Partner Bezpieczeństwa Ruchu[br]Drogowego 2011

Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ

Infolinia 22 45 12 600

Ułatwienia dostępu

  Tłumacz migowy

O szpitalu

Partner Bezpieczeństwa Ruchu[br]Drogowego 2011

 

 

Szanowni Państwo!

 Zawiadamiamy  sympatyków Szpitala im. Św. Rodziny, naszych pacjentów, że członek Zarządu Szpitala uczestniczył w dniu dzisiejszym w Gali „Partner Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011”, podczas której wręczono nagrody osobom i instytucjom zaangażowanym w profilaktykę wypadków drogowych i minimalizację ich skutków.

Nasz Szpital włączył się w te działania. Każdego roku około 1500 par Rodziców przygotowujemy do urodzin dziecka w Szkole dla Rodziców.

Staramy się ich informować o konieczności  odpowiedniego bezpiecznego uczestniczenia kobiet wciąży w ruchu drogowym a kilka miesięcy później rodziców i ich małego dziecka. Profilaktyka i promocja zdrowia to nasza misja i nasz obowiązek. W Szwecji umiera rocznie z powodu wypadków drogowych około 50 osób na milion mieszkańców, w Polsce 140.

Włączamy się w działania mające na celu zmniejszanie liczby nieszczęść związanych z ruchem drogowym, w odniesieniu do rodziców oraz ich jeszcze nienarodzonych i urodzonych dzieci.

Polecamy link  www.happytv.pl

Skontaktuj się z nami

Infolinia

tel. 22 45 12 600
Infolinia czynna każdego dnia w godzinach: poniedziałek, środa, piątek: 8:00 - 15:00 wtorek, czwartek: 8:00 - 18:00

Zostaw kontakt, oddzwonimy.

Pozostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą i zapiszemy Cię na wizytę u naszych specjalistów.
Zgodnie z art.6, ust.1, lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ, ul. Antoniego Józefa Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, w celu przekazywania mi informacji, sprzedaży i marketingu własnych produktów i usług Szpitala.

Mapa