Usługi

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 502536
  • 147_2025_TECH wykonanie naprawy agregatu kogeneracyjnego nr 1 typu HE-SEC-239/365-MG239-GZ, o nr seryjnym HE - MG - 239/365/151/134910 (1)

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na wykonanie naprawy agregatu kogeneracyjnego nr 1 typu HE-SEC-239/365-MG239-GZ, o nr seryjnym HE-MG-239/365/151/134910 (1).

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszcznie do zamówienia nr 147_2025_TECH.pdf
      714 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 formularz oferty - do zam. nr 147_2025_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ,zam nr 147_2025_TECH.pdf
      608 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3 oświadczenie RODO_147_2025_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 oświadczenie sankcyjne 147_2025_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 projekt umowy naprawa agregatu kogeneracyjnego_147_2025_TECH..pdf
      234 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert do zam.nr 147_2025_TECH na naprawę agregatu kogeneracyjnego nr 1.pdf
      208 KB Pobierz
    • WYBÓR OFERTY ZAM. 147_2025_TECH..pdf
      251 KB Pobierz
  • 13/2025/DZP, Usługa konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy.

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi konserwacji, przeglądu oraz naprawy bieżącej instalacji kontroli dostępu i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy, jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Pzp na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert do dnia 10.04.2025 r. do godz. 10:00

  • 61/2025/TECH PRZEGLĄD 44 SZT. CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH FIRMY KLIMOR ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA WYPOSAŻENIU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Przegląd 44 szt. central wentylacyjno-klimatyzacyjnych firmy Klimor znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 4.04.2025 r., do godz. 12.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIAU NR 61_2025_TECH.pdf
      762 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 61_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 2 oświadczenie RODO_61_2025_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 61_2025_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 4 projekt umowy zam. nr 61 _2025_TECH.pdf
      1.74 MB Pobierz
    • Załącznik nr 4 Szczegółowy zakres przeglądu central wentylacyjno - klimatyzacyjnych firmy Klimor.pdf
      107 KB Pobierz
    • Załacznik nr 5 - Wykaz central wentylacyjno-klimatyzacyjnych firmy Klimor-1.pdf
      457 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 61_2025_TECH.pdf
      238 KB Pobierz
    • Informacjia o wyborze Wykonawcy -str.internetowa.pdf
      273 KB Pobierz
  • 62/2025/TECH WYKONANIE NAPRAWY ZASILACZY UPS FIRMY GAMATRONIC ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SZPITALU IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie naprawy zasilaczy UPS firmy GAMATRONIC znajdujących się w Szpitalu  im. Świętej Rodziny". Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 4.04.2025 r. do godziny 10:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO ZŁOZENIA OFERT ZAM. NR 62_2025_TECH.pdf
      545 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 62_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 2 oświadczenie RODO_62_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 62_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 projekt umowy zamówienie nr 62_2025_TECH.pdf
      299 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 62_2025_TECH.pdf
      213 KB Pobierz
    • wybór wykonawcy_62_2025_TECH. STR.INT..pdf
      233 KB Pobierz
  • 2/2025/TECH PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZAD. INW. PN. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY ODDZIAŁU ONKOLOGII KLINICZNEJ ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BUDYNKU SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚWIĘTEJ RODZINY PRZY UL. MADALIŃSKIEGO 25 W WARSZAWIE"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej znajdującego się w budynku Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny przy ul. Madalińskiego 25 w Warszawie”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).

    Termin złożenia ofert: do dnia 22.01.2025 r. do godziny 12:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku postępowania w załączeniu.

    • ogłoszenie - nadzór inwestorski onkologia (1).pdf
      545 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 Wzór formularza oferty 2_2025_TECH (1).docx
      17 KB Pobierz
    • ZAŁACZNIK NR 2 - PROJEKT UMOWY , POSTEPOWANIE NR 2_2025_TECH. (2).pdf
      1.42 MB Pobierz
    • ZAŁĄCZNIK NE 3 -SZCZEGÓŁOWU OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA .POSTEPOWANIE NR 2 _2025_TECH. (2).pdf
      588 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 Wzór oświadczenia RODO_2_2025_TECH (1).docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia sankcyjnego 2_2025_TECH (1).docx
      15 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_2_2025_TECH.pdf
      405 KB Pobierz
    • WYBÓR WYKONAWCY NADZÓR ONKOLOGIA KLINICZNA.pdf
      237 KB Pobierz
  • 31/2024/DZP usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych,odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający informuje, że ogłosił postępowanie na "Usługę odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, w tym odpadów zakaźnych,odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych przez Zamawiającego", nr postępowania 31/2024/DZP.

    Postępowanie prowadzone jest na Platformie Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

     

  • 246_2024_TECH „Wykonanie okresowego przeglądu zasilaczy UPS firmy Gamatronic”

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie okresowego przeglądu zasilaczy UPS firmy Gamatronic. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 20.12.2024 r. do godziny 12:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku 

    Informacja o wyborze oferty w załączeniu.

    • OGŁOSZCZNIE DO ZAMÓWIENIA 246_2024_TECH.pdf
      703 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 formularz oferty 246_2024_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 oświadczenie RODO_246_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 246_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 zlecenie na przegląd zasilaczy UPS_.docx
      449 KB Pobierz
    • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO ZAMÓWIENIA NR 246.pdf
      185 KB Pobierz
    • WYBÓR WYKONAWCY ZAM.NR 246.pdf
      187 KB Pobierz
  • 296_2024_TECH "Wykonanie wymiany układu IT w rozdzielnicach TSG-21 i TSG -22 , oraz rozbudowa układu IT o by – pass w rozdzielni IT 64"

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie wymiany układu IT w rozdzielnicach TSG-21 i TSG -22 , oraz rozbudowa układu IT o by – pass w rozdzielni IT 64".

    Postępowanie prowadzone jest w trybie poniżej 130 000,00 zł przez Dział Techniczny.

    Oferty należy złożyć do 20.12.2024 r. do godz. 11:00.

    Dokumenty w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Informacja o unieważnieniu postępowania w załączeniu.

     

    • Ogłoszenie do zamówienia nr 296_2024_TECH-1.pdf
      530 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - formularza oferty 296_2024_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 oświadczenie RODO_296_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3 oświadczenie sankcyjne 296_2024_TECH.docx
      15 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4 projekt umowy na wymianę układu IT .pdf
      318 KB Pobierz
    • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DO ZAMÓWIENIA NR 296_2024_TECH..pdf
      192 KB Pobierz
    • UNIEWAŻNIENIE ZAMÓWIENIA NR 296.pdf
      188 KB Pobierz
  • 246/2024/TECH WYKONANIE OKRESOWEGO PRZEGLĄDU ZASILACZY UPS FIRMY GAMATRONIC

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie okresowego przeglądu zasilaczy UPS firmy Gamatronic”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 27.11.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia oferty w załączeniu.

    W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania.

    • Ogłoszenie_246_2024_TECH.pdf
      729 KB Pobierz
    • Zał_1_wzór_formularza oferty 246_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_ 2_ wzór_oświadczenia_RODO_246_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_3_wzór_oświadczenia_sankcyjnego 246_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_246_2024_TECH.pdf
      200 KB Pobierz
    • Unieważnienie postępowania_246_2024_TECH.pdf
      173 KB Pobierz
  • 229/2024/TECH WYKONANIE POMIARÓW WYDAJNOŚCI WENTYLACJI MECHANICZNEJ ORAZ POMIARÓW POZIOMU DŹWIĘKU – HAŁASU INSTALACYJNEGO OD PRACY WENTYLACJI MECHANICZNE

    Usługi
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Wykonanie pomiarów wydajności wentylacji mechanicznej oraz  pomiarów poziomu dźwięku – hałasu instalacyjnego od pracy wentylacji mechaniczne”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 30.10.2024 r. do godziny 11:00

    Forma złożenia ofert: wersja papierowa

    Miejsce złożenia ofert: Kancelaria Szpitala lub sekretariat Szpitala, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    W załączniku informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty

    • Ogłoszenie_229_2024_DZP.pdf
      209 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty 229_2024_TECH.docx
      16 KB Pobierz
    • Zał_2_Pojektowane postanowienia umowy_229_2024_TECH.pdf
      1.02 MB Pobierz
    • Zał_3_Wzór oświadczenia RODO_229_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór oświadczenia sankcyjnego 229_2024_TECH.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_5_WYKAZ CENTRAL WENTYLACYJNYCH_229_2024_TECH.pdf
      457 KB Pobierz
    • Zał_6_WYKAZ FILTRÓW HEPA 229_2024_TECH.pdf
      145 KB Pobierz
    • Zał_7_WYKAZ FILTRÓW zamówienie nr 229_2024_TECH.pdf
      826 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert wentylacja.pdf
      211 KB Pobierz
    • wybór wykoanwcy wentylacja.pdf
      207 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa