Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

Dla pacjenta

  • ANKIETY ZADOWOLENIA PACJENTA

AMBULATORIUM - ANKIETA ZADOWOLENIA PACJENTA

Szanowni Państwo,
Dyrekcja Szpitala pragnie poznać Państwa zdanie na temat jakości usług świadczonych w Przychodni Przyszpitalnej i Izbie Przyjęć naszego Szpitala. Opinia ta pomoże nam skorygować błędy i niedociągnięcia oraz uwzględnić Państwa oczekiwania. Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety poprzez wybranie odpowiedzi zgodnej z Państwa odczuciami i oczekiwaniami.

Na wizytę Pan/ Pani zapisał/a się

Na wizytę Pan/ Pani zapisał/a się

Ocena pracy Rejestracji. Podczas zapisywania Pana/Pani na wizytę osoba udzielająca informacji była:

Tak
Nie
Kompetentna
Życzliwa
Udzieliła pełnej informacji

Poziom obsługi Pacjenta. Moja ogólna ocena pracy:

Bardzo zła
Zła
Dobra
Bardzo dobra
Rejestracji
Informacji
Izby przyjęć
Poradni Specjalistycznych
Pracowni USG
Pracowni Mammografii

Rejestracja przez Internet

Czy jest Pan/Pani zainteresowany/a korzystaniem z usług samodzielnej rejestracji przez Internet?

Był Pan/ Pani przyjęty/a w: (proszę wpisać Izbę Przyjęć lub nazwę poradni/pracowni, lub nazwisko lekarza)

Przyjęcie w wyznaczonym terminie

Czy został/a Pan/Pani przyjęty zgodnie z wyznaczonym terminem?

Przyjęcie poza wyznaczonym terminem

Czy Pan/ Pani został/a przyjęty/a poza wyznaczonym terminem (dodatkowo)?

Dostępność do usług medycznych

Jak ocenia Pan/Pani czas oczekiwania na konsultację

Ocena poziomu lekarskiej opieki medycznej

Informacje jakie uzyskał/a Pan/Pani od lekarza w Izbie Przyjęć/Poradni/Pracowni były

Ocena pracy lekarza

Moja ogólna ocena pracy lekarza:

Ocena usług medycznych świadczonych przez pielęgniarkę / położną. Informacja od pielęgniarki/położnej w Poradni/ Pracowni/Izbie Przyjęć była:

Tak
Nie
Udzielona uprzejmie
Wystarczająca

Ocena pracy pielęgniarki/położnej

Moja ogólna ocena pracy pielęgniarki/położnej:

Co Pana/Pani zdaniem jest najsłabszą stroną funkcjonowania Szpitala (Poradni, Pracowni, Izby Przyjęć)

Tak
Nie
personel lekarski
personel pielęgniarski
personel rejestracji
inny personel
warunki lokalowe Szpitala
organizacja pracy
jakość świadczonych usług
czas oczekiwania na wizytę
troska i życzliwość
dbałość o zachowanie intymności pacjenta/pacjentki
udzielanie informacji

Co Pana/Pani zdaniem jest największym atutem naszego Szpitala

Tak
Nie
doświadczenie i fachowość personelu
wyposażenie w nowoczesny sprzęt
warunki lokalowe
przyjemna atmosfera
indywidualne podejście do pacjenta
jakość świadczonych usług
czas oczekiwania na wizytę
troska i życzliwość
dbałość o zachowanie intymności pacjenta/pacjentki
udzielanie informacji

Czy poleciłaby Pani/Pan naszą placówkę swoim znajomym?

Czy poleciłaby Pani/Pan naszą placówkę swoim znajomym?

Uwagi

Dziękujemy za udział w ankiecie
Dyrekcja Szpitala

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach:
poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00
wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

E-MAIL

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.

Mapa