243_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_243_2024_TECH.pdf
      299 KB Pobierz
    • unieważnienie postępowania.pdf
      67 KB Pobierz
  • 151/2024/TECH USŁUGA PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ I ELEKTRYCZNEJ NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN. „WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na Usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego branży budowlanej i elektrycznej nad zadaniem inwestycyjnym  pn. „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj”  

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł. w oparciu o art. 2 ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 25.06.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zadanie finansowane z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 18.06.2024 r.        

    Dokumenty postępowania w załącznikach.       

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotyczącą wyboru oferty w załączeniu.                                                                       

    • Ogłoszenie_151_2024_TECH.pdf
      901 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1- Wzór formularza oferty_151_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy 151_2024_TECH.pdf
      1.26 MB Pobierz
    • Załącznik nr 3 - Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_151_2024_TECH.pdf
      443 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia RODO_151_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5- Wzór oświadczenia sankcyjnego_151_2024_DZP.docx
      14 KB Pobierz
    • program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      729 KB Pobierz
    • WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 151_2024_TECH.pdf
      242 KB Pobierz
    • Wybór oferty 151_2024_TECH.pdf
      225 KB Pobierz
  • 30/2023/DZP WYBÓR BIEGŁEGO REWIDENTA DO BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ZA ROK 2023 I 2024

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) na "Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024"

    Termin składania ofert: 10 październik 2023 r. do godziny 10:00.

    Miejsce składania ofert: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SPZOZ (patio, poziom 0).

    Forma złożenia oferty: papierowa. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: "Oferta na Wybór biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024" Numer postępowania 30/2023/DZP. Nie otwierać do dnia 10 października 2023 r. do godziny 10:00"

    Dokumentacja postępowania w załączeniu. 

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024 w załączeniu.

    • Ogłoszenie_30_2023_DZP.pdf
      288 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór Formularza oferty_30_2023_DZP.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_Wzór_oświadczenia_RODO_30_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_30_2023_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_4_PPU_30_2023_DZP.pdf
      247 KB Pobierz
    • Zal 5_Klauzula Informacyjna -Pracownicy Wykonawcy - Oferenta.pdf
      295 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 30_2023_DZP.pdf
      61 KB Pobierz
    • Informacja dotycząca wyboru biegłego rewidenta do badania sprawozdań finansowych za rok 2023 i 2024. Nr postępowania 30_2023_DZP.pdf
      69 KB Pobierz
  • 17/2023/DZP Konserwacja, przeglądy instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz obsługa serwisowa agregatów chłodniczych sprężarkowych i absorpcyjnych zainstalowanych w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje że  ogłosił postępowanie na usługi pn.: Konserwacja, przeglądy instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz obsługa serwisowa agregatów chłodniczych sprężarkowych i absorpcyjnych zainstalowanych w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny".

    Dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem  w załączniku.  Postępowanie prowadzone jest  na stronie internetowej  Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert do dnia 29.05.2023 r. do godz. 10:00.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    • ogłoszenie.pdf
      146 KB Pobierz
    • SWZ przegląd.pdf
      1.42 MB Pobierz
    • Zał._1 formularaz oferty.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał._2, HARMONOGRAM KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACJI MECHANICZNEJ - KLIMOR.pdf
      540 KB Pobierz
    • Zał._3, HARMONOGRAM KONSERWACJI AGREGATU WODY LODOWEJ TRADE.pdf
      710 KB Pobierz
    • Zał._4, INSTRUKCJA OBSŁUGI I KONSERWACJI CHŁODZIARKI ABSORPCYJNEJ SHUNAGLIANG.pdf
      4.96 MB Pobierz
    • Zał._5, PPU 2023 wentylacja.pdf
      367 KB Pobierz
    • Zał._6 Wzór_oświadczenia_RODO(1).doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._7 Wzór_oświadczenia_sankcyjne (2).doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._ do PPU, Protokół_odbioru prac konserwacyjnych.pdf
      338 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści SWZ_17_2023_DZP.pdf
      335 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 17_2023_DZP.pdf
      222 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      56 KB Pobierz
  • 9/2023/DZP PEŁNIENIE DYŻURÓW TECHNICZNYCH ORAZ UTRZYMANIE W CIĄGŁEJ SPRAWOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI WE WSZYSTKICH W BUDYNKACH ORAZ NA TERENIE SZPITALA IM. ŚW RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich w budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny" jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 10.05.2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Dokumenty w załączeniu.

    Wybór oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      2.93 MB Pobierz
    • SWZ dyżury 2023_platforma.pdf
      405 KB Pobierz
    • Zał._1 formularz oferty.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał._2 PPU.pdf
      527 KB Pobierz
    • Zał._3 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      25 KB Pobierz
    • Zał._4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      25 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_9_2023_DZP.pdf
      338 KB Pobierz
  • 8/2023/DZP ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY SZPITALANEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ PERSONELU , USŁUG WYNAJMU BIELIZNY POŚCIELOWEJ I ODZIEŻY OPERACYJNEJ WRAZ Z WYNAJMEM: DYSTRYBUTORA DO ODZIEŻY OPERACYJNEJ ORAZ RĘCZNEGO SKANERA RFID

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej personelu, usług wynajmu bielizny pościelowej i odzieży operacyjnej wraz z wynajmem: dystrybutora do odzieży operacyjnej oraz ręcznego skanera RFID" jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składań do dnia 14 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Dokumentacja w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      604 KB Pobierz
    • SWZ_8_2023_DZP.pdf
      431 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty_8_2023_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz_asortymentowo_cenowy_8_2023_DZP.xlsx
      20 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_8_2023_DZP_platforma.pdf
      615 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_RODO_8_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_8_2023_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia_treści_SWZ_8_2023_DZP.pdf
      336 KB Pobierz
    • Informacja_o_kwocie_na_sfinansowanie_zamówienia_8_2023_DZP.pdf
      46 KB Pobierz
    • Informacja_z_otwarcia_ofert_8_2023_DZP.pdf
      78 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_8_2023_DZP.pdf
      406 KB Pobierz
  • 29/2022/DZP ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, USŁUG WSPÓŁPIELĘGNACJI PACJENTÓW I INNYCH USŁUG WEWNĄTRZSZPITALNYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, usług współpielęgnacji pacjentów i innych usług wewnątrzszpitalnych w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 16.01.2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem art. 138 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. Urz. UE: 15.12.2022 r. Ogłoszenie zostało opublikowane: 20.12.2022 r. pod numerem: 2022/S 245-706852

    Dokumentacja w załączniku.

    Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie.pdf
      128 KB Pobierz
    • SWZ - sprzątanie (platf.).pdf
      910 KB Pobierz
    • zał. 1 -wzór formularza oferty.docx
      34 KB Pobierz
    • zał. 2 -projektowanne postanowienia umowy.pdf
      652 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór oświadczenia sankcyjnego_29_2022_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia RODO_29_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia_29_2022_DZP.pdf
      204 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_29_2022_DZP.pdf
      327 KB Pobierz
    • wybór oferty platf_29_2022_DZP.pdf
      65 KB Pobierz
  • 33/2022/DZP USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH, W TYM ODPADÓW ZAKAŹNYCH, ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WYTWARZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Termin składania ofert:

    Oferty należy składać do dnia 13.01.2023 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem art. 138 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

    Data wysłania ogłoszenia do Dz. Urz. UE: 13.12.2022 r. Ogłoszenie zostało opublikowane: 16.12.2022 r. pod numerem: 2022/S 243-700442

    Dokumentacja w załączniku.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_33_2022_DZP.pdf
      125 KB Pobierz
    • SWZ_33_2022_DZP.pdf
      531 KB Pobierz
    • zał_1_Wzór_formularza_oferty_33_2022_DZP.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Wzór formularza asortymentowo-cenowego_33_2022_DZP.xlsx
      13 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_33_2022_DZP.pdf
      658 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia RODO_33_2022_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór oświadczenia sankcyjnego_33_2022_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 33_2022_DZP.pdf
      193 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 33_2022_DZP.pdf
      288 KB Pobierz
    • wybór_oferty_33_2022_DZP.pdf
      381 KB Pobierz
  • 14/2022/DZP ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na odbiór odpadów komunalnych segregowanych.  Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1. pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)

    Termin składania ofert: do 21.06.2022 r. do godz. 11:00.

    Data zamieszczenia ogłoszenia: 9.06.2022 r.

    Ogłoszenie, Formularz oferty, Formularz asortymentowo-cenowy, Projektowane postanowienia umowy, Informacja o ochronie danych osobowych, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    • Ogłoszenie_14_2022_DZP.pdf
      164 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_14_2022_DZP.docx
      21 KB Pobierz
    • zał_2_formularz_asortymentowo-cenowy_14_2022_DZP.xlsx
      12 KB Pobierz
    • zał_3_projektowane_postanowienia_umowy_14_2022_DZP.pdf
      527 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_14_2022_DZP (5).pdf
      359 KB Pobierz
    • Zał_5_Oświadczenie_sankcyjne_14_2022_DZP.docx
      17 KB Pobierz
    • lista ofert.pdf
      60 KB Pobierz
    • wybór_oferty_14_2022_DZP.pdf
      355 KB Pobierz
  • 6/2022/DZP, na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiajacy ogłasza postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy.

    Termin składania ofert do dnia 29.03.2022 r. do godz. 10:00 w formie elektronicznej na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin otwarcia ofert 29.03.2022 r. godz. 11:00.

    Data wysłania i zamieszczenia ogłoszenia w BZP 17.03.2022 r.

    SWZ, ogłoszenie, projekt umowy w załączniku

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • formularz oferty.docx
      21 KB Pobierz
    • ogłoszenie BZP.pdf
      142 KB Pobierz
    • projekt umowy .pdf
      389 KB Pobierz
    • SWZ kontrola dostepu.pdf
      817 KB Pobierz
    • Kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf
      40 KB Pobierz
    • 6_2022_DZP_Informacja z otwarcia ofert.pdf
      63 KB Pobierz
    • 6_2022_DZP_informacja_o_wynikach_platforma.pdf
      122 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa