Dostawy

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Zamówienia publiczne

Licznik odwiedzin: 502454
  • 19/2025/DZP, Zakup urządzeń do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami zużywalnymi

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na zakup urządzeń do dezynfekcji pomieszczeń wraz z materiałami zużywalnymi w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł.

    Termin składania ofert do dnia 20.05.2025 r do godz. 14:00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Ogłoszenie oraz dokumenty postępowania w załącznikach

    Wyjaśnienie treści OPZ w załączniku

    Wyjaśnienia treści OPZ II w załączniku

    W postępowaniu złożono jedną ofertę:

     

    Nr oferty

     

    Nazwa Wykonawcy

     

    Wartość

    netto

    Wartość

    brutto

    Termin płatności

     

    Termin wykonania zamówienia

    Warunki gwarancji

    1

    Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o., ul. S. Żeromskiego  10/4,

    65-066 Zielona Góra

     

     

    101 660,00 zł

    118 698,80 zł

    60 dni

    Do 30.06.2025 r.

    Urządzenie : 24 miesiące,  preparaty 12 miesięcy

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w  załączniku 

     

    • Ogłoszenie.pdf
      276 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_ formularz właściwości technicznych.xlsx
      13 KB Pobierz
    • Zał_3_formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      12 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_RODO.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      14 KB Pobierz
    • Zał_6-1 PPU Urządzenie do dezynfekcji.pdf
      311 KB Pobierz
    • Zał_6-2 PPU preparaty do dez.pdf
      303 KB Pobierz
    • Zał_7_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie.pdf
      295 KB Pobierz
    • Wyjaśnienie treści OPZ_19_2025_DZP.pdf
      53 KB Pobierz
    • Wyjasnieni treści OPZ II.pdf
      339 KB Pobierz
    • informacja o wyborze oferty.pdf
      56 KB Pobierz
  • 21/2025/DZP DOSTAWA ODZIEŻY DLA PERSONELU MEDYCZNEGO SZPITALA

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Dostawę odzieży dla personelu Szpitala”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 14.05.2025 r., do godz. 10.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienia treści OPZ w załączniku.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    • Ogłoszenie_21_2025_DZP.pdf
      163 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_21_2025_DZP.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo - cenowy_21_2025_DZP.xlsx
      11 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_21_2025_DZP.pdf
      419 KB Pobierz
    • Zał_4_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie_21_2025_DZP.pdf
      295 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_21_2025_DZP.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_21_2025_DZP.docx
      17 KB Pobierz
    • wyjasnienia treści OPZ.pdf
      68 KB Pobierz
    • wyjaśnienia z dn. 8_05.pdf
      116 KB Pobierz
    • wyjaśnienia treści OPZ z dn. 9_05_25.pdf
      116 KB Pobierz
    • wyjaśnienia treści OPZ z dn. 12_05_25.pdf
      52 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_21_2025_DZP.pdf
      58 KB Pobierz
  • 20/2025/DZP DOSTAWA ARTYKUŁÓW DO STERYLIZACJI

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Dostawę artykułów do sterylizacji”.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: 13.05.2025 r., do godz. 10.00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienia treści opisu przedmiotu zamówienia w załączeniu.

    c.d. Wyjaśnień treści opisu przedmiotu zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    • Ogłoszenie_20_2025_DZP.pdf
      194 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_20_2025_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_20_2025_DZP.xlsx
      16 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane postanowienia umowy_20_2025_DZP.pdf
      477 KB Pobierz
    • Zał_4_Klauzula Informacyjna Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rodziny SP ZOZ w Warszawie_20_2025_DZP.pdf
      295 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_20_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_20_2025_DZP.docx
      16 KB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści OPZ_20_2025_DZP.pdf
      188 KB Pobierz
    • II Wyjaśnienia treści OPZ_20_2025_DZP.pdf
      171 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert_20_2025_DZP.pdf
      62 KB Pobierz
  • 49/2025/TECH ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO AGREGATÓW KOGENERACYJNYCH TYPU HE-SEC-239/365-MG239-GZ PRODUKCJI HORUS – ENERGIA

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Zakup wraz dostawą części zamiennych do agregatów kogeneracyjnych typu HE-SEC-239/365-MG239-GZ produkcji Horus – Energia. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)

    Termin złożenia ofert: do dnia 24.03.2025 r. do godziny 14:00

    Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf
      504 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1 - SPECYFIKACJA ASORTYMENTOWO -CENOWA .(1).xlsx
      12 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 - formularza oferty 49_2025_TECH.docx
      17 KB Pobierz
    • Załacznik nr 3 oświadczenie RODO_49_2025_TECH(1)(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załacznik nr 4 oświadczenie sankcyjne 49_2025_TECH(1).docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5 projekt umowy(1).pdf
      405 KB Pobierz
    • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ZAMÓWIENIA NR 49_2025_TECH..pdf
      235 KB Pobierz
    • Informacja o wyborze wykonawcy -strona internetowa.pdf
      234 KB Pobierz
  • 9/2025/DZP WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj".

    Postępowanie prowadzone jest jako dostawa w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 26.03.2025 r. do godz. 10:00

    Zadanie finansowane jest z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienia treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja dotycząca wyboru oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
      142 KB Pobierz
    • SWZ_fotowoltaika.pdf
      381 KB Pobierz
    • Załącznik nr 1_ formularz oferty.docx
      16 KB Pobierz
    • Załącznik nr 2 _PPU _ dostawa fotowoltaiki.pdf
      457 KB Pobierz
    • Załącznik nr 3_Wzór_oświadczenia_RODO.docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.docx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 5_Program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      730 KB Pobierz
    • Załącznik nr 6_WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Załacznik nr 7_Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx
      14 KB Pobierz
    • Załącznik nr 8_warunki przyłączenie i umowa przyłączeniowa.pdf
      1.04 MB Pobierz
    • Wyjaśnienia treści SWZ_9_2025_DZP.pdf
      122 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 9_2025_DZP.pdf
      38 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      60 KB Pobierz
    • Wybór_oferty_9_2025_DZP.pdf
      161 KB Pobierz
  • 1/2025/DZP DOSTAWA PAPIERÓW DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na dostawę papierów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 1320)

    Termin złożenia ofert: do dnia 15 stycznia 2025 r. go godziny 10:00. Forma złożenia ofert: elektroniczna na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Termin i miejsce składania próbek: próbki do badania jakości należy złożyć do dnia 15.01.2025 r. do godziny 10:00 w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny SP ZOZ, ul. A. J. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa. Próbki nie podlegają zwrotowi.

    Dokumentacja w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w załączeniu.

    • Ogłoszenie_1_2025_DZP.pdf
      148 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór_formularza_oferty_1_2025_DZP.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_Formularz asortymentowo-cenowy_1_2025_DZP.xlsx
      12 KB Pobierz
    • Zał_3_Projektowane_postanowienia_umowy_1_2025_DZP.pdf
      475 KB Pobierz
    • Zał_4_Informacja_o_ochronie_danych_osobowych_1_2025_DZP.pdf
      261 KB Pobierz
    • Zał_5_Wzór_oświadczenia_RODO_1_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_6_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_1_2025_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 1_2025_DZP.pdf
      45 KB Pobierz
    • Wybór oferty 1_2025_DZP.pdf
      78 KB Pobierz
  • 28/2024/DZP Zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Położniczy

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie w trybie do 130 000 zł na zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny.

    Termin składania ofert: 30.10.2024 r. do godz. 14:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Formularze oraz wzory oświadczeń w załączniku.

     

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte jest dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego

    pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024

     

    Wyjaśnienie treści ogłoszenia

    Do Zamawiającego wpłynęło pytanie do  poz. 2. Dostawa zamrażarki do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury

    Czy Zamawiający dopuści zamrażarkę do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury, która nie posiada wbudowanego zamka ma klucz ?

     Pozostałe parametry wg OPZ

    Odp. Zamawiajacego: Zamawiający dopuszcza zamrażarkę bez wbudowanego zamka na klucz.

    Wyjasnienie treści ogłoszenia c.d.

    Dostawa zamrażarki do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury

     Czy Zamawiający dopuści zamrażarkę do przechowywania łożysk z wyświetlaczem temperatury, bez 4 kółek z hamulcami ?

     Pozostałe parametry wg OPZ

    Odp. Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza zamrażarkę bez 4  kółek z hamulcami.

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku.

    Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu

    Oferta wybrana:

    Ronomed Sp. z o.o. Sp.k., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław

    Wartość  wybranej oferty: cena netto poz. 1:  10 400,00 zł, cena brutto 11 232,00  zł

                                                            Poz. 2:    2 000,00 zł, cena brutto   2 460,00 zł

    Uzasadnienie wyboru: najwyższa liczba punktów z kryterium „Cena”.

    • ogłoszenie.pdf
      269 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_formularz właściwości technicznych.docx
      23 KB Pobierz
    • Zał_4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      26 KB Pobierz
    • Zał_ 3_ PPU_Aparatura.docx
      43 KB Pobierz
    • Zał_5 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      220 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      30 KB Pobierz
  • 24/2024/DZP ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ NA ODDZIAŁ GINEKOLOGII I ODDZIAŁ POŁOŻNICZY SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na „Zakup sprzętu  i aparatury medycznej na Oddział Ginekologii i Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny”. Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte są dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024.

    Termin złożenia ofert: : do dnia 9.10.2024 r. do godziny 12.00.

    Forma złożenia ofert: elektroniczna, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Data zamieszczenia ogłoszenia 26.09.2024 r

    Dokumenty postępowania w załącznikach.

    Wyjaśnienie treści ogłoszenia w załączniku 

    Informacja z otwarcia ofert w załączniku

    Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

    Oferty wybrane:

    Część 1 zamówienia: Norax Medical Sp. z o.o. ul. Karczunkowska 42, 02-871 Warszawa

    Wartość  wybranej oferty: cena netto 78 611,11  zł, cena brutto 84 900,00   zł

    Część 2 i 3 zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław

    Wartość  wybranej oferty: cena netto Część 2:  10 960,00 zł, cena brutto 11 836,80  zł

                                                                    Część 3:  33 330,00 zł, cena brutto  35 996,40 zł 

    Uzasadnienie wyboru: najwyższa liczba punktów z kryterium „Cena

     

    • Ogłoszenie.pdf
      260 KB Pobierz
    • Zał_1_Wzór formularza oferty.docx
      18 KB Pobierz
    • Zał_2_część 1 aparat USG śródporodowy.docx
      19 KB Pobierz
    • Zał_2_część 2 ampa zabiegowa.docx
      20 KB Pobierz
    • Zał_2_część 3 fotel ginekologiczny dla niepełnosprawych.docx
      21 KB Pobierz
    • Zał_ 3_ Projektowane postanowienia umowy.pdf
      333 KB Pobierz
    • Zał_4 Wzór_oświadczenia_RODO.doc
      26 KB Pobierz
    • Zał_5 Wzór_oświadczenia_sankcyjnego.doc
      27 KB Pobierz
    • Klauzula Informacyjna Szpitala.pdf
      220 KB Pobierz
    • wyjasniene treści ogłoszenia.pdf
      66 KB Pobierz
    • informacja z otwarcia ofert.pdf
      43 KB Pobierz
  • 20/2024/DZP, Zakup sprzętu i aparatury medycznej na Oddział Ginekologii i Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu  i aparatury medycznej na Oddział Ginekologii i Oddział Położniczy Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny nr postępowania 20/2024/DZP,  prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275. P.1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych .

    Zamawiający informuje, że zamówienia objęte jest dotacją z budżetu Urzędu m. ST. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie oddziałów ginekologiczno-położniczych w miejskich szpitalach”.  Umowa nr UMIA/PZ/C/OM/VI/P2/87/8/2024.

    Postępowanie prowadzone jest na Platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert 1.08.2024 r do godz. 10:00

    Dokumenty w załączniku

    Zamawiający zmienił termin składania ofert i wyznaczył go na dzięń 6.08.2024 r.

    W załaczniku informacja z otwarcia ofert

    W załączniku informacja o wyniku postępowania

                                                                       W załączniku zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

    • ogłoszenie.pdf
      191 KB Pobierz
    • SWZ aparatura.pdf
      281 KB Pobierz
    • Załacznik 1, formularz oferty.doc
      39 KB Pobierz
    • Załącznik 3 PPU - aparaura.pdf
      332 KB Pobierz
    • 1 aparat USG śródporodowy.docx
      19 KB Pobierz
    • 2, komora chłodnicza.docx
      22 KB Pobierz
    • 3, zamrażarka.docx
      18 KB Pobierz
    • 4, pulsoksymetry.docx
      20 KB Pobierz
    • 5, lampa zabiegowa.docx
      18 KB Pobierz
    • 6, fotel ginekologiczny dla niepełnosprawych.docx
      19 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert.pdf
      56 KB Pobierz
    • inormacja o wyniku postępowania.pdf
      215 KB Pobierz
    • unieważnienie postępowania.pdf
      118 KB Pobierz
  • 17/2024/DZP WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ DLA BUDYNKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. ŚWIĘTEJ RODZINY W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

    Dostawy
    |
    Nowy
    Rozwiń więcej >Schowaj >

    Zamawiający ogłasza postępowanie na "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny w formule zaprojektuj i wybuduj".

    Postępowanie prowadzone jest jako dostawa w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    Postępowanie prowadzone jest na platformie zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl

    Termin składania ofert: 27.06.2024 r. do godz. 10:00

    Zadanie finansowane jest z budżetu m.st. Warszawa w ramach zadania pn.: „Odnawialne źródła energii w miejskich podmiotach leczniczych”

    Dokumenty postępowania w załączeniu.

    Wyjaśnienie treści SWZ w załączeniu.

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia w załączeniu.

    Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku postępowania w załączniku.

    Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert w załączeniu.

    Informacja o wyniku postępowania po powtórzeniu czynność badania ofert w załączeniku.

    Informacja o unieważnieniu postępowania w załączniku

    • Ogłoszenie.pdf
      120 KB Pobierz
    • SWZ_fotowoltaika.pdf
      435 KB Pobierz
    • Zał_1_ formularz oferty.docx
      15 KB Pobierz
    • Zał_ 2_PPU _dostawa fotowoltaika.pdf
      465 KB Pobierz
    • Zał_3_Wzór_oświadczenia_RODO_1_2024_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_4_Wzór_oświadczenia_sankcyjnego_1_2024_DZP.docx
      13 KB Pobierz
    • Zał_5_Program funkcjonalno -użytkowy.pdf
      729 KB Pobierz
    • Zał_6_WSTĘPNA KONCEPCJA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ.pdf
      5.66 MB Pobierz
    • Wyjaśnienie treści SWZ 17_2024_DZP.pdf
      179 KB Pobierz
    • Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia 17_2024_DZP.pdf
      37 KB Pobierz
    • Informacja z otwarcia ofert 17_2024_DZP.pdf
      59 KB Pobierz
    • informacja o wyborze oferty.pdf
      125 KB Pobierz
    • unieważnienie_powtórzenie_17_2024_DZP.pdf
      68 KB Pobierz
    • informacja o wyniku postępowania.pdf
      98 KB Pobierz
    • uniewaznienie postępowania.pdf
      135 KB Pobierz

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa